PDA

View Full Version : Студен старт на 1.3 боксер



ScuderiaItalia
14-09-2018, 15:09
Здравейте, преди няколко дена купих един боксьор, който е доста поддържан за годините си, но има един странен проблем, а аз не съм запознат с боксерите. Като за начало купих свещи на Денсо каквито бяха препоръчани тук от няколко човека и колата заработи по-добре. Но пак има проблем с паленето, особено сутрин като е студена. Като е позагряла пали малко по-лесно. При първи сутрешен старт върти по 10тина секунди, като може и да не залали. Въртя втори път и започва да реди цилиндрите и да се мъчи да работи. След 10-15 секунди започва да работи по-нормално, а след това си работи супер. На загряло колата няма проблеми с изключение, че като я форсираш леко оборотите й падат на ~700 да кажем и после се закрепват на 900. Погледнах я на диагностика и дава, че има записана грешка на датчика за температура на въздуха, но пък мери вярно мисля или една идея показва, че е 5-7 градуса по-топло. Човека ми каза, че е с помпа на Ланчия Капа 2.0, но не виждам това да е проблем.

mimouzunov
14-09-2018, 17:28
Здравейте, преди няколко дена купих един боксьор, който е доста поддържан за годините си, но има един странен проблем, а аз не съм запознат с боксерите. Като за начало купих свещи на Денсо каквито бяха препоръчани тук от няколко човека и колата заработи по-добре. Но пак има проблем с паленето, особено сутрин като е студена. Като е позагряла пали малко по-лесно. При първи сутрешен старт върти по 10тина секунди, като може и да не залали. Въртя втори път и започва да реди цилиндрите и да се мъчи да работи. След 10-15 секунди започва да работи по-нормално, а след това си работи супер. На загряло колата няма проблеми с изключение, че като я форсираш леко оборотите й падат на ~700 да кажем и после се закрепват на 900. Погледнах я на диагностика и дава, че има записана грешка на датчика за температура на въздуха, но пък мери вярно мисля или една идея показва, че е 5-7 градуса по-топло. Човека ми каза, че е с помпа на Ланчия Капа 2.0, но не виждам това да е проблем.

Горивен регулатор!?

ScuderiaItalia
14-09-2018, 17:55
Как мога да го проверя какво налягане прави? Няма пъпка за мерене с манометър до колкото видях.

mimouzunov
14-09-2018, 21:26
Как мога да го проверя какво налягане прави? Няма пъпка за мерене с манометър до колкото видях.

Честно казано на този двигател несъм запознат с разположението на горивните компоненти... Симптомите обаче са като да не държи налягане, това обяснява и трудното палене и сработването на цилиндри един след друг и тн...

bobi1997
14-09-2018, 22:33
Дефект в датчика за температурата на антифриза, който обаче отговаря за инжекциона също може да дава подобни ефекти. Намира се на десния всмукател в задната част.

mordohy
15-09-2018, 12:28
Аз бих започнал с мерене на компресията, защото може да е изпърдял мотора. Ако компресията е под 10 атм е за лоботомия. За това първо хеви-метъла, а после софтуера.
Ако има компресия, то първите заподозряни са налягането на бензина и дюзите. Аз до сега развален датчик за температурата на водата не съм виждал, но с датчика за температурата на въздуха съм брал ядове. На замерване всичко е нормално, но симптомите бяха същите. Просто го изключих известно време.
Ако е двигателя, спокойно можеш да го смениш. Ще ти излезе по-евтино, отколкото да го ремонтираш.
Но първо си виж компресията!!!
Успех!

ScuderiaItalia
15-09-2018, 17:14
Ще погледна как стоят нещата с бензина, защото най-съмнителен ми е той. Колата в България е карана само от един собственик, който си е вършил насам натам работа и не е някакъв пилот и я е карал само със Селения Голд от както я е купил. Ще намеря начин първо да проверя налягането на бензина, защото ме съмнява, че от там идва проблема, а ако се окаже както трябва ще видим.

mordohy
15-09-2018, 17:19
Ще погледна как стоят нещата с бензина, защото най-съмнителен ми е той. Колата в България е карана само от един собственик, който си е вършил насам натам работа и не е някакъв пилот и я е карал само със Селения Голд от както я е купил. Ще намеря начин първо да проверя налягането на бензина, защото ме съмнява, че от там идва проблема, а ако се окаже както трябва ще видим.

Ами на тия вашите рейки май имаше един щуцер с игла. Иначе на 33-ките се вади маркучето и там се слага тройник с манометър.

ivan dimitrov
16-09-2018, 10:29
Може да се окаже че има значение каква е помпата. Изглежда някой помпи нямат възвратен клапан а други имат. 10 секунди обаче ми се виждат много, изправна помпа да не успява да "вдигне налягане". Има и един друг момент - помпата се свързва с "кошницата" с едно маркуче
което се явява най удобното място да се върже манометър.
И което ако изпуска е все едно помпата има или не клапан.
И аз обаче си мисля, че накрая ще се наложи да мерите компресия.

ScuderiaItalia
16-09-2018, 15:27
Премерих налягането преди клапаните дето започват директно от помпата и изкара 3 бара, което ми се стори малко. Отворих помпата и се оказа, че явно тази от Ланчията е по-дълга или не знам какво, но беше почти подпряла в кошницата долу и явно не можеше да смуче, както трябва. Надигнах я с 3-4мм и като премерих налягането по същия начин изкара 5 бара. Вече колата не пали цилиндър по цилиндър, като преди.

mordohy
16-09-2018, 19:52
Премерих налягането преди клапаните дето започват директно от помпата и изкара 3 бара, което ми се стори малко. Отворих помпата и се оказа, че явно тази от Ланчията е по-дълга или не знам какво, но беше почти подпряла в кошницата долу и явно не можеше да смуче, както трябва. Надигнах я с 3-4мм и като премерих налягането по същия начин изкара 5 бара. Вече колата не пали цилиндър по цилиндър, като преди.

Е поне се оказа по-малкия дявол.
И ти благодаря колега, че си затвори подобаващо темата!

ivan dimitrov
16-09-2018, 21:35
Това е налягането поддържано от байпас клапанът на помпата, надявам се. Тоест - мерили сте като сте запушили с манометъра изходът на помпата. Оригиналната я дават 4 бара - 120 л/ч.

ScuderiaItalia
17-09-2018, 00:55
Запуших маркуча отпред в коша, който идва от резервоара. Тоест исках да видя какво налягане прави тази помпа, а бях видял, че оригиналната е на 4 бара, затова като видях, че прави 3 реших, че й има нещо.

ivan dimitrov
17-09-2018, 15:19
В случаят измерването е дало резултат, но имайте предвид за в бъдеще, че така не мерите налягането в системата. Ако бяхте карък като мен, щеше да се окаже че регулатъорът не е наред, а с тая постановка не би се хванал проблемът. Правилно е да се ползва тройник. Но пък - да, така е по бързо а и е по вероятно да си замине помпа, а не регулатор. Но... да си кажа аз....

ScuderiaItalia
18-09-2018, 18:42
Напълно те разбирам, проблемен се оказа и бензиновия регулатор. Държи налягане, но не това, което трябва. Аз премерих налягането директно от помпата, защото съмненията ми бяха най вече в нея, а след това като я оправих на студено пак въртеше доста и започнах да се съмнявам в регулатора, защото от време на време погръмва на бедна смес при паркиране. Та проблема беше и в помпата, че не дърпаше толкова бензин колкото трябва и в регулатора, че не държеше налягане. Дано темата бъде полезна на някой друг с такъв проблем. Сега ще сложа един регулатор, който не е от кола колкото да не ми прави ядове, а има ли от къде да купя регулатор точно за тази кола.. Как сте си решили проблемите при съсипан регулатор. Втора употреба не искам да купувам, защото е в незнайно състояние и може утре да даде фира.

mordohy
18-09-2018, 20:32
Ами точно с регулатор втора употреба. :) Има доста

mimouzunov
18-09-2018, 20:38
Напълно те разбирам, проблемен се оказа и бензиновия регулатор. Държи налягане, но не това, което трябва. Аз премерих налягането директно от помпата, защото съмненията ми бяха най вече в нея, а след това като я оправих на студено пак въртеше доста и започнах да се съмнявам в регулатора, защото от време на време погръмва на бедна смес при паркиране. Та проблема беше и в помпата, че не дърпаше толкова бензин колкото трябва и в регулатора, че не държеше налягане. Дано темата бъде полезна на някой друг с такъв проблем. Сега ще сложа един регулатор, който не е от кола колкото да не ми прави ядове, а има ли от къде да купя регулатор точно за тази кола.. Как сте си решили проблемите при съсипан регулатор. Втора употреба не искам да купувам, защото е в незнайно състояние и може утре да даде фира.


Малко се върнахме на пост номер 2 от тая тема ама....
Регулатор взимаи от тея червените с манометъра дето са по 50лв и няма да имаш ядове...
Аз съм с такъв и съм доволен!

Speeder
19-09-2018, 09:54
Може ли да снимате новия регулатор и да кажете от къде сте го купили?

mimouzunov
19-09-2018, 10:50
Може ли да снимате новия регулатор и да кажете от къде сте го купили?

Мога и двете разбира се...
"Новия" регулатор хич не е нов като се замисля а е на +5 години и незнаини километри вече...
Лошото е, че сайта/магазин вече не е сред живите маи...
А именно http://tuning-parts.bg/
Предполагам може да се намери/вземе и от другаде. В моя случаи регулатора е тестван на стандартна кола + такава със сменени дюзи, помпа и тн и се държи нормално.

ScuderiaItalia
19-09-2018, 12:35
Не е по темата, но е по-лесно да питам тук.. Стария собственик ми каза, че от 6-7 години я кара само със Селения Голд. Да я сменя ли с нещо друго или да продължа да си го сипвам?

flipz
20-09-2018, 23:06
Колата си е на възраст. Може би не е за пълна синтетика.
Аз карах 145 1.6 TS MOTUL 8100 X-CESS 5W40 80k
Селенията като я карах първите 5000 км мотора беше много тих, но след 8000 ставаше все едно вътре има вода .. доста шумен. (скапва се маслото бързо).
Като сложих мотул от началото до смяната беше еднакво тих мотора.
И сега я карат с него ..
Маслото е отлично и не ми гореше изобщо.

bobi1997
21-09-2018, 12:12
За Голда не знам, но със сигурност не я карай със Селения 20к, защото това масло бързо се усира...

ivopifeca
21-09-2018, 14:11
Смени си и кабелите задължително,след като си и сменил и свещите.

ivan dimitrov
21-09-2018, 22:36
Смени си и кабелите задължително,след като си и сменил и свещите.

Щото ivopifeca така каза.

Хай(на индиански - "казах")!
Сменят се компоненти които са неизправни. Или такива които се износват и е сигурно че новите ще са по добри от монтираните. Точно за високоволтовите кабели това... ама хич не е в сила. Никак.
Що да не смени колата с нова, така и така е започнал.....

ivopifeca
22-09-2018, 09:31
Добре да не ги сменя тогава.Нека си ги замери,може и да не са за смяна,съгласен съм...Моята сутрин въртеше повече,запалваше от втория път,или запалваше и изгасваше.Смених свещите-стана по добре.Смених и кабелите и стана "чакмак".

---------- Post added at 06:31 ---------- Previous post was at 06:29 ----------


Щото ivopifeca така каза.

Хай(на индиански - "казах")!
Сменят се компоненти които са неизправни. Или такива които се износват и е сигурно че новите ще са по добри от монтираните. Точно за високоволтовите кабели това... ама хич не е в сила. Никак.
Що да не смени колата с нова, така и така е започнал.....
И не е "хай",а е "хау".

ivan dimitrov
22-09-2018, 14:10
[/COLOR]
И не е "хай",а е "хау".

Верно, да му се невиди! Бъркам със самураите май.
Все ги бъркам двата щата!
Това което при един е дало резултат, не е задължително да даде при други. За половин година не ползване, най малко вероятно е кабелите да се скапят. Не че е невъзможно. Но да напишете че е задългжително да се сменят е силно пресилено. И това не заради 50-60 левчета, а заради вероятноста да се попадне на боклуци.

ivopifeca
22-09-2018, 14:36
Верно, да му се невиди! Бъркам със самураите май.
Все ги бъркам двата щата!
Това което при един е дало резултат, не е задължително да даде при други. За половин година не ползване, най малко вероятно е кабелите да се скапят. Не че е невъзможно. Но да напишете че е задългжително да се сменят е силно пресилено. И това не заради 50-60 левчета, а заради вероятноста да се попадне на боклуци.Това,че е пълно с боклуци,не означава,че не е хубаво да се подменят кабели,които и самият собственик не знае откога са!Говориме,ако може да намери читави такива.Изолацията поне на новите ще е читава,а не опечена,и ако има късмета да са хубави,поне ще знае,че няма да ги мисли известно време.А и друго да ти споделя,чувал съм а и изпитал,как недъгави кабели прееб.ат нови свещи,и обратното...

ivan dimitrov
22-09-2018, 16:18
А и друго да ти споделя,чувал съм а и изпитал,как недъгави кабели прееб.ат нови свещи,и обратното...

Споделянето е хубаво нещо. Не възразявам да споделите и по силата на каква логика се случва това.
Недъгавата свещ, излиза от цилиндъра и изчагъртва изолацията или....как?
То е хубаво и колата да се смени. Независимо дали се знае от кога е. А не пише да не се знае от кога са кабелите. Не че има значение.
Като сме тръгнали да споделяме, нека и аз споделя че след като смених профилактично оригиналните, ги върнах след 2 комплекта и три месеца по късно. и сега щях да съм с тях, ако 2 не прекъснаха от многократното сваляне и монтиране.
Цялоста на кабелите почти всеки може да си измери. Вярвате или не, има човеци които могат да измерят и устойчивоста на изолацията. Та, попадайки на такъв човек, може силно да се изненадате от това което се наблюдава при измерване на стари и нови "читави" кабели.

ScuderiaItalia
22-09-2018, 18:31
Колата пак си върти повече отколко трябва, дори след като оправих и регулатора. Проблема не мисля, че е в компресията, защото първия път върти доста и прави опити да запали. Като спра и започна да въртя втори път пали на момента. Кабелите могат ли да се проверят по някакъв начин или направо да купя нови? А бобините? Днес свалях свещите да видя как са и не са работили кой знае колко добре с изключение на една. Вярно е, че колата я карам на много къси отсечки за кратко време, но една от тях се беше поизбелила хубаво, а другите са работили малко калпаво като ги гледам..

mimouzunov
22-09-2018, 19:24
Колата пак си върти повече отколко трябва, дори след като оправих и регулатора. Проблема не мисля, че е в компресията, защото първия път върти доста и прави опити да запали. Като спра и започна да въртя втори път пали на момента. Кабелите могат ли да се проверят по някакъв начин или направо да купя нови? А бобините? Днес свалях свещите да видя как са и не са работили кой знае колко добре с изключение на една. Вярно е, че колата я карам на много къси отсечки за кратко време, но една от тях се беше поизбелила хубаво, а другите са работили малко калпаво като ги гледам..

Мери ли някак налягането с другия регулатор!?
Идеята е да замериш колко е при първото палене когато се инати и неиска да заработи.

flipz
22-09-2018, 21:28
Замери ли ги с мултицет, какви омове дават бобините ?
Потърси в autodata има пример за замерване и какви стойности в омове са нормални.
Имаше 2 вида бобини .. едните даваха една стойност, другите друга ...
За 1.6 Ts беше 7500 или 9600 нещо такова.


Колата пак си върти повече отколко трябва, дори след като оправих и регулатора. Проблема не мисля, че е в компресията, защото първия път върти доста и прави опити да запали. Като спра и започна да въртя втори път пали на момента. Кабелите могат ли да се проверят по някакъв начин или направо да купя нови? А бобините? Днес свалях свещите да видя как са и не са работили кой знае колко добре с изключение на една. Вярно е, че колата я карам на много къси отсечки за кратко време, но една от тях се беше поизбелила хубаво, а другите са работили малко калпаво като ги гледам..

ivan dimitrov
22-09-2018, 23:55
[/COLOR]Ти скоро замервал ли си се?

Между замерване и измерване има известна разлика.
Какво точно питаш?
Съветвам те да престанеш с простотиите.

ScuderiaItalia
23-09-2018, 08:18
Спрете да се карате или продължете на лични съобщения, защото няма нужда да усираме темата. Още преди няколко дена съм сложил регулатор на излишния бензин, който мога да го регулирам на врътка, а бях закачил манометър на самата рейка. Проблема не е в бензина. Само не разбрах защо с вакума налягането в рейката пада... Когато се вдига налягането на пръска ли повече? Защо в ниските работи на по-голямо налягане, а във високите спада?

bobi1997
23-09-2018, 08:38
Колега, ако си в София, мога да ти дам за проба две почти чисто нови бобини Магнети Марели от моята 1.3-ка. Така поне ще елиминираш бобините като вариант за проблема.

ScuderiaItalia
23-09-2018, 08:55
Не съм от София, от Мездра съм и лошото е, че и във Враца няма боксьори на части. Ако имаше някоя тук наблизо около мен работеща без проблем щях бързо да разбера какво й куца на мойта.. Ще ходя след малко към гаража, но преди това ще покарам между селата да се поизчистят свещите да видя дали има разлика сравнение с вчера как бяха потъмнели.

mimouzunov
23-09-2018, 09:52
Спрете да се карате или продължете на лични съобщения, защото няма нужда да усираме темата. Още преди няколко дена съм сложил регулатор на излишния бензин, който мога да го регулирам на врътка, а бях закачил манометър на самата рейка. Проблема не е в бензина. Само не разбрах защо с вакума налягането в рейката пада... Когато се вдига налягането на пръска ли повече? Защо в ниските работи на по-голямо налягане, а във високите спада?

На празен ход вакума в колектора е най-висок, респективно тоя вакум управлява регулатора и налягането на горивото спада... Без вакум или на високи обороти регулатора вдига налягането.
При теб когато тръгваш да палиш и тя неиска да запали какво е налягането!?

ivopifeca
23-09-2018, 10:07
Колега, ако си в София, мога да ти дам за проба две почти чисто нови бобини Магнети Марели от моята 1.3-ка. Така поне ще елиминираш бобините като вариант за проблема.
А това е човек,който винаги би помогнал!

ScuderiaItalia
23-09-2018, 18:45
Ето как изглежда една свещ след 30км извънградско с 90тина км. Хич не е като хората. Утре ще премеря налягането в рейката отново, докато върти и после, докато работи ще видя на колко е. Да не съм й умножил бензина..

https://ibb.co/nuo3gp
https://ibb.co/ngSJE9

mordohy
24-09-2018, 08:51
Ето как изглежда една свещ след 30км извънградско с 90тина км. Хич не е като хората. Утре ще премеря налягането в рейката отново, докато върти и после, докато работи ще видя на колко е. Да не съм й умножил бензина..

https://ibb.co/nuo3gp
https://ibb.co/ngSJE9

Бедна смес. Или смуче въздух от някъде или регулатора за налягане.

ScuderiaItalia
24-09-2018, 09:16
Сместа ме съмнява да е бедна, защото даже понамирисва на бензин като спра понякога. Както й да е, открих проблема. Снощи писах на Бобо от Екстрийм и той ме светна за една моя грешка, за която не се сетих. Аз регулатора съм го сложил на излишното гориво, но той няма възвратен клапан и след като помпата качи гориво се връща обратно в резервоара един вид. Тази сутрин като излезнах стиснах маркуча на излишното гориво с клещи и колата запали от раз.

ivan dimitrov
25-09-2018, 04:53
Ами той регулаторът именно там се монтира и излишното гориво отива в резервоарът. Възвратен клапан има на помпата, не на регулаторът(той си е клапан). Идеята на възвратният клапан е да задържи горивото да не се върне през помпата, когато тя спре да работи. По тоя начин, след като загасите, налягането в рейката остава малко по ниско от това което поддържа регулаторът. Като сте запушили тръбопровода за излишно гориво, сте покачили налягането до това на байпас клапана на помпата.
Регулаторът на колко бара е настроен?
Мерихте ли като изгасите моторът, какво налягане остава в рейката.

ScuderiaItalia
25-09-2018, 10:07
На 2.8-2.9 го бях оставил на работеща кола, при изгасено положение не съм го мерил.

ivan dimitrov
25-09-2018, 19:33
По спомен 2.7 със вакуум и 3.2 без трябва да е. Търсих из инструкциите и не намерих къде из множеството файлове е наврян регулаторът, така че тая информация може да е невярна, като се има и предвид че това е за 1.6.......
Така или инак - май ще се наложи отново да мерите налягането, но тоя път - както трябва.
Имайки предвид, че на 1.3 помпата трябва да завърта още при подаване на контакт и да изключва след НЕизвестно време, ще трябва да се провери дали така се получава на практика и колко е това време. трябва да се провери колко е налягането и без вакуум и колко е след като загасите моторът. Веднага след това и час по късно(ако след загасянето налягането не пада веднага).
Неизвестните са прекалено много - не се знае оригиналната помпа на 1.3 има ли възвратен клапан, не се знае тая която е монтирана има ли.......
Ако Бобо е казал нещо за възвратен клапан, то вероятно е имал предвид че новата помпа няма и тогава всичките измервания стават излишни. Но...пак си гадая.....

mordohy
25-09-2018, 23:28
Очевидно не слушате, какво ви се говори. Ония, жабясалият си мисли, че говори с разумни хора, а отсреща го стрелят с въздушна пушка. А бе вслушайте се малко!!!!
Като си стегнал с клещите маркуча за излишния бензин си елиминирал регулатора и си повишил налягането.
Като ти казвам, че сместа е бедна, по цвета на свещите, трябва да си сигурен, че е така. Някога нямаше друг начин за диагностика и мога цяла лекция да ти изнеса по въпроса.
Две са причините за бедна смес:
Първо налягането
Второ да смуче въздух! Обикновено от вакуумния усилвател за спирачките. Как са те?!
И ето ти десерта:
Ако нямаш компресия в цилиндрите, то моторът се нуждае от по-богата смес, за да запали!!!
Стойностите за налягането на бензина в рейката са ориентировъчни. Колко точно трябва да са зависи от газовете. Аз за целта използувам опростен "Елкон". Една ламбда сонда в ауспуха и мултицет! Може и лаптоп с програма "osciloscope.exe".:hehe:
Изобщо вслушвайте се в патило, а не в старило!!!:smackbum:

ScuderiaItalia
26-09-2018, 09:56
Ще те послушам. Днес чакам регулатор и ще го сложа и ще видя какво ще стане. Ще го премеря отново. Спирачките наистина ловят от по-ниско долу.

bobi1997
26-09-2018, 12:23
Относно това, че спирачките ловят по-ниско - нормално си е за боксера в 145/6, да не те притеснява. Иска си да натиснеш, за да спира, малко е като Жигулка :hehe:

mordohy
26-09-2018, 19:54
Относно това, че спирачките ловят по-ниско - нормално си е за боксера в 145/6, да не те притеснява. Иска си да натиснеш, за да спира, малко е като Жигулка :hehe:

Не е нормално!
Това не го допускам дори на 33-ката.
По принцип проблемът е един и същ.
Регулаторите на челюстите на задните спирачки не работят.
Дръпни ръчната спирачка и напомпай няколко пъти! Ако се вдигне педалът е точно от тях.
Ето ти и лечението:
Сваляш гумата. После барабана. Ще установиш, че не ще да излиза. Ще го понапънеш малко с две яки отверки, а после щанги, псувни и чукове.
Причината е, че са се вкопали накладките и има ръб на барабана. Това трябва да те наведе на мисълта, че ще ти трябват нови, защото е много вероятно да ги строшиш. Има и ремонтни комплекти за автоматите.
Свалил си по някакъв начин накладките. Ръбът е препоръчително да се свали на струг и съвсем леко да се хване и останалата част. Само една идея.
Готов си с барабана, а накладките са си на мястото.
Сега започва истинската работа.
След като си свил накладките, слагаш барабана и установяваш, че има луфт. Започваш ръчно да разтваряш накладките, като проверяваш дали влизат! Когато влязат сито и със затруднение, оставяш ги и натискаш няколко пъти педала на спирачките. Идеята е челюстите да се наместят. Ще установиш, че пак има луфт, но вече ще го обираш с по един зъб на тресчотката на автомата. Идеята е колкото се може да се обере луфта, без да пречи на въртенето. Леко триене се допуска. То ще улегне само след няколко километра.
До сега описвах за ляво колело.:innocent:
За дясното е същото!:choice:
Успех!

bobi1997
27-09-2018, 08:04
Благодаря, за подробното описание. Вероятно е такъв проблемът, но при Румен смених дискове и накладки отпред, отзад челюсти и едно цилиндърче. Ръб по барабана нямаше.

Наистина в спирането на колата имаше коренна промяна, но това, което написах за педала пак е валидно. Просто Алфите от тия години и по-конкретно с тези апарати (това включва всички боксери в 145/6 и верижните ТуинСпарк в 155) не спират като френските да речем или пък като А3-ка примерно.

п.С. Да не ме разбереш погрешно, боксерчето си спира повече от прилично за 257 мм плътен диск (някой път ако се видим може да се увериш), но чувствителността на педала не е същата като при други коли, които съм карал. Обсъждал съм го това и с Боби33 и той каза, че това са си им възможностите на тия апарати и ме посъветва да мина към апарати и вентилиран диск от ТуинСпарк, което обаче нещо ме домързя да направя :pain:

mordohy
27-09-2018, 19:10
Благодаря, за подробното описание. Вероятно е такъв проблемът, но при Румен смених дискове и накладки отпред, отзад челюсти и едно цилиндърче. Ръб по барабана нямаше.

Наистина в спирането на колата имаше коренна промяна, но това, което написах за педала пак е валидно. Просто Алфите от тия години и по-конкретно с тези апарати (това включва всички боксери в 145/6 и верижните ТуинСпарк в 155) не спират като френските да речем или пък като А3-ка примерно.

п.С. Да не ме разбереш погрешно, боксерчето си спира повече от прилично за 257 мм плътен диск (някой път ако се видим може да се увериш), но чувствителността на педала не е същата като при други коли, които съм карал. Обсъждал съм го това и с Боби33 и той каза, че това са си им възможностите на тия апарати и ме посъветва да мина към апарати и вентилиран диск от ТуинСпарк, което обаче нещо ме домързя да направя :pain:


Мда! Аз също го имах подобен проблем. Смених само апаратите, които наистина бяха боклук с такива от предишната ми, тоест с вентилирани дискове. Накрая начуках и кантара навътре и имах доста сносни спирачки. Но това, което ти описах със задните е задължително. Иначе при дългия ход нямаш на практика задни, а ловят само предните. За да разбереш механизма, трябва да познаваш добре, как действат помпите с две камери. Ако не оправиш кантара и автоматите, каквито и дискове да сложиш си е все тая на тия кенефи.

bobi1997
27-09-2018, 23:51
А твоят опит с 33-ка ли е? Не съм се интересувал, но все си мисля, че апаратите при 33 и боксерните 145 са различни,

mordohy
28-09-2018, 18:22
А твоят опит с 33-ка ли е? Не съм се интересувал, но все си мисля, че апаратите при 33 и боксерните 145 са различни,
От москвича, та до сега! :)

ScuderiaItalia
13-10-2018, 09:25
След като звънях на над 10 обяви за 1.3 боксери и не можах да намеря втора употреба регулатор реших въобще да не се занимавам и си поръчах регулаторче от алиекспрес. Дойде бързичко за две седмици и снощи го сложих. Колата не дава да я пипнеш, пали само като си помислиш без да въртиш ключа :D