малиии на тия дизели дифа е 3,18,тва нещо на 5-та на 6000 ще е на 250
а колега не я карай 90-100,а на 3000-3500,това е най икономичния режим
малиии на тия дизели дифа е 3,18,тва нещо на 5-та на 6000 ще е на 250
а колега не я карай 90-100,а на 3000-3500,това е най икономичния режим
145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc
Като се сетя че мойте скорости до трета са по-дълги от на drigata не ми се мисли! )
1-ва до 7800 - 80+ км
2-ра до 7800 - 130+ км
3-та до 7800 - 175км
4-та до 7800 - 210+ км
5- незнам още колко и е макс. скорост
И това са реални километри!
Но за стартове нещо не стават тези скорости, прекалено дълги са! Ще си правя къса кутия да пробвам, да видя какъв е резултата! Иначе за пътуване е добре, но като цяло колата ми не става за пътуване!
Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD
здравейте колеги ,и аз имам един въпрос..някой може ли да ми каже колко е предавателното число на моята - 33 1.4 и.е. '93 година.когато карам на 5 с 3000 об.мин. съм с около 95 км/ч. а тук вие давате некакви големи числа и се учудвам
Мойта на 2 ра дъното е 100 км
Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Там не съм бил,разбира се,но брата на мой приятел е трето поколение,което работи за Фиат.От него имам тая екзотична информация.Може и да греши,но го спомена като куриоз.Без турбото и с друг разпределителен вал,както и промяна в клапаните си става типичен работяга с мощност около 40 кс.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.