Трудно е да се каже коя е по-здрава.
На Купе турбо диференциала е още по-дълъг - 3,11:1, там обаче виско муфата "спъва" работата и тормози повече цялата кутия.
Къс обикновен диф пази повече кутията, но дългия е с по-едри зъби...
Най-здрава би била кутия от едрата серия с най-едрите зъби и с най-късия отворен диференциал и без виско (ако може и колата да е с малки стари гуми
), но такава фиатова няма.
Няма и да е много ефективна. Такава кутия ще убива силата на мотора и само ще пали някоя от гумите...
Може би дизеловата кутия с по-къса 5-та скорост ще държи най-много
*Не знам има ли и какви са разликите в лагерите и корпусите на двете кутии!?
По принцип този тип кутии подлежат на подсилване с тънка стоманена плоча между копусите на кутията, в която да лежат лагерите.
Тая плоча не помага на лагерите и зъбите, но вкоравява корпуса.