А според теб за какво си мислим че са Алфите.
Не били бегачки, ами може е да не са, зависи какви са ти критериите.
Само че каквито и да са ти критериите Алфа ВИНАГИ влиза в ТОП класацията на моделите, които произвежда по спортни характеристики.
И понеже доста алфи си карал кажи Алфа 145 -1.4 сравнена с Астра 1.4 Голф 1.4 или Рено, Пежо, Типо кое как върви. Алфа155 1.8 която има майка ти е много по-спортен автомобил от БМВ318 или Вектра 1.8 или Пасат 1.8, Ауди 1.8 и т.н. А за Алфа 156 2.4 да не би да има по-голяма бегачка в класа и. Ти какво искаш всички модели на Алфа Ромео да са най-най. Тогава просто други марки няма да има.
Твойта Аста 2.0 16V е от класа на Алфа145 QV. Досега такава в добро състояние не съм виждал, но може твойта да е добра. Тази Астра е ПО-ЛЕКА с около 150кг. спестена и е пасивната защита. Може да покаже добро ускорение за класа си, но частите и са кът и много по-скъпи от Алфа. Астрата дори няма радиатор за маслото, каквото Алфата има. Ако Астрата я опънеш на планинско тогава ще видиш разликата.
Казвам че стратегията на Алфа е да правят коли със спортно усещане, а стратегията на Опел е да правят коли за народа. Направили са и спортен модел, които е добър безспорно, но направи си сметка кой си купува такъв модел. Който няма пари за БМВ, и досега както ти казах такава Астра в добро състояние не съм видял. Тракащи двигатели с перманентни течове. Не че не можеш да я стегнеш, всичко може. Последната за която се сещам, за да заприлича на това което е, смени комплект гарнитури,съединител, спирачни дискове, аморисьори с пружини /бяха много ниски и не можеше да се кара така в родината/ и всичко това с карго от Австрия, защото се оказа че тук дори ремъците никой няма тасива на склад, а като смени масло мотора стана като дизелов. И сега се продава като "перфекна" и ако някой се качи да кара докато е студена, ок, но като загрее, започват проблемите. С две думи карай я 5-6месеца и тегли чертата и тогава ще разбереш какво наистина си купил. Аз поне така правя