http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Ами по принцип я има нагласата, времето ще покаже как ще се развият нещата.
Между другото тук от доста отдавна се говори за изграждането на някаква писта край Букурещ, но нищо не се чува конкретно, ако е вярно ще има развитие и за нас.
а за писти и планински от календара на БФАС, всичко се води от модерните коли, защото там са "про" пилотите от едно време с големите спонсори, когато нещо тоталнат, има как да се набави "ново" , не е като Делтата реликва.
А Дани не знам кога ще изкара неговата нова Делта макси, ама и видях снимки, тя си е направо тръбна конструкция прототип, със съвсем друга кутия и какво ли още не.
Та тя тук май няма да има срещу кого да кара, нещо като Аудито на Ники Златков, само за Европейския планински шампионат.
Last edited by ICI; 28-10-2013 at 20:16.
Няма ли някой да раздуе от първо лице как мина днешния ден в Серес? Или са останали да джиткат на фарове???
Е тук съм качил малко снимки от днес.
https://www.facebook.com/petar.tilev...6959149&type=3
166 JTD '02 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Ето и времена, от преди да си тръгнем около 17 часа. http://p.energy-torrent.com/images/b.../WP_000359.jpg
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Супер времена,Евала!
Това да не са и окончателните?
Дайте инфо другите с какво са карали,че само имена виждам.
Писта Серес днес квалификации национален шамионат - Времената до 1600сс - SUPER и до 2000сc - RS и група MAXI съответно
до 1000 cm3: 670 kg
над 1000 cm3 до 1400 cm3: 760 kg
над 1400 cm3 до 1600 cm3: 850 kg
над 1600 cm3 до 2000 cm3: 930 kg
над 2000 cm3 до 2500 cm3: 1030 kg
над 2500 cm3 до 3000 cm3: 1110 kg
над 3000 cm3 до 3500 cm3: 1200 kg
Attachment 122393
нашите времена от петък:
моята кола е 1.6 и тежи 950 кг.
на Феро е 3000сс не знам колко тежи
на Бобо е 2.0 турбо или 3400сс не знам колко тежи
напишете си кг моля да събираме статистика
Last edited by ne0; 02-11-2013 at 18:14.
http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Събитието беше едно от най - добрите за мен досега, въпреки че имах първия контакт с тази кола в друга кола, нещата минаха добре.......
Вярно че се бях размечтал за едно падане под 1.30, но чак такова време не мислех че ще се даде......ся верно че пистата май редовно се променя като асфалт и дупки, но все пак малките промени си имаха желания резултат.....
Хубавото беше че задните носачи към който свързах задната оригинална надлъжна щанга за да спира ходенето на гумата напред - назад не се строшиха, че ако пусна снимка как са направени на някой мое да му се изправи косата.......друг + беше че горе долу имам ясна представа за това какво ще ми е нужно като странични и надлъжни наклони за в бъдеще(тая зима ще правя окачването отпред), както и каква е правилната комбинация от пружини и стабилки.....
Най големия + е че още съм далеч от пълния потенциал, има мегдан за подобрение, но колкото по бърза става една кола, толкова по трудно става да я направиш още по бърза......
Рейката оцеля, дясното Кони текна и то след като лявото го направи това преди 3 месеца, спирането е проблем заради голямата разлика в размерите на предни и задни гуми.
Задницата стои като залепена, предницата ми беше лимитиращия фактор, ако сложа 250 и отпред, нещата ще заспат.......предницата ще се разшири с поне 8-9 см общо от двете страни, трябва да е поне 190см от външен до външен ръб.....
Онборди като живна малко....
И Феро не знае.....
Last edited by ФЕРАРИСТ; 02-11-2013 at 21:48.
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Батка, ти постоянно експериментираше с ъглите отпред и отзад, нацели ли ги най-сетне? Как бяха температурите на течностите? В по-дълги серии как бяха спирачки, гуми? Стига спа, ами качвай онборди. Успяваше ли да включиш и 6-та?
3мм обща отвореност отзад, 2 отпред, но за отпред е относително щото при натиск ми отваря още малко......
Спирачките си спират, АБСа се включва много заради гумите, може да се поработи по темп на олиото, до 6та имам 1000обм......онборди може би утре.....
Зася и само за тебе сравнение между 1.33 от пролетта, и 1.27 от есента.......
Това което ми прави впечатление са не най - вече времената, а това че флагчетата със скороста са доста по малко - червените са най - ниска скорост в участъка или завоя, зеленото - най висока.......преди съм правил В завоя много повече ускоряване и отнемане на газта, докато сега при влизане в завоя нуждата от корекции са много по малко и заради това падовете в скороста.......
На първи завой може да се влезе и по бързо, просто винаги спирам по рано щото нещо не съм уверен дали ще спра като ората.......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Добре батка, колата явно седи много по-добре...от окачване ли, сходимост ли, гуми ли, фланци ли...ти си знаеш
Навсякъде си с 12-13-14 км/ч. по-бърз, а това е адски много. А в трети сектор печелиш зверски - на старата графика най-ниската скорост там е 109, а на новата 131! Почти целия сектор го въртиш с 20км/ч. по-бързо
На правата вече си на 200...тоя матор добре бута...
http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Добре шумоли тоя умрел шестак...
И нежната душа си го ръчка до към 7к...а ми разправяше, че нямало да го изцежда много...
Браво, добре седи бангията на пътя, напролет още 6 секунди надолу!
Разглеждам 10те си най - бързи обиколки, извадих секторните времена от всичките 4 сектора на пистата и излиза че ако събера четирите най добри времена от отделните сектори, комбинираното време е 1,26,79.......като интересното е че две от секторните времена са преди да сложа малко по добрите предни гуми.......трудничко ще е но има още какво да се желае.......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Ники, защо не разделиш завоите още, да станат повече секторни времена.
То рейсхроното си дава идеалното теоретично време най-накрая в редицата, сборно от всяко едно най-добро секторно време си я смята.
а това наистина ли е така, в смисъл че това предизвиква свръх завиване вместо стабилизиране чрез задницата в завой при затворена сходимост ?