внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапятOriginally Posted by oem
ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо
![]()
![]()
внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапятOriginally Posted by oem
ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищо
![]()
![]()
Браво пич, само такаOriginally Posted by Novachev
![]()
чувал ли си за сиерата на цунами??
Е на Тошо му се беше счупила втора и с мнооооого назобаната сиера даваше времена по-слаби от най-доброто си с по-малко от 1/2 секунда ...
Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.Originally Posted by netsurfer
156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Е нали товаговорим че преи всички положенията времената ще са по слаби а и тука не говорим за автомобили които се ползават само за драг. Все пак си зависи то колко тръгва да надува търбината и от скорости и диференциал както спомена колегата по горе.Originally Posted by netsurfer
156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.Originally Posted by Novachev
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
хахаха,Originally Posted by Novachev
пусни едно предизвикателство в бмв форума ...
и аз бих те пробвал ...
коя година е 18-ката?Originally Posted by oem
2 или 4 врати??
Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.Originally Posted by netsurfer
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Има ли смисъл да продължаваме да цапаме темата досега съм се дърпал по светофарите с налоко 318 ИС с две врати и съм ги отказвал и на дълго съм ги отказвал да не говорим че и 2 светофарни гонки имам с 320 пак ги пердаша без проблем . Готов съм на гонка с без проблем само да не е барано нищо по двигателя може само по софтуера.Originally Posted by netsurfer
156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Аз гонка несъм отказал досега, мойта е по-тежка от другите 318-ки, но с удоволствие ще те пробвам ...
[quote=oem]Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.[/quote:fqyah4rb]Originally Posted by netsurfer
с 4 врати едва ли са били IS-ки ... много са редки ...
[quote=netsurfer]Аз гонка несъм отказал досега, мойта е по-тежка от другите 318-ки, но с удоволствие ще те пробвам ...
[quote=oem]Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.[/quote:21podtna]Originally Posted by netsurfer
с 4 врати едва ли са били IS-ки ... много са редки ...[/quote:21podtna]
Не им знам моторите. Казват, че са 136 к.с.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
еми тогава недей писа толкова дръзки теми като даже незнаеш с какво си се пускал ...
Има голяма разлика между 318 и 318 ИС .... Иц-ката 2 143 магарета , и лично според мен върви повече от 320 и . Алфа 156 , ако е 2.0 бие ! При 1.8 работата е до шофер и състояние на колите![]()
145 1.6 ТС '97 ех.
145 1.9 JTD '00
307 CC 2.0 '04
при 318 ис сток с мойта и тя стокOriginally Posted by tokata_pz_flex
вървеше с калник пред мойта до 3-ти зъб
след това наравно до 150 .. нагоре вече не знам
ако я кара Весо мое и да го отвее на старта
ма той си знае как да тръгва без да връти гуми
сега след ъпгрейда не съм я тествал
ма съм 100% сигура че сам отпред
при 320 купе нищата ни знам кък са
ма онова прасе тежи доста
така че с ъпгрейда мое и да съм конкурентен ...
а пробвах бай дъ уей на колегата новото му Ауди A6
2.5 ТДИ 2000 година май или 2001 не помна ... бием го на сички дисциплини с много брутална разлика ...
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Аз да съм казвал че е IS? Казвам, че са 136 к. с.Originally Posted by netsurfer
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine