Ето линк за Алфа 156 2.0ТС 155 коня. Обаче, не съм на ясно дали го имат в наличност или трябва да го поръчат.
http://www.axm-auto.com/index2.php?b...351&subcat=367
Ето линк за Алфа 156 2.0ТС 155 коня. Обаче, не съм на ясно дали го имат в наличност или трябва да го поръчат.
http://www.axm-auto.com/index2.php?b...351&subcat=367
Е то си пише: "Изчерпан продукт!!!". Позвънете, направете запитване, може и да Ви го доставят.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V ELEGANT/SPORT & Fiat Bravo 1.9JTD GT
За тия, които са с първата генерация ЦФ1 мотори, за да не се пулите в темата, трябва да ви кажа, че нашият ВШК въобще не е това, което се показва на снимките. Нашият е просто под формата на един щуцер. От капака излизат два маркуча. Единият откровенно влиза преди дроселовата клапа, а вторият след нея. Точно щуцерът на втория маркуч е ВШК. Такъв е на половината мотори от най-различни марки. Нашият естествено го има само като оригиналдъ част за скромните 120 лева. Ако го намерят. Аз подходих криминално. Просто от Алиекспрес си поръчах за Нисан, Форд, БМВ и Тойота. Все някой ще стане. Цените им са от 60 цента до долар и половина. Доста се изписа за начина му на действие, ето до какво аз стигнах. Пружината държи клапана затворен. При ниско засмукване, той е затворе. При празен ход, когато количеството въздух е малко, ако е отворен се "случва" сместа и оборотите полудяват. Той трябва да се отвори само когато засмукването е голямо. Тогава от другата страна и напорът на картерните газове е голям и двете сили отварят ВШК. Обемът на засмукваният въздух е толкова голямо, че тия газове са пренебрежимо малки, още повече, че са бедни на кислород. В една друга тема и двата отвора: преди и след дросела се запушват, а двата маркуча отиват на майната си.
Едит: Вира....Майна....средиземноморски термини. "Вира" -навивай, нагоре. "Майна"- спускай, надолу. Когато са сваляли със скрипец товарите, като се скъса въжето и товарът падне в морето и тръгне към дъното са казвали:"Отиде на майната си"
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Този клапан и цената му, е само за 1,6 TS 105 коня на Алфа 147. За друго модели и двигатели, може да се провери.