Page 8 of 21 FirstFirst ... 67891018 ... LastLast
Results 106 to 120 of 301

Thread: Alfa 145 Touring

  1. #106

    Default

    Първо спорта е скъпо нещо и 5 цифрените суми са срещани, но не задължителни, но с опита човек се научава, че 100 лева могат да се дадат на вятъра, а може и по предназначение

    Светльо за мен състезателна кола е кола с изцяло изменено окачване, състезателен диференциал, състезателна скоростна кутия, подготвено купе и истински подготвен мотор.

    Та към колата

    Идеята ми за колата от начало е да се придържа към фабричен вид и да си е с 1.6 мотор.

    ОСНОВЕН ПРИНЦИП: ЗАМЕНЯМЕ ОРИГИНАЛНИ ЧАСТИ СЪС СЪЩИТЕ, НО ПО-ДОБРИ и ПО ВЪЗМОЖНОСТ ПО-ЛЕКИ!!!! НЕ ИЗМИСЛЯМЕ НИЩО!!! ВСИЧКО ВЕЧЕ Е ИЗМИСЛЕНО ПРОСТО ТРЯБВА ДА ГО ИЗПОЛЗВАМЕ!

    По мотора нещата, които са направени са ала бала, т.е. са задължителни и са направени защото се Боби го сглобяваше мотора от нула (т.е. ревизира се мотор на 88 000 км от Алфа 156). По мотора мисля няма смисъл да се прави друго, защото се разчита да е издръжлив консуматив, а и е БЕЗМИСЛЕНО да се прави истинско подбрение без скоростна кутия. ТС в моргите бол.

    Иначе

    1. максимално олекотена - липсват и излишните неща от интериора, като ламарина има няма 15 кг са срязани главно от капаците, вратите и една лайсна в купето. Т.е. има още за рязане ама на Венци не му давам още

    2. рол кейдж - кейджа ми е истински от истински безшевни тръби с нужните сертификати, пак задължителен, но го отлагах от несериозност дълго време - около 60 кг. Правен от Драго.

    3. маховик - маховика е английски има ги в Аутоделта, под 4 кг... задължителен, фабричния е тежък

    4. диференциал - винтов, хубав и скъп, също дълго отлаган, защото реално най-вече го ползавам при спиране.

    5. някои от стъклата са подменени с поликарбонатни плоскости на BAYER - хоум мейд, прави се за около 2 часа не е скъпо, нужно е зеге и малко късмет щото съм ги рязал с Тони и Гиги на око

    6. Четирибутални апарати - от Порше, просто са по-леки

    7. Нямам АБС!!!

    8. Хидравличната ръчна само се вози - продава се! (работи перфектно изработена е още по-перфектно)

    9. Всичко по интериора е на спарко с хомологации.

    10. По окачването спортна щанги и полиуретан, амортисьори и пружини,.

    Общо взето тези неща са пробвани и тествани едно по едно и т.н... всички части са взаимозаменяеми с оригиналните - БОЛТ ОН.

    Боби е прав за окачването, но за да имаш окачване (амортисьори и пружини) се искат много пари (2500 +) и знания за това как да се настрои спрямо гуми, кола, време писта и т.н. Това може да го направи само състезател на конкретна кола с много опит по пистите и много изтъркани гуми, т.н. не попадам в тази графа и към момента ще са пари на вятъра.
    Моите пружини и амортисьори са просто от хубавите улични такива.

    Quote Originally Posted by digitalundgrd View Post
    Относно Калояново и Серес... Кола, която е 3 секунди под твоето време на Калояново, същата е на 9 след теб на Серес. Тоест това какво време дава една кола на Калояново не мисля, че е много показателно за това дали по-става или е по-кола от друга. Просто спъната писта като Дракон е по-благоприятна за по-слабите коли. На Серес с тези дълги прави и бързи завои мисля, че е обратното...

    Голяма грешка е да се подценява Калояново като писта и като резултати за сравняване. Тъй като следя много коли и хора, които карат на "по-високо" ниво на Калояново и Серес, разликите се запазват, като се увеличават на Серес. Едно каране не е извадка. За да не задълбаваме просто сравни резултата на Феро и моя. Примери мога да ти дам много.
    Преди да тръгнем за Серес Ви казах, че ще се боря с Тимос кой ще даде по-ниска 1:36 -ца, просто знаех какво мога при норлмани условия (нищо че имаше скиптични хора)

    Не съди по твоя резултат за Серес, трябва си каране за да има база за сравнение. А и всеки човек има и силни и слаби дни. Не мисля, че караш по-слабо от мен. 147 - ца като твоята спокойно може да даде 1:42, че и на долу и съм сигурен, че ще го дадеш.

    С моя кош на Серес през 2008 година с пълен интериор и дървен волан, за първи път на пистата и само с валове имах време 1:42.

    Искам да знаят и видят хората, които се заемат с аматьорски спорт, че нещата се случват без да имаме 400 коня под капака. 400-те коня ги видяхме на Серес как се возят с по 1:25-6. Трябва каране и малко по-малко само смислени и нужни подобрения!

    За 75-цата, повярвай ми 75-цата е в пъти по-бърза в завои във фабричен вид от всяка една 145-ца от завода.... а 75-те не е като да не вървят също, като говорим за 75-ца със шпер или както е на Данчо колата с Данчов шпер, който струва само малко ток.
    Доказахме че 75-цата е КОЛА на Калаояново и сме Шампиони за идръжливост като в 2 от трите сътезания бяхме с най-добри времена от класа (в най-успорвания клас)


    И ПАК СПОМЕНАВАМ БОБИ 33, ВЕНЦИ, ДАНЧО И МЪРИ като феите на колата
    Last edited by ne0; 31-03-2012 at 11:37.

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  2. #107
    Дигиталния digitalundgrd's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Posts
    5,264

    Default

    Quote Originally Posted by Bobi_33 View Post
    Това пък откъде го измисли? Чак Нено и аз не знаем, че има такива неща в неговата кола.
    Ами в първия пост прочетох, че главата е пипана:

    Quote Originally Posted by ne0 View Post
    Купих нов мотор.
    С Боби 33 го разглобихме. Главата се даде със всмукателите на HPS Motorsport за обработка и шлайфане. Главата е портната минимално, водачите изрязани в стил Супер 1600. Всмукателите също минимално портнати. Главата свалена с 3 десети.
    За смукателя Нено ми беше пращал в скайпа някаква снимка с фешън колектор, сега дали наистина е бил неговия, дали си е правил шега не знам...

    Да не си помислите, че нещо се правя на интересен или се заяждам. Кефя се на такива коли, подготвени за писта като на Нено и на Феро

    Относно последното мнение на Нено - евала, че обясни подробно кое, какво и как
    Също така си прав и за моето каране тази година на Серес Колата можеше и още, но аз карах прекалено предпазливо и на сигурно. Направих няколко онборда и там се вижда и чува - където трябва да съм на пълна газ аз я пускам Вика му се - страх Още едно много важно нещо, за да даваш времена е - да си прежалил колата и да не я мислиш - ще се счупи ли, ще се хвърлиш ли в тревата итн
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails ne0145.jpg  
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    МEGANE RS CUP ''20
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

  3. #108

    Default

    Quote Originally Posted by digitalundgrd View Post
    Още едно много важно нещо, за да даваш времена е - да си прежалил колата и да не я мислиш - ще се счупи ли, ще се хвърлиш ли в тревата итн
    ...........
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  4. #109

    Default

    Главата е направена, портвана е, както и фабричния колектор и той е портван, но този колектор къде е на сниката не е на колата, това е турбо колектор... демек шегуваха се с мен, но ми хареса как седи

    Прежалена кола няма, както на теб ти е скъпа и на мен също, просто е част от играта, аз мисля че на пътя рискуваме повече...

    И този път на Серес излетях и поразих бронята, спойлера и окачването, но пак сме в играта
    Last edited by ne0; 31-03-2012 at 00:25.

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  5. #110
    алфаманяк Член на клуба Rado145QV's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    София
    Age
    45
    Posts
    406

    Default

    този колектор на снимката е от френски кенеф САКСО
    SPRINTAUTO service
    0893277773

  6. #111
    Старши алфист tqnbtb's Avatar
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Bulgaria,Burgas
    Posts
    535

    Default

    нз ама на мен мн ми харесвааааааааа ... едва ли на стоковия с портване ще му разшириш толкова много портовете колкото на тоя и ако дросела е 70 мм направо е супер за 1.6 и не само поне така си мисля де
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

  7. #112
    Запален алфист rijko's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Selo Dermanci, Loveshko
    Age
    45
    Posts
    366

    Default

    Quote Originally Posted by ne0 View Post
    ...... но не задължителни, но с опита човек се научава, че 100 лева могат да се дадат на вятъра, а може и по предназначение
    Да се намеся като лаик и да кажа че тук ne0 е много праввв.

    И все пак в по добре подготвена кола пилота се чуства по комфортно. НО в "обичана" кола ПИЛОТА СЕ ЧУСТВА ИДЕАЛНО ВСЕ ЕДНО СИ СЕ ЗАВИЛ С ОЛЕКОТЕНО ЮРГАНЧЕ В МРАЗОВИТ ЗИМЕН ДЕН.
    Sprint 1.5boxer, 33 1.7 boxer, 146 1.6 boxer,146 1.7boxee 146 2.0TI, 156 1.9, 166 2,4, 159 1.9Jtdm ръчка, 159 1.9Jtdm q-tronic 159 2,4Jtdm q-tronic, 155 1.7, 155 1.8
    ако мислиш че е здрава дай та тествам - 14двигателя, - 18ск.кутйи.

  8. #113
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    62

    Default

    а такъв колектор не може ли да се сложи и на кола без турбо

  9. #114

    Default

    Quote Originally Posted by niko.lidsi View Post
    а такъв колектор не може ли да се сложи и на кола без турбо
    По принцип може и ако се настрои ще работи, но едва ли ще е надежно.

    По-скоро не.

    Първото нещо което трябва да бъде един мотор е да бъде НАДЕЖДЕН, тоест да не се пипа много много, защото хората в Италия са го измислили Едва ли сме по-умни

    Вече ако се гони истински състезателен мотор, там може да се ползват услугите на хора, които наистина могат да настройват инжекционни системи, а това е скъпо нещо и към момента не съм стигнал до там.


    като се замисля мотора е 8 клапанов ризник
    Last edited by ne0; 02-04-2012 at 20:54.

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  10. #115
    Силно зарибен - облъчен Da_Fuse's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Sofia
    Posts
    873

    Default

    Каде това, в 145-цата? Би било хубаво! Един 2.0 ризник, ще си понавървява на това купе, пък и е здраво желязо той.
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

  11. #116
    Запален алфист nonamecrew's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Pazardjik
    Posts
    448

    Default

    Quote Originally Posted by ne0 View Post

    като се замисля мотора е 8 клапанов ризник
    Ти да видиш

  12. #117

    Default

    Зимната подготовка тече... обаче рязко ме мързи да пиша...

    По колата ще има малки промени да доизкусурим окачването..

    След Серес 2012 от където е и 1-вата снимка... колата се разглоби за да се боядиса тъй като имаше доста драскотини от писти през последните 2-3 години та реших и да направим повечето подвижни детайли от фибростъкло....

    ( имам калъпи за всичко тъй че някой ако иска някакъв лек детай да казва)

    Пристигна и Close Ration (CR) скоростна кутия от Бачи Романо и ще бъде събрана с диф на Quaiffe (щото дифа на Бачи Романо струва почти колкото кутията)... има и други, но после...

    С Ферариста ще можем да сравним Куайфа на задно и предно..

    Click image for larger version. 

Name:	1.jpg 
Views:	270 
Size:	62.9 KB 
ID:	105147

    Click image for larger version. 

Name:	2.jpg 
Views:	263 
Size:	98.8 KB 
ID:	105148

    Click image for larger version. 

Name:	3.jpg 
Views:	253 
Size:	97.3 KB 
ID:	105149

    Click image for larger version. 

Name:	4.jpg 
Views:	286 
Size:	96.0 KB 
ID:	105150

    Click image for larger version. 

Name:	5.jpg 
Views:	288 
Size:	91.6 KB 
ID:	105151

    все пак 100-на дни има до Серес 2013 та от Вентура и Венера се подготвяме... .. венера даже и 2-ве коли 145§156 РВД


    p.s. Най-накрая и в тоя фиат ще има част от Алфа Ромео и по-специално от Алфа Ромео 75, но това ще е изненада
    Last edited by ne0; 02-12-2012 at 20:22.

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  13. #118
    Старши алфист
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Русе
    Posts
    618

    Default

    Нено, отвори го това пакетче де
    Без майтап, дай да облажим поглед по тия зъбни колела, ако може да ги наснимаш едно до друго заедно със стоковите като разглобиш кутията.

  14. #119

    Default

    Ц-ц-ц.....ще зема да си зема едно шаси от 145-ца и да насадя отзад двигателя директно от моята, взех да се замислям за тоя вариант, ей ти олекотени карантии, и без това предницата на 156-цата ми троши яко нервите с това трудно за реформи окачване, а и отделен е въпроса че е поне два пъти по тежко от това на 145-ца.......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  15. #120

    Default

    Илияне нищо специално не е, просто подредените числа, по-големите зъби и материала, но е със синхрони нормални не е дог...
    те тва са предавателните числа, като имам няколко 5-ти предавки, както се сещаш




    Феро, истината брат е, че нищо не стааа от тия фиатове
    Last edited by ne0; 09-12-2012 at 17:55.

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

Page 8 of 21 FirstFirst ... 67891018 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •