Коша е сглобен. Тестван. Даже и на дино се качи. Има много неизвестни, но ще видим. Колата си е пак близко до фабричния вид, със стандартен филтър и кутия, оригиналната електориника, дросел и т.н. Мотора работи засега. На външен вид е все едно сток. Всичко е болт он. Доста поскупен, заради наличната трансмисия и така. Като крайни резултати в момента е 199 нм на 5800 об и 143 кв на 7300 об. Не сме си и играли много. Нормален бензин от колонката. Малко или много е по-силен сега мотора, но по важно нещо от хронометъра няма, така че каквото сабя покаже.
Евала, нова дино кралица си имаме
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019