Ремонти и модификации по моята Алфа Ромео 90
Приятели, реших да създам тази тема и в нея да описвам какво съм правил по "добрата леля". Ще слагам и снимки, ще разказвам и как се забавлявам по време на поддръжката на този рядък екземпляр, а както някои от вас знаят добре при мен винаги е веселооооо :static: . Последната по-сериозна авария :) се случи на Бояна пред НИМ. Заден десен лагер на главината се предаде докато се врътках. Резултата беше, че колелото започна да издава плашещ тракащ звук и на моменти блокираше. Прибрах се на втора без газ. Тия дни въпреки, че са празници се захванах да разглобявам, но пустата главина не излизаше от лагера. Наложи се да си правя приспособление с една тежест. Ето малко снимки.
Тук долу си произведох обратен чук от тежест от щанга, тръба и шина. Това беше единствения начин по който можах да извадя главината от лагера.
http://venci.alfaromeo-bg.com/forumi...01_resized.JPG
Това е гайката, която държи лагера в моста. За съжаление след двудневни усилия да я развия по цивилизован начин и се случи нещо, което се случва с непослушните железа в моя гараж - БОЙ, заваряване ии ... голямата тръба.
http://venci.alfaromeo-bg.com/forumi...05_resized.JPG
Най-добрият начин да извадиш такъв лагер е чрез голям винт и подходящи втулки и подпорки.
http://venci.alfaromeo-bg.com/forumi...08_resized.JPG
Ако лагерите можеха да говорят... Новият лагер и остатъците от стария. Тази снимка посвещавам на Пешката и всички останали сектанти като мен, които обичат да карат с вратите настрани.
http://venci.alfaromeo-bg.com/forumi...12_resized.JPG
Набиването на лагера. Луда работа... Ползвам отзад като опора зъбно колело от 4-та скорост на 75-ца, а отпред черупка от същия лагер, в нея съм сложил лагер от една от ангренажните ролки на Фиат Купе. Задният тръбен ключ е със заварено стебло от амортисьор от 33-ка, за да се застопори в моста.
http://venci.alfaromeo-bg.com/forumi...17_resized.JPG
Тук новият лагер вече е прибран на място. Вижда се новата гайка и ключът за гайки, който представлява осмограм с размер около 66 мм.
http://venci.alfaromeo-bg.com/forumi...19_resized.JPG
Като заключение на този ремонт мога да кажа: Всяко удоволствие струва пари. Чудесно прекрасно и много красиво е да дрифтваш, да се въртиш и т.н. Цената на лагера 57 пари, нооо... На мен ми коства и много усилия. Цялата смяна се проточи 2 седмици, през които аз с помоща на брат ми заварявах тръби, правехме приспособления и подбирах и изнамирах зъбни колела и други железа, блъскахме, трошихме и псувахме. Инструмента за развиване на тънката гайка го чаках ТРИ седмици да го изработят. Първият път много боли, но следващата смяна ще стане за половин ден.