внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищоOriginally Posted by oem
внимавай с какви 318-ки ще се бягаш, защото много хапят ако имат едни is накрая, ще те напляскат като едното нищоOriginally Posted by oem
Браво пич, само такаOriginally Posted by Novachev
чувал ли си за сиерата на цунами??
Е на Тошо му се беше счупила втора и с мнооооого назобаната сиера даваше времена по-слаби от най-доброто си с по-малко от 1/2 секунда ...
Това е глупост няма 318 сток която да се упре и на малкия пръст на Алфа 156 1,8 ТS такъв филм няма няма и да има.Originally Posted by netsurfer
156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Е нали товаговорим че преи всички положенията времената ще са по слаби а и тука не говорим за автомобили които се ползават само за драг. Все пак си зависи то колко тръгва да надува търбината и от скорости и диференциал както спомена колегата по горе.Originally Posted by netsurfer
156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
До сега такмо с 3 318-ки се пробвах дето са 136 коня ли не знам. Бия ги с 3, 4 коли.Originally Posted by Novachev
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
хахаха,Originally Posted by Novachev
пусни едно предизвикателство в бмв форума ...
и аз бих те пробвал ...
коя година е 18-ката?Originally Posted by oem
2 или 4 врати??
Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.Originally Posted by netsurfer
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Има ли смисъл да продължаваме да цапаме темата досега съм се дърпал по светофарите с налоко 318 ИС с две врати и съм ги отказвал и на дълго съм ги отказвал да не говорим че и 2 светофарни гонки имам с 320 пак ги пердаша без проблем . Готов съм на гонка с без проблем само да не е барано нищо по двигателя може само по софтуера.Originally Posted by netsurfer
156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Аз гонка несъм отказал досега, мойта е по-тежка от другите 318-ки, но с удоволствие ще те пробвам ...
[quote=oem]Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.[/quote:fqyah4rb]Originally Posted by netsurfer
с 4 врати едва ли са били IS-ки ... много са редки ...
[quote=netsurfer]Аз гонка несъм отказал досега, мойта е по-тежка от другите 318-ки, но с удоволствие ще те пробвам ...
[quote=oem]Едната е с 2 врати. Купето. Другите са с по 4. Не ги знам коя година са. С целия фар са обаче. По новите.[/quote:21podtna]Originally Posted by netsurfer
с 4 врати едва ли са били IS-ки ... много са редки ...[/quote:21podtna]
Не им знам моторите. Казват, че са 136 к.с.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
еми тогава недей писа толкова дръзки теми като даже незнаеш с какво си се пускал ...
Има голяма разлика между 318 и 318 ИС .... Иц-ката 2 143 магарета , и лично според мен върви повече от 320 и . Алфа 156 , ако е 2.0 бие ! При 1.8 работата е до шофер и състояние на колите
145 1.6 ТС '97 ех.
145 1.9 JTD '00
307 CC 2.0 '04
при 318 ис сток с мойта и тя стокOriginally Posted by tokata_pz_flex
вървеше с калник пред мойта до 3-ти зъб
след това наравно до 150 .. нагоре вече не знам
ако я кара Весо мое и да го отвее на старта
ма той си знае как да тръгва без да връти гуми
сега след ъпгрейда не съм я тествал
ма съм 100% сигура че сам отпред
при 320 купе нищата ни знам кък са
ма онова прасе тежи доста
така че с ъпгрейда мое и да съм конкурентен ...
а пробвах бай дъ уей на колегата новото му Ауди A6
2.5 ТДИ 2000 година май или 2001 не помна ... бием го на сички дисциплини с много брутална разлика ...
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Аз да съм казвал че е IS? Казвам, че са 136 к. с.Originally Posted by netsurfer
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine