View Full Version : Настройка фарове
Покарах си Алфата малко и на нощно и не останах очарован от десния си фар. Свети много наблизо. Може ли някой да сподели как се настройват правилно фаровете?
Ами заставаш с/у стена на тъмно и щом ти харесва единия фар настройваш и другия на тази височина като имаш предвид че десния трябва да е малко по-ниско от левия :wink: Настройката става посредством пластмасови шестограми на самите фарове :wink:
:lol: Това в случай, че не са ти счупени водачите на рефлекторите, което се оказа дота често срещан проблем :twisted: За да го провериш - сваляш капачката на късите светлини (за смяна на крушка) и внимателно проверяваш, дали рефлектора стои стабилно на мястото си, или се мести без усилие.
Ако стои стабилно - си наред - и настройваш, както ти каза Bobo. Един hint - за да вдигнеш фара само нагоре - трябва да навиеш на еднакви обороти и двете винтчета (в посока надясно).
Ако се клатят - прочети тук (http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=8543) и успех :wink: Аз още се боря с моите, но скоро ще победя :)
Ами заставаш с/у стена на тъмно и щом ти харесва единия фар настройваш и другия на тази височина като имаш предвид че десния трябва да е малко по-ниско от левия :wink: Настройката става посредством пластмасови шестограми на самите фарове :wink:
Десния е малко по-високо от левия - иначе оня насреща почва да си мисли дали да не ти светне едни дълги.
Ако има вътршен контрол на височината - той се поставя на максимално вдигнато положение преди настройката.
Ами заставаш с/у стена на тъмно и щом ти харесва единия фар настройваш и другия на тази височина като имаш предвид че десния трябва да е малко по-ниско от левия :wink: Настройката става посредством пластмасови шестограми на самите фарове :wink:
Десния е малко по-високо от левия - иначе оня насреща почва да си мисли дали да не ти светне едни дълги.
Ако има вътршен контрол на височината - той се поставя на максимално вдигнато положение преди настройката.
Опс прав си зависи от къде се гледа ако гледаш от шофьорското място определено левия трябва да е по-ниско :wink:
И мисля(ако се нелъжа),че трябва да си на дълги като ги настройваш.Аз лично ги настроих на къси и сега дългите са ми пълен shit.
P.S.Абе то и късите неструват.
Приближаваш предницата колкото можеш повече до някоя стена.Маркираш на стената центровете на двата фара!Изтегляш по права колата 10 метра назад пускаш фаровете.Трябва да светят 10 см. под маркираните центрове на стената(означено с P на схемата).
това е схемата
A фаровете на къси или на дълги трябва да са по тази схема?
A фаровете на къси или на дълги трябва да са по тази схема?
Къси! Дългите на нашите фарове са на едно тяло с късите, и като мръднеш късите - мърдаш и дългите, но се настройват на къси светлини.
Ще допълня темата с две снимки за това, как се регулират фаровете.
Между другото, има голяма вероятност да ти е счупен регулатора на фара.Пластмасата от която е направен е ужасна и старее с течение на времето.Ако имаш такъв проблем ще ти кажа аз как го реших.
преди дни си взех моята алфа и 2та и фара са със счупени водачи на рефлекторите! и аз търся разрешение на проблема
колега KaiHansen сподели как си си решил проблема :shock:
то май този проблем го имаме всички :roll:
и аз също се интересувам как че направо ми свети на 3-4 метра пред колата
Ще се повторя, но ТУК (http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=8543) има мнения по въпроса със счупените водачи.
За моята направихме с баща ми дубликати от метал.
Настройката става посредством пластмасови шестограми на самите фарове wink
Може да звучи тъпо, но защо шестограмните винтове са 2 на всеки фар?
Да не би единият да управлява хоризонтала, а другият вертикала?
Ако е така кой за какво е?
Този, който е по-близо до средата на фара го управлява вертикално, а другия - хоризонтално.
Между другото, има голяма вероятност да ти е счупен регулатора на фара.Пластмасата от която е направен е ужасна и старее с течение на времето.Ако имаш такъв проблем ще ти кажа аз как го реших.
а как се познава дали е счупен? защото аз се пробвах с реглажа и то се върти, върти и нищо не се променя и няма край.... и въобще не можах нищо да направя с тоя реглаж :( както се визда и от снимките, където колата е на фарове.....
На 145/6 като свалиш капачката на фара за смяна на крушка - имаш достъп до рефлектора. Ако като го хванеш успееш да го размърдаш - има проблем, ако стои стабилен - няма :) На 147 не знам как е.
еми еи тия неща дето са със стрелки се въртят за регулиране, ама като ги въртя и няма ефект, та се чудех дали не тр. мноооооооого да се върти или нещо има счупено. Май трябваше в другия раздел да пусна тема......
да ама нали си бивша 145 и ти държи влага още :D
да ама нали си бивша 145 и ти държи влага още :D
:D :lol: :D верно е, още се заглеждам по 145-ци ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.