Quote Originally Posted by Събев View Post
Браво Боби! Колата е екстра!
Изпускателния колектор сток ли го оставяш или ще се изработва нов?!
Оригиналния, но тръбите от 2-те двойки се събират по-назад, там където се пада резонатора, в тръба 55мм и така назад до проходно гърне също на 55мм и това е.

---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:49 ----------

Quote Originally Posted by mitaka_cs View Post
Любопитна ми е обаче разликата във вървеж между 16в с карбуратори(на Боби) и 8в с валове и електроника както при теб, но още е рано за сравнения, а и не е за тази тема... По мое мнение твоята стана само за сериозно бягане, докато на Боби ще става и за градско. Не знам, вие ще кажете.
Поздрави!
Разликите не знам какви ще бъдат, защото не съм карал колата на Събев, а на моята още не смея да давам газ, в разработка е, коляновия вал е след шлайф, но в ниските поема доста по-добре от 16В в сток вариант с инжекция.