Намерили кой модел да възродят, според мен най голямото недоразумение през 50-те за алфа, а толкова други красиви модели има, за пореден път разочарован.
http://topgear.bg/car-news/letyashta...disco-volante/
Printable View
Намерили кой модел да възродят, според мен най голямото недоразумение през 50-те за алфа, а толкова други красиви модели има, за пореден път разочарован.
http://topgear.bg/car-news/letyashta...disco-volante/
ДА ама оригинала е високо ценен във колекционерските среди, а колата за онова време си е била дизайнерска и е била успешен ход. Сегашният римейк е само за привличане на внимание към марката, най-вероятно няма да се пусне в серия. Просто маркетингов трик.
Иначе и аз си мисля, че ако се направи успешен римейк на Джулия Купе ще бъде нещо по-интересно, но там задачата ще е по-трудна.
Що, дизайнът си е доста новаторски дори и за онова време - а двуместното кабрио на първата версия от 50те си е много секси. Оборудвано с 3.5 литров шестак е доста сериозна заявка за спортен автомобил - макар и да няма сериозни достижения в състезания.
От друга страна, ако не беше разчупващо стереотипа и НЕноваторско, от Ягуар (понеже знаят как да правят класни коли) нямаше да взаимстват голяма част от дизайнерската линия и на купето, и на кабриото, когато изкарват цели десет години по-късно - през 63', техния E-type.
Много си е добре,просто е различно от масовката с която ни заливат. Все пак това си е една "дизайнерска" кола и не е предназначена за широк кръг почитатели на марката,за тях е Жулиетата.
Ауууу много ме радва концептуалния извратеняк !!!
Пу пу дано влезе в производство да му се радваме:big_bow_down:
Както много пъти съм казвал, всичко е въпрос на вкус (казало кучето и си облизало г.з.)...
На мен оригинала на живо много ми хареса, въпреки, че като съм го гледал на снимки ми ми изглеждаше малко странен...
Наистина е дизайн доста надминал времето си и съответно е много ценен в средите на хората, които могат да си позволят да притежават такива коли, както правилно каза колегата преди мен.
Това е модел, който още със създаването си е бил предназначен да бъде уникална и рядка кола, предназначена само за "гъзари"...
Интересно е скептиците какво ще кажат , защото според много колекционери и автомобилисти колата е шедьовър на автомобилното изкуство и струва милиони.
Коя кола трябваше да реставрират? Нека питаме 100 човека поне половината ще дадат различен отговор. Така , че има таква ,за които възраждането на килимчето е невероятно , а за други не.
В крайна сметка замислете се, има хора , които все още считат 8с и 8с спайдър за голяма грешка и недоразумение.
Само възпитанието ме спира да кажа какво мисля за тях:stretcher:
Има много различна визия. Харесва ми.
И оригинала и намигването са достатъчно идейни за да си заслужават уникалността.
А останалото е въпрос на вкус :afro:
наистина е маркетингов трик,но според мен трябва да заложат на нещо което да влезне в поточните линии а не да се връщат назад във времето и да правят концепции на шантави модели който никога няма да стъпят на пътя,концепцията е добра, но това старото "нещо"......., и както каза лошият копелдак, въпрос на вкус :screwy::spam_laser:
А аз мисля, че точно в това се корени същността на марката Алфа Ромео - да предлага модели с дизайн, който да те провокира и да те накара да се замислиш - "дали всъщност ми харесва или не? Дали не е малко прекалено, но пък в същото време е някак интересно и грабващо".
Ето, такива размисли трябва да поражда у всеки човек, срещнал автомобил на Алфа по улицата.
Всички сме свидетели, как последните серийни модели на марката се сливат с масовия поток автомобили. А на времето не е било така, дори и за серийните модели на марката.
Alfa Romeo Disco Volante 2012- Представяне в Женева
http://www.vbox7.com/play:aab1617438
Това все пак не е концепция от Alfa Romeo S.p.A, а от Touring Superleggera
Още едно видео: http://youtu.be/tgnvjkNDorY
И това което постна колегата от vbox7, само че от източника: http://youtu.be/O_570fq6i7M
Мисля че точно чара на Алфа е по различният и напредничав дизайн с който се отличава от всичко друго .
Дано този модел излезе на пазара , но не в дребна серия както беше с 8ц .
Това недоразумение ако въобще излезе на пазара ще е в доста малка серия:
"Има слухове, че в продажба ще бъде пуснат ограничен брой автомобили, затова можем да предполагаме, че цената на Disco Volante ще надхвърля нужните за обикновено 8C около 263 000 лева."
Пише го в пост #1:)
Чак след като проетох статията в новият Ауто Билд (АБ) разбрах какво иска да каже колегата :yes: и си отговорих защо по колата няма амблемата на алфа ромео :bash:
Нехайството на Фиат граничи с безумие .... дори не са знаели а и после като са разбрали че Touring Superleggera разработва концепта не са му обърнали внимание( :shoot:Маркионеее)
Лично на мен колата много ми харесва ... но това е въпрос на вкус!
:)
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...uring_logo.png
Carrozzeria Touring е италианска компания, базирана в Милано, която произвежда каросерии. В миналото са работили с Алфа, Фиат, Мазерати, Ферари, Ланчия, но с течение на времето нещата се влошават. Имат силна конкуренция от Pininfarina и Italdesign Giugiaro, а и вече производствения процес на каросериите се пренася при самите автомобилни компании.
През 1966 фалират, а през 2006 частен инвеститор възражда компанията. След новият старт правят
- 2008 Maserati A8GCS Berlinetta (prototype based on the Maserati Coupé Gransport)
- 2008 Maserati Bellagio Fastback (based on the Maserati Quattroporte)
- 2010 Bentley Continental Flying Star
- 2011 Gumpert Tornante (prototype based on the Gumpert Apollo)
а сега и Disco Volante.
Ето и пълен списък с работата им:
- 1930s Alfa Romeo 8C
- 1940s BMW 328
- 1940s Alfa Romeo 2500
- 1950s Alfa Romeo SS (Super Sprint) 1900
- 1950s Pegaso Z-102
- 1950s Bristol 401
- 1959-1962 Lancia Flaminia GT, GTL and GTC
- 1956 Aston Martin DB2/4 Mark II Spider (3 produced)
- 1957-1962 Maserati 3500 GT
- 1959-1960 Maserati 5000 Scià di Persia
- 1960s Alfa Romeo 2000 convertible
- 1960s Fiat spider
- 1959-1962 Aston Martin DB4 (built under license by Aston Martin)
- 1963-1966 Lamborghini 350 GT/GTV, 400 GT
- 1940 Auto Avio Costruzioni 815
- 1948 Ferrari 166 Inter Coupe
- 1951 Ferrari 195 Inter Coupe
- 1951 Ferrari 212 Inter Coupe
- 1952 Ferrari 340 MM Spider
- 1953 Hudson Italia
- 1963-1964 Sunbeam Venezia
- 1966-1976 Jensen Interceptor
Източник: http://en.wikipedia.org/wiki/Carrozzeria_Touring
http://vbox7.com/play:e0201f75a4 :devil:
Много емоционално представяне от Кларксън, направо ме разчуства :drinking:
Ми те и фаровете са от 599 Фиорано......
Одеве гледах епизода на топ гиър ... колата е просто уникална ... :big_love:
Нз дали покрай цялата патардия (а това си е голяма реклама на Алфа Ромео), дали няма да увеличат бройките на 8Ц, или поне да си стиснат ръцете с Фиат и да предоставят шасита и т.н. на Carrozzeria Touring. Така ще си правят пари, а парите дърпат всяка компания напред ;)
За мен Летящата чиния има доста ретро дизайн, което не може да се каже за нейния предшественик. Прилича ми на едни амфибийни коли, които най-меко може да се каже, че не са красиви и бързи. Пускал съм новото Мазерати в друга тема, но пак ще се повторя:
http://randommization.com/wp-content...ti-Alfieri.jpg
Така трявба да изглежда и една Алфа Ромео. В някое от последните си интервюта Маркионе каза, че новия роудстър, койще се прави с Мазда няма да бъде с емблемата на Алфа, защото ще е сравнително евтин, а Алфа ще се цели в по-високия клас, та предполагам е възможно да се появи и Алфа Ромео, която да има нещо общо с това Алфиери :).
Много красив автомобил.
Определено не е моят, определено харесвам повече 4С, но красотата и дизайнерската линия са налице. А и пряката насоченост към точно един определен тесен кръг е повече от явна - колата трябва да се хареса на колекционери израстнали с мечтата за Disco Volante.
пс: тая джанта как ще седи на 145 3:)