Log in

View Full Version : 3 в 1



KuPo
11-05-2007, 03:32
Ето какво успях да събера от 2 алфи и половина близо 3 :twisted:
4 месеца мъка и все нещо липсваше или не работеше както трябва. :oops:
Останаха ми само да сложа огледалата и решетката и съм на бялата линия. Равносметката ......... около 2000 лв разходи / включени кафета, бири, хапчета... / :P
ДОВОЛЕН СЪМ :big_beer:

Venci
11-05-2007, 05:49
Луе луе, БРАВО! Аз си мислех, че само мен ме хапе коня в тоя форум :naughty: . Евала за вложените усилия и любов! Сам ли я прави?

TRENDi
11-05-2007, 07:06
..... "Брей , как се влиза е ???

Евальа, евальа, страаахотен си... А как, верно, се влиза? :oops:

Detron
11-05-2007, 07:58
Вярно, бе колега, как се отваря вратата? Дръжката да не си я направил като задната на 156-ца? :D

Kamen
11-05-2007, 08:02
Еее вие пък сега ... искате даже и да се отваря :lol: :lol: :wink: :wink:

ZoE23
11-05-2007, 08:16
Голяма симпатяжка е червената перла!Колегата действа с дистанционното на алармата :th_up: За какво са му дръжки :roll: ?

PEPI-2ALFA
11-05-2007, 08:33
Много светлини си оставил отзад, да не ти свърши кита или мистрията се счупи :lol: .Супер е :!:

vladu
11-05-2007, 09:53
:th_up: За какво са му дръжки :roll: ?

за да си отвори може би ... мойта отключва и заключва, не отваря ...

но пък кой е казал, че на шофьорската няма?!?

vladu
11-05-2007, 09:56
колега за сефте в тоя форум а и не само в него виждам оптически подобрения на 145, които да ми харесат - поздравления !!!

мойта ще се трансформира в най-кратки срокове по твоя пример, след като оправим другите болки ...

ZoE23
11-05-2007, 13:35
:th_up: За какво са му дръжки :roll: ?

за да си отвори може би ... мойта отключва и заключва, не отваря ...

но пък кой е казал, че на шофьорската няма?!?Предполагам че колегата не е направил такава простотия едната врата да има дръжка а другате не :wink: А може и да се отварят...

goro
11-05-2007, 14:34
А с къкъв мотор е "червената перла" ? :wink:

bouncer
11-05-2007, 14:51
браво колега,

много ти е убава колицата!!! вратата се отваря с дистанционното на алармата и не е голямя философия да се направи, а ефекта каквто се вижда от колегата е много добър!!! само ако ти падне акумулатора става малко сложно ама........

vladu
11-05-2007, 16:36
ключалките бих махнал ... особено на дясната врата ...
дръжките - не ... тея кочини замръзват зимата прилично ако ще и да я заливаш с парафини и други гадости...
отделно кво - само лявата ли се отваря с дистанцията?

KuPo
11-05-2007, 19:57
Оле, очаквах критики, а получих похвали. Значи не съм се престарал с тунинга :lol:
И двете врати са без дръжки, отварящи се с дистанционното на алармата. По трудното беше да се затисне дупката под дръжката - то не беше изрязване на ламарини, грундове, стъклени, влакнисти китове. /страхът от напукване на кита или избиване на ръжда беше помощник/... Същото важи и за задния капак :oops:
Двигателя е боксер, 1,6 /няма такъв звук/. И с него беше чудеса от храброст. :choice:
Единственно което остана като дразнител за мен в тая кола е предното стъкло - страшни черти от старите пера :no_no_no:
Иначе вече спокойно мога да кажа, че това е точно пипната Алфа за мен. Четирите месеца си заслужаваха и сега мога да обърна внимание и на жената :baby:

Detron
11-05-2007, 21:08
Ееее, пич, ама недей забравя за жената. Хубави са ни колите, но не спим с тях. Какъв кавалер ще си, ако не можеш да отвориш демонстративно дясната врата и на хубаво гадже, което ще качиш на автостоп, например.
С дистанционното се откючва бравата, но не се отваря вратата. Ако си решил това по някакъв начин - сподели! Така е на задната, трета врата, но има как да я вдигнеш. А тук ...
Не съм съгласен с колегите, които не могат да си отворят замръзналите врати посред студена зима. От години мажа гумените уплътнения с тънък слой течен парафин и си нямам ядове.

Speeder
11-05-2007, 21:13
Честито!!! Снимките са впечатляващи :!:

KuPo
11-05-2007, 21:14
Системата беше да се отварят, не само да се отключват. Ще сложа някъде клипче да ти покажа как вратата сама се отваря от силата на шалтера. Проблем е единственно при наклона по голям, но това не е москвич да обикалям нивите, а за замръзналите врати - поне до сега не ми се случвало. Но всеки плюс си има и минус, това не го отричам ...

Detron
11-05-2007, 22:12
Великолепно е това, което си направил. Напълно подкрепям идеите ти и харесвам всяко изменение на стандартните решения на италианците. Но се замислям и все повече се задълбочвам над проблемите ти.
Интересно ми е да узная какво ще се получи, след като изключиш алармата с дистанционното. При мен се отключват само бравите, а при теб си представям, че се отварят и двете врати. Ами ако си сам? Трябва ли да затвориш пасажерската врата преди тръгване?

MUROMAN
11-05-2007, 23:54
мене отзад не ми харесва -иначе колата е яка.червен цвят -ферари.

KuPo
12-05-2007, 01:04
Значи алармата е така направена, че ако само натиснеш копчето за дезактивиране на алармата се отваря лявата врата, а след като го натиснеш пак и го задържиш се отваря и дясната.
Да обясня по конкретно - при мен дефакто заключващия механизъм на вратата не се ползва по простата причина , че тая врата няма нужда да се заключва след като няма как да е отвориш. А след като дезактивираш алармата , тя отваря вратата все едно ти ако си вътре дърпаш палчето за отваряне. Незнам дали ме разбрахте, но съм слаб в обясненията. Мисля да ви го демонстрирам на Италфеста -дай боже до тогава да се съвзема финансово. :ranting:

Mury
14-05-2007, 18:55
Значи алармата е така направена, че ако само натиснеш копчето за дезактивиране на алармата се отваря лявата врата, а след като го натиснеш пак и го задържиш се отваря и дясната.
Да обясня по конкретно - при мен дефакто заключващия механизъм на вратата не се ползва по простата причина , че тая врата няма нужда да се заключва след като няма как да е отвориш. А след като дезактивираш алармата , тя отваря вратата все едно ти ако си вътре дърпаш палчето за отваряне. Незнам дали ме разбрахте, но съм слаб в обясненията. Мисля да ви го демонстрирам на Италфеста -дай боже до тогава да се съвзема финансово. :ranting:


Аз имах подобна система на Голфа ма кат замръзнеше централното зимата и беше голям смех :twisted: :twisted: :twisted: ма аз си бях оставил вратичка-единия стоп се сваляше ,много лесно и си влизах през багжника :twisted: :twisted: :twisted: Иначе си е кеф да немаш дръжки ма докат свикнеш също е та....ак :wink:

Crusader
14-05-2007, 21:47
..... имах подобна система на Голфа ...

Винаги съм знаел, че има нещо неясно около теб, а то кво било - тъмно голфаджийско минало :lol: :lol: :lol: :wink:

JORDANGT
14-05-2007, 22:02
И настящо Поло :twisted: :wink:

pr_00f
15-05-2007, 09:36
Пропаднал е отвсякъде и няма шанс да стане човек нали :)

cvetelin
15-05-2007, 10:02
вие па ... за кво са му дръжки на човека. в такава кола .. с такъв салон за какво му е изобщо да излиза ...
страшна е станала .. евала колега :)

Mury
15-05-2007, 11:35
..... имах подобна система на Голфа ...

Винаги съм знаел, че има нещо неясно около теб, а то кво било - тъмно голфаджийско минало :lol: :lol: :lol: :wink:

Важното е баце е че преди да си купя злощастния Голф пак си бех Алфист-имах 33 1.7 16в :twisted: :twisted: :twisted: Голфа го карах около 7 месеца но от тях 4-5 беше в бокса :twisted: :twisted: /и полсе ми твурдете колко здрава кола била Голфа :dyrvo_v_kenefa: /и направо го оставих в една автокъща и си взех оттам старата Алфа с малко доплащане :wink: :wink: