Нека и тук си има тема по темата :)
Прилагам първия материал - как НЕ трябва да е зацепен 16 клапановия Ви двигател! Снимка откъм коляновия вал нямам, че беше тъмно там, но и там хич не беше на място.
Printable View
Нека и тук си има тема по темата :)
Прилагам първия материал - как НЕ трябва да е зацепен 16 клапановия Ви двигател! Снимка откъм коляновия вал нямам, че беше тъмно там, но и там хич не беше на място.
Супер идея:) Имах доста снимки, ама поизтрих някои...
Аз викам освен сериозни да пускаме и забавни неща:)
Това е един от основните партньори на Румен... Главен експерт КитиКат и е главен експерт по легенди 155..Проверка на гуми,масла,проблеми с агу и други :)
Ето нещо любопитно:
Снимките са от 155...има и олекотяване...
абе идеята е да показваме куриози в колите които отиват на сервиз, а не какви дръгели караме... примерно горе 16 клапановата алфа е стигнала на ход до сервиза, дори с толкова незацепен мотор!
Иначе пък диска ти изглежда все едно е от 50-те години тая кола :)
ха ха, Венци и котката си чака кебапчетата ма и тя ще има да си чака като Иван-ааааа между другото следващтя път ще пусна нея да ти смени маслото само след това си провери дали ти е стегнала пробката.брей ше ме направите и мен форумен плъх с тези весели снимки:tooth:
Това е от снимките без коментар ;)
Ха-ха, Венци кога снима моята бяла Алфиетка.
Този Главен Експерт КитиКат е наистина много добър. Смени ми Сервото на спирачките за нула време. И то го направи отлично. След смяната Алфиетката спира като Ламборджини излязло от завода :twisted:.
Той и затова КитиКат си почива сериозно :).
Ей Румба, твоята е лесна вече, с такъв помощник :D.
Тунинг по гърнетата :rotfl: :rotfl:
Идеята не е лоша. :noooo: На джипката имам едни ментеливи тампони и ще ги сменя с ремък...
трябва много да се внимава с тия ремъци да не прескочи зъб на някое гърне, особено средното -> с тях се борави със специални скоби за фиксиране на гърнетата като им се сменя ангренажа за да бъде зацепен правилно... не става с тия за валовете... а комплекта скоби за гърнета направо не мога да си представя колко пари струва... :calc: ама т'ва е положението, който ги няма тия скоби за ангренажа на гърнетата си ползва нек'ви смотани тампони...
След ремъците с по-старомоден способ. 8-) :hmm:
След малка обиколка и това бе свалено защото мноооого дрънкаше. :lupe: