Log in

View Full Version : Настройка фарове



NAS
15-05-2007, 23:34
Покарах си Алфата малко и на нощно и не останах очарован от десния си фар. Свети много наблизо. Може ли някой да сподели как се настройват правилно фаровете?

Bobo
15-05-2007, 23:41
Ами заставаш с/у стена на тъмно и щом ти харесва единия фар настройваш и другия на тази височина като имаш предвид че десния трябва да е малко по-ниско от левия :wink: Настройката става посредством пластмасови шестограми на самите фарове :wink:

Bodom
16-05-2007, 08:25
:lol: Това в случай, че не са ти счупени водачите на рефлекторите, което се оказа дота често срещан проблем :twisted: За да го провериш - сваляш капачката на късите светлини (за смяна на крушка) и внимателно проверяваш, дали рефлектора стои стабилно на мястото си, или се мести без усилие.

Ако стои стабилно - си наред - и настройваш, както ти каза Bobo. Един hint - за да вдигнеш фара само нагоре - трябва да навиеш на еднакви обороти и двете винтчета (в посока надясно).

Ако се клатят - прочети тук (http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=8543) и успех :wink: Аз още се боря с моите, но скоро ще победя :)

morfius
16-05-2007, 10:29
Ами заставаш с/у стена на тъмно и щом ти харесва единия фар настройваш и другия на тази височина като имаш предвид че десния трябва да е малко по-ниско от левия :wink: Настройката става посредством пластмасови шестограми на самите фарове :wink:

Десния е малко по-високо от левия - иначе оня насреща почва да си мисли дали да не ти светне едни дълги.
Ако има вътршен контрол на височината - той се поставя на максимално вдигнато положение преди настройката.

Bobo
16-05-2007, 23:05
Ами заставаш с/у стена на тъмно и щом ти харесва единия фар настройваш и другия на тази височина като имаш предвид че десния трябва да е малко по-ниско от левия :wink: Настройката става посредством пластмасови шестограми на самите фарове :wink:

Десния е малко по-високо от левия - иначе оня насреща почва да си мисли дали да не ти светне едни дълги.
Ако има вътршен контрол на височината - той се поставя на максимално вдигнато положение преди настройката.

Опс прав си зависи от къде се гледа ако гледаш от шофьорското място определено левия трябва да е по-ниско :wink:

Stello
17-05-2007, 14:22
И мисля(ако се нелъжа),че трябва да си на дълги като ги настройваш.Аз лично ги настроих на къси и сега дългите са ми пълен shit.

P.S.Абе то и късите неструват.

17-05-2007, 18:40
Приближаваш предницата колкото можеш повече до някоя стена.Маркираш на стената центровете на двата фара!Изтегляш по права колата 10 метра назад пускаш фаровете.Трябва да светят 10 см. под маркираните центрове на стената(означено с P на схемата).

това е схемата

NAS
17-05-2007, 20:25
A фаровете на къси или на дълги трябва да са по тази схема?

Bodom
17-05-2007, 21:39
A фаровете на къси или на дълги трябва да са по тази схема?
Къси! Дългите на нашите фарове са на едно тяло с късите, и като мръднеш късите - мърдаш и дългите, но се настройват на къси светлини.

Detron
17-05-2007, 23:20
Ще допълня темата с две снимки за това, как се регулират фаровете.

18-05-2007, 12:03
Между другото, има голяма вероятност да ти е счупен регулатора на фара.Пластмасата от която е направен е ужасна и старее с течение на времето.Ако имаш такъв проблем ще ти кажа аз как го реших.

kalata8
18-05-2007, 22:20
преди дни си взех моята алфа и 2та и фара са със счупени водачи на рефлекторите! и аз търся разрешение на проблема

Наката
19-05-2007, 10:34
колега KaiHansen сподели как си си решил проблема :shock:
то май този проблем го имаме всички :roll:

kalata8
19-05-2007, 11:31
и аз също се интересувам как че направо ми свети на 3-4 метра пред колата

Bodom
19-05-2007, 12:27
Ще се повторя, но ТУК (http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=8543) има мнения по въпроса със счупените водачи.
За моята направихме с баща ми дубликати от метал.

NAS
19-05-2007, 17:00
Настройката става посредством пластмасови шестограми на самите фарове wink

Може да звучи тъпо, но защо шестограмните винтове са 2 на всеки фар?
Да не би единият да управлява хоризонтала, а другият вертикала?
Ако е така кой за какво е?

Detron
19-05-2007, 17:17
Този, който е по-близо до средата на фара го управлява вертикално, а другия - хоризонтално.

lyuli
21-06-2007, 15:17
Между другото, има голяма вероятност да ти е счупен регулатора на фара.Пластмасата от която е направен е ужасна и старее с течение на времето.Ако имаш такъв проблем ще ти кажа аз как го реших.

а как се познава дали е счупен? защото аз се пробвах с реглажа и то се върти, върти и нищо не се променя и няма край.... и въобще не можах нищо да направя с тоя реглаж :( както се визда и от снимките, където колата е на фарове.....

Bodom
21-06-2007, 15:44
На 145/6 като свалиш капачката на фара за смяна на крушка - имаш достъп до рефлектора. Ако като го хванеш успееш да го размърдаш - има проблем, ако стои стабилен - няма :) На 147 не знам как е.

lyuli
21-06-2007, 16:16
еми еи тия неща дето са със стрелки се въртят за регулиране, ама като ги въртя и няма ефект, та се чудех дали не тр. мноооооооого да се върти или нещо има счупено. Май трябваше в другия раздел да пусна тема......

vamfan
24-06-2007, 08:47
да ама нали си бивша 145 и ти държи влага още :D

lyuli
25-06-2007, 09:27
да ама нали си бивша 145 и ти държи влага още :D

:D :lol: :D верно е, още се заглеждам по 145-ци ;)