еи това е машина колега,с здраве да си е караш и много безаварийни.и колкото повече зарорени голфчета толкова по хубаво
еи това е машина колега,с здраве да си е караш и много безаварийни.и колкото повече зарорени голфчета толкова по хубаво
alfa romeo 145 1.6 16v TS 97 120hp CRASH
145 1.6 16v TS 99
166 2.4 JTD 150(hp)
мерси за хубавите думи колеги Не ми е било за цел някой да завижда или да дразня-пуснах снимките ей така за спорта !!
иначе джантите са RIAL 8x17" и доста лекички за моя радост лошото е че оборотомера не работи още,но пък и при турбоконверсиите големите обороти не са винаги наложителни! Надявам се скоро да преминем "психологическата" граница от 200к.с. Е ако черна котка не ми мине път ПУ ПУ
Last edited by abart_; 24-03-2009 at 12:02.
146 Turbo
Ами аз се пошегувах за дразненето Супер готино и седят джантите и ниските гуми. Поздравления
146 1.6TS CF1 '98
гумите са 215/40/17 с минимален грайфер,абе пътници са вече.... но пък не опират никъде на пълен волан,без значение ляв или десен
146 Turbo
Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
205/40/17 !!! аз такива ще си търся по-нататък
146 Turbo
хахха тая тема жива ли била още......
http://www.youtube.com/watch?v=NKV2u...ayer_embedded#
Ай да я съживим с един от последните ми стартове
146 Turbo
тия софийски бмв-та вървят ама 8 клапановия дзвер върви и не се предава пред новите технологий
alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
А представи си как ще бъде с още 8кл отгоре...
Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Last edited by abart_; 18-07-2012 at 18:12.
146 Turbo
А твоята кола със стоково мурбо ли е бре?
ex
147Q2
300bhp/606nm
Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars
стокова е да на 1.1бара ама върви добре ся като надуе на 1.4 още по добре ще върви
alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
В момента не е много добре, щото пак замина гарнитурата на изп. колектор (3-та подред)
Инъче всичко по маторя все още си е "сток": турбо,дюзи,степен на сгъстяване и т.н.......има една генерация на 63мм,челно кулерче,малко заигравка с ЕКУ-то с бай ICI и както спомена Тяната,карам на 1.1 бууст, защото за ся нямам гориво за повече
Last edited by abart_; 22-07-2012 at 16:17.
146 Turbo