PDA

View Full Version : Причина за играене на оборотите на празен ход



silviost
09-06-2019, 00:49
Здравейте,

Имам следната питанка за една баба 155, която обмислям да купя.

Става въпрос за 1.8 8 клапана мотор.
При работа на празен ход ако се отвори капачката на маслото оборотите започват да играят и плавно се стабилизират след около 30тина секунди.
При слагане обратно на капачката - не помня точно, че не обърнах внимание..

Та на някого случвало ли му се е това?
Дали ще е запушен отдушника за картерни газове или самите вътрешности на двигателя са пред разпадане и искат смяна - бутала, биели и прочие.

И отделно какво е поведението на един здрав двигател като му се отвори капачката, понеже на всички, които съм гледал до сега - духа през отвора и оборотите се променят леко, но досега не са играли, както при тази.

Fors7y
11-06-2019, 17:00
Ако говориш за помориската проблема и се оправи след настройване на дебитомер смяна на комутатори и кабели

mimouzunov
11-06-2019, 17:55
Здравейте,

Имам следната питанка за една баба 155, която обмислям да купя.

Става въпрос за 1.8 8 клапана мотор.
При работа на празен ход ако се отвори капачката на маслото оборотите започват да играят и плавно се стабилизират след около 30тина секунди.
При слагане обратно на капачката - не помня точно, че не обърнах внимание..

Та на някого случвало ли му се е това?
Дали ще е запушен отдушника за картерни газове или самите вътрешности на двигателя са пред разпадане и искат смяна - бутала, биели и прочие.

И отделно какво е поведението на един здрав двигател като му се отвори капачката, понеже на всички, които съм гледал до сега - духа през отвора и оборотите се променят леко, но досега не са играли, както при тази.

Нещо по пътя на въздуха след дебитомера не е наред (от някъде смуче явно)
Това от друга страна е общо взето нормално ако маслоуловителя е в добро здраве. При отвиване на капачката за маслото, въздуха влиза в двигателя и през маркуча отива в онова тенекиеното което е или отстрани или отдолу на колектора, а от там отива в гофрирания маркуч след дебитомера. Тоя въздух не се отчита и се получава тоя дефект.
При мен тоя маркуч отдавна съм го пуснал някъде надолу (като на жигула) а отвора в гофрирания маркуч е запушен.

mimouzunov
11-06-2019, 17:57
Ако говориш за помориската проблема и се оправи след настройване на дебитомер смяна на комутатори и кабели

Понякога когато засмуква нерегламентирано въздух от някъде, човъркането в дебитомера го оправя това, един вид не се лекува проблема а се замаскира.

Fors7y
11-06-2019, 18:44
Ако говори за помориската е моята затова казвам ��

Бобби
12-06-2019, 00:49
Здравейте,

Имам следната питанка за една баба 155, която обмислям да купя.

Става въпрос за 1.8 8 клапана мотор.
При работа на празен ход ако се отвори капачката на маслото оборотите започват да играят и плавно се стабилизират след около 30тина секунди.
При слагане обратно на капачката - не помня точно, че не обърнах внимание..

Та на някого случвало ли му се е това?
Дали ще е запушен отдушника за картерни газове или самите вътрешности на двигателя са пред разпадане и искат смяна - бутала, биели и прочие.

И отделно какво е поведението на един здрав двигател като му се отвори капачката, понеже на всички, които съм гледал до сега - духа през отвора и оборотите се променят леко, но досега не са играли, както при тази.

Що за глупост е това с капачката, кой ти го подсказа да го правиш....?...ако я отвиеш при работещ мотор, най много да се опръскаш с масло.....ако е запушен отдушника за картерните газове ще избие масло най вече от капачката, дори и да е завита или от някой маркуч който води до сепаратора.....но това става най вече зимата при минусови температури...замръзва кондеза който се е натрупал в металният цилиндър наречен сепаратор, ако стане през лятото....смятай как е обслужвана тази кола....то вътре трябва да е станало кюспе ебати...Мимо ти подсказа откъде може да идва проблема, може и моторчето за празен ход да прави проблем....за смяна на бутала, биели и т.н...шума в мотора ще е.....ебати....но както и да е....тези мотори като навъртят километри, първо им се износват разпределителните валове, от там им спада мощтноста, защото се нарушава газоразпределението....и каквото и да правиш, ако не ги смениш, колата няма да е същата....от личен опит ти го казвам....