Results 1 to 15 of 301

Thread: Alfa 145 Touring

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Матричар morfius's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    София
    Age
    49
    Posts
    3,327

    Default

    Quote Originally Posted by ne0 View Post
    Да допълним...

    Най-доброто време на Серес ми беше 1:34.212 като в 1:34 навъртях доста обиколки. Карах с един тип гуми рали сликове и колата не носеше гуми, с N30 определено бе по-добре отколкото с N20.

    http://www.alfisti.bg/images/alfisti...salfaromeo.jpg

    Догодина, по-леки, по-бързи, с по-малък диаметър гуми и пистови.
    Кола на предно дава по-добри времена от същото купе на 4х4, това до шофьор ли идва или до разлики в окачване/спирачки?
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

  2. #2
    чиста проба спреляк Furious 155's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    София, Младост
    Posts
    5,287

    Default

    Quote Originally Posted by morfius View Post
    Кола на предно дава по-добри времена от същото купе на 4х4, това до шофьор ли идва или до разлики в окачване/спирачки?
    Много повърхностно поглеждаш на двете коли. Освен че за база е ползвана 145, всичко свършва дотам. Отделно е и от шофьора зависи винаги.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

  3. #3
    Матричар morfius's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    София
    Age
    49
    Posts
    3,327

    Default

    Quote Originally Posted by Furious 155 View Post
    Много повърхностно поглеждаш на двете коли. Освен че за база е ползвана 145, всичко свършва дотам. Отделно е и от шофьора зависи винаги.
    Е аз от коли не разбирам ... за това питам.
    Не знам защо напоследък тук на всичко се търси скрит смисъл.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

  4. #4

    Default

    Ако визираш колата на Бобо, тя със сигурност е по-бърза. Би трябвало да е 2.0 16v turbo 4x4 400+ коня.
    Мисля Бобо няколко седмици след това има време 1:33 (http://clubalfaromeo.com/forum/attac...2&d=1365763534), което пак не добро за неговата кола, но в бъдеще вероятно и това време ще подобри.

    Това с колите и времената е много относително. Като някакъв показател може да гледате времената на Писта Серес дадени на състезания от Българския Шампионат на Затворен маршрут (http://bfas.bg/index.php?option=com_...013&Itemid=116). Там колите са по класове (мотори, тегло и т.н.). Горе долу може да се извади извод.

    Моята кола до този момент беше със нерегулируемо окачване, което не е доказано, че е минус. Сега ще пробвам с регулируемо такова, и докато не постигна по-добри резултати с новото окачване едва ли ще пипам други неща по-колата.

    Ще се боря и с баланса на колата. Лекотата не е директно функция на бързина, когато няма баланс.

    Моя принцип е следния тестове, тестове и накрая тестове.

    Т.е. променям едно нещо проба и така.... това беше и една от причините да карам пак с миналогодишните гуми (същата смес, не същите гуми), за да мога да сравня направените подобрения, а не да се чудя дали от гумите е било.

    Смяната на настилката донякъде обърка моите планове, но това е нещо което не зависи от мен.

    Мотора мисля да е последното нещо. Не е тайна, че съм си подготвил и 2000 кубиков мотор не за друго ами защото килограмите за клас Х2 (около 750-80 ) са почти недостижими към момента, а килограмите за Х3 (860 ) са реално постижими, т.е. с по-малко усилия и средства ще съм по-конкурентен в Х3.

    По-големия проблем е, че вече не си давам много зор, демек не бързам за никъде и нещата стават по-бавно, но все пак е важно да стават
    Last edited by ne0; 08-05-2013 at 15:28.

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  5. #5
    Матричар morfius's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    София
    Age
    49
    Posts
    3,327

    Default

    Да нея визирах, просто ми стана странно, защото повечето рали автомобили са 4х4... едва ли е случайно.
    Мерси за разяснението.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by morfius View Post
    Да нея визирах, просто ми стана странно, защото повечето рали автомобили са 4х4... едва ли е случайно.
    Мерси за разяснението.
    Не само рали.

    4х4 винаги е най-добре -факт

    прост факт.... през 90-те в Алфа печелят Супетуризмо с 4х4, в DTM Alfa печелят най-много победи с 4x4, след тях в Супертуризмо Audi също доминират изцяло.. докато не го забранят.
    Last edited by ne0; 08-05-2013 at 12:11.

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by ne0 View Post
    Моя принцип е следния тестове, тестове и накрая тестове.
    Забрави да кажеш, че между тях правиш АНАЛИЗ...

  8. #8
    Запален алфист
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    София
    Posts
    462

    Default

    Quote Originally Posted by badmadafaka View Post
    Забрави да кажеш, че между тях правиш АНАЛИЗ...
    Щом вече прави анализ, сигурно ще доживеем и момента, в който ще си направи и ИЗВОДИ...

  9. #9
    започва да се пристрастява RASTIL's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    70

    Default

    Е, то грехота да не те похвали човек за постигнатите времеви резултати...... С кола с базова мощност 120 коня да дадеш трето време и то само на няколко хилядни от първия.... И туй ако не е за похвала здраве му кажи!
    Бравос!
    To combat the low atmospheric pressure ...

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by ne0 View Post

    Моята кола до този момент беше със нерегулируемо окачване, което не е доказано, че е минус.
    Не е доказано при теб или не е доказано по принцип?????
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  11. #11

    Default

    Quote Originally Posted by ФЕРАРИСТ View Post
    Не е доказано при теб или не е доказано по принцип?????
    Що спамиш бе ламер? Много ясно, че при мен.

    http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •