Нормално, на турбината ѝ трябва въздушен поток да се развърти, някаква електронна джаджа няма как да изкриви физическите закони или техническите ѝ характеристики.
Без лаг и с хубава тяга -> голям атмосферен бензин
Нормално, на турбината ѝ трябва въздушен поток да се развърти, някаква електронна джаджа няма как да изкриви физическите закони или техническите ѝ характеристики.
Без лаг и с хубава тяга -> голям атмосферен бензин
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Last edited by BO; 19-05-2022 at 23:07.
OM642
1NZ−FXE ; 1CD-FTV
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Има и Москвичи в движение.
Ама в една друга тема излиза, че не ги искат въпреки, че струват 10 пъти по-евтино да ги притежаваш
Въпрос на гледни точки и лични предпочитания.
OM642
1NZ−FXE ; 1CD-FTV
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Last edited by Бобби; 21-05-2022 at 00:27.
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Това изделие ми напомня на вихрови клапи като действие. Като махнахме въпросните клапи на една e60-тка 525d почна да потегля осезаемо по-мудно. Та нищо чудно да има ефект тази джаджа. Освен това такива клапи има и при мотоциклетите и то мисля пак са чисто performance ориентирани там.
ЕДИТ: офф, това е глупост голяма, те не добавят нищо всъщност. Макар че на алфата ми има точно такова копче (STR) което точно така манипулира реакцията на дросела и с което понякога се усеща прилив на мощност, но НЕ вингаги
Last edited by 156; 22-05-2022 at 23:35.
'05 166 V6
'98 156 2.0 TS ex ...