Тампоните на стабилизиращата щанга са друго нещо. Самата щанга е от съвсем друг метал-еластичен. При носачите втулките са от твърд метал. И при експериментите, които проведох със старите носачи установих, че скурцането идва от въртенето на тази част на втулката, която е като шайба. Самите тампони са доста износени и втулката при добро желание може изобщо да не контактува с гумата, но тъпата шайба си скърца яко. Е поставени на колата няма как и втулката да не скърца, но голямото скърцане идва от шайбата. Пак повтарям, че това го установих със старите ми износени носачи и не претендирам, че винаги е така. Та предполагам, че и липсата на шайба влияе положително при стаб. Щанга.
В крайна сметка ще видя как да реша проблема
Мисля си и старите носачи да ги рециклирам и да им сложа полиуретан и да имам винаги едни готови под ръка и при нужда да ги завъртам. Но очеводно, че 100% работещо решение няма за съжаление.
Все пак ако човек само лежи под колата или я кара по сервизи кога ще му остава време да я кара.
Sent from my G7-L01 using Tapatalk
Last edited by undy; 27-05-2016 at 07:42.
156 2.4 JTD SW 140-ex./ 147 1.9 JTDM 150-ex./ 159 2.4 JTDM SW Qtronic 200-ex./
GIULIA 2.2 JTDM 180 ZF8
Щангата не трябва въобще да се върти в тампон.
Почне ли да се върти трябват нови тампони
Не всички, които се скитат, са изгубени.
Хора не знам какви носачи и тампони слагате. На моята 156-ца само оригиналния носач, дето беше на 15 години, ми е скърцал. От тогава нито ATEC, нито TRW ми е скръцнал, а съм ги слагал, без да ги смазвам дори. И не, не го казвам, защото ги продавам, а защото е така!
[QUOTE=Alex_26;1479007]Тук не позна - фабрично главата на болта не е към калника. Отвиваш амортисьора отгоре[COLOR="Silver"]
Е много ясно, мислиш ли че не знам как е болта, в случая говорим за правени веднъж носачи при които едва ли ще сложиш болта както трябва, а ще го сложиш както е по-лесно така че да излиза с поглед. Дори и при първата манипулация подкалник никога не съм свалял. Аз съм си намерил няколко болта за резерва и като ме мързи да си играя ги режа с ел.ножовка за 2мин и ръгам новия наобратно и след 1ч колата е вън с нови носачи.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Аз съвсем умишлено, след смяната на носача, си монтирах болта във "фабричната позиция".
Това все пак внася някаква допълнителна сигурност, макар, че е малко вероятно да се стигне до нея.
Свалянето на горната конзола не е нещо непосилно а и не сменям носачи всеки ден.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Tо да беше само конзолата......и амортисьор,болтове,вилици,биалетки...
156 2.4 JTD SW 140-ex./ 147 1.9 JTDM 150-ex./ 159 2.4 JTDM SW Qtronic 200-ex./
GIULIA 2.2 JTDM 180 ZF8
Колега,тампона не превърта в металната втулка,а в носача,мет.втулка е неподвижна,а скърцането е от некачествена гума на тампона.
Алфа Ромео 159 1.9 jtdm
Да,ама не
Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+