Log in

View Full Version : Проблем с ICS



manolito
28-01-2019, 14:24
Здравейте колеги, от два месеца съм вече в отбора на 166. Купих колата с неработещ ICS, не светеше екрана но му имах кода.Купих и друг работещ но без код, за който в студентски град ми искаха 100лв за разкодиране. Занесох го в един Русенски сервиз за разкодиране и след месец борба майстора се отказа , но реши да прави от двата един. Прехвърли паметта от моя на другия който беше без код. Слагам го в колата и никаква музика не работи. Носих го 5 пъти в сервиза и пак в колата и не става. Накрая майстора в сервиза ми демонстрира че работи като го беше захранил и го тествахме. Аз вече много доволен го монтирам в колата и к.р пак не работи. Бесен съм и вече не знам къде е проблема в кабелите по колата или в модула. Като е закачан в колата се бъгва нещо и отметката муте е неактивна , както и настройка на бас и високи не действат. Помагайте че нямам нерви вече а без музика в колата не си е работа.

Murderer
28-01-2019, 19:32
Мой,такиз "побългариявания"-"събери-чарк"да знаеш,че при 166 не ФърФят...намери си(н.зн.бензин или дизел) от някоя морга или познат цял модул,с кода естествено и си ок, ;)

manolito
29-01-2019, 14:27
И аз мисля да търся друг, но не съм сигурен дали е от него или нещо от колата го бъгва като навигацията или чейнджъра, щото в сервиза си работеше...Колата е дизел 2.4 150 к

Murderer
29-01-2019, 16:15
И аз мисля да търся друг, но не съм сигурен дали е от него или нещо от колата го бъгва като навигацията или чейнджъра, щото в сервиза си работеше...Колата е дизел 2.4 150 к

Нз..аз съм малко "аджамия" :)
има доста хора във форума,които разбират повече на електрификацията на колата...

manolito
05-02-2019, 12:40
Оказа се че проблема не е в ICS-а , а в колата и кабелите. Или някъде липсва захранване или има в повече. Някой знае ли къде на най долната букса трябва да има напрежение? Дисплея свети при изваден контактен ключ и изключени куплунзи без най долния, взема някакво захранване от него и не гасне.Не работи никакво аудио и отметката за муте е не активна.

ecotronic
05-02-2019, 12:45
https://i.ibb.co/gPkLBkt/1.jpg

manolito
05-02-2019, 12:55
Благодаря много, тези дни ще меря и ще пиша какво е станало.

manolito
05-02-2019, 15:06
На всичките точки има захранване, като горе до предпазителя и долу на черната има постоянно напрежение без контакт а на зелената има само на контакт. Ако помогнете и на кои пинове трябва да има маса ще съм благодарен.

ecotronic
05-02-2019, 15:22
На всичките точки има захранване, като горе до предпазителя и долу на черната има постоянно напрежение без контакт а на зелената има само на контакт. Ако помогнете и на кои пинове трябва да има маса ще съм благодарен.

Маса на най-долната (черната) трябва да има на пинове 6 и 19.

На пин 2 от зелената също трябва да има +12V от контакт (оправил съм снимката).

manolito
05-02-2019, 16:14
Масите са на лице, но на пин 2 на зелената не идва + също и на горната букса до предпазителя не идва нищо след подаден контакт а само постоянен + на пин 4. Къде да търся проблема?

ecotronic
05-02-2019, 16:31
Масите са на лице, но на пин 2 на зелената не идва + също и на горната букса до предпазителя не идва нищо след подаден контакт а само постоянен + на пин 4. Къде да търся проблема?

Може в липсата на +12V на пин 2 от зелената да е проблема. Това напрежение трябва да се подава заедно с това на пин 2 от конектора на блока с бутоните. Провери дали там го има.

manolito
05-02-2019, 17:07
На конектора за бутоните има само на едно място постоянен + не знам кой номер пин е щото му нямам схемата.Къде да търся проблема минават ли през предпазител тези вериги?

ecotronic
05-02-2019, 17:38
Конектора на модула с бутоните:

https://i.ibb.co/VV144pj/1.jpg

проводникът на пин 2 трябва да е оранжев с черна ивица.

схемата:

https://i.ibb.co/RvHMX5k/2.jpg

Накратко - пин 2 от зелената букса на ICS - а и пин 2 от конектора на блока с бутоните (H80) са в един и същ токов кръг, който се захранва от F5 в таблото под волана.

manolito
05-02-2019, 17:48
Много благодаря за схемите, утре съм на работа но вдругиден продължавам и ще пиша какво е станало.

manolito
06-02-2019, 20:06
Утре ще меря напрежения, но и да питам на горната букса до предпазителя трябва ли да идва + на контакт на 7 пин както е на тази картинка че и там няма?

manolito
07-02-2019, 14:52
Странна работа, извадих да замеря ф5 беше здрав върнах го обратно, предпазителя на гърба на ай ци еса беше доста окислен и го смених с нов и всичко тръгна и свирна. Дано само не умре пак така както заработи. Нямам никакво обяснение как всичко заработи. Много благодаря за помоща със схемичките!

ildivvy
08-02-2019, 00:31
Няма нищо странно! Ако е бил силно окислен,не е правил хубав контакт и затова не е работил...