Page 3 of 8 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 31 to 45 of 113

Thread: Lancia Delta 1600 GT i.e.

  1. #31
    Болен алфист Kris's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Варна
    Posts
    3,317

    Default

    Уникат, само калъфа на волана не се вписва в картинката. Също ако намериш делтови джанти или поне оригинални тасове ще изглежда перфектна
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

  2. #32
    S 16 компресия 5 mitaka_cs's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    София
    Age
    27
    Posts
    1,185

    Default

    Quote Originally Posted by Kris View Post
    Уникат, само калъфа на волана не се вписва в картинката. Също ако намериш делтови джанти или поне оригинални тасове ще изглежда перфектна
    Оригиналните тасове ги имам.
    На мястото на калъфа мисля да дойде един от тези двата волана:
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails lancia-delta-integrale_9.jpg   !!rC83ggBG0~$(KGrHqYH-EQErgv!IWRgBK4vPO3-iQ~~_27.JPG  
    Last edited by mitaka_cs; 19-05-2016 at 14:15.
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

  3. #33
    бъдещ "авиоинженер" MogaTa's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    София
    Age
    30
    Posts
    170

    Default

    Quote Originally Posted by Kris View Post
    Уникат, само калъфа на волана не се вписва в картинката...
    и аз това му казах. Двама сме вече Мите... сменяй го!

    П.П. Имах удоволствието да я карам и смея да твърдя че спортния и дух е на 110% жив, спечели ме доста, уникална е!
    1986 Alfa Romeo Sprint ex.
    1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
    1999 Citroen Saxo 1.0
    Never Give Up! Just keep walking... ®

  4. #34
    S 16 компресия 5 mitaka_cs's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    София
    Age
    27
    Posts
    1,185

    Default

    Клипчето...http://vbox7.com/play:85347596
    Last edited by mitaka_cs; 19-05-2016 at 14:16.

  5. #35
    S 16 компресия 5 mitaka_cs's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    София
    Age
    27
    Posts
    1,185

    Default

    Ангренажният ремък, ролката и другите ремъци са сменени. Две вечери с това се занимавах.

    Започна се с това, че в Аутодата са шибнали една схема за всички 1.6 на Делта 1 и по-точно дават схема за старите двигатели, на които ангренажът върти допълнителен вал за маслената помпа и делкото, а аз съм с новата версия с делко на всмукателния вал. После се сетих, че поне белезите са на същите места, а и при наличието на зацепен ремък става още по-лесно...да, ама не...

    Оказа се, че само 2 от 3-те белега съвпадат и досега съм карал някаква кретения. В крайна сметка не знам дали е била грешно зацепена преди да я купя или тия два зъба разлика на к. вал са дошли от друго нещо, но е факт, че колата досега "тръгваше" да дърпа здраво чак след 4000 об./мин.

    Много грубо казано, досега коляновия вал закъсняваше спрямо разпределителните и ГМТ е идвала доста след искрата...

    Няколко неща ме изнервиха по смяната...
    - този двигател в това купе е като на гости. Определено кошът е правен за малките 1.3 и 1.5
    - трябва да се свали шайбата на коляновия вал, за да влезе или излезе ангр. ремък...няма да ви казвам с какво рамо и сила се отвива болта(естествено с обратна резба) на тая шайба...
    - за да излезне глупавата ролка трябва да се свали шайбата на водната помпа...
    - алтернаторът е на такова място, че първоначално помислих, че се вади с експлозив Ц4 в жабката...поне след тестовете излезе перфектен, макар да е 30 годишен.

    Резултатът е, че след правилно зацепване и "делко тунинг" колата литна.......спрямо преди ремонта!


    П.П: моноинжекжиона е пълен боклук! Дроселовата клапа е една и е с диаметър едва 30-на милиметра. Имам чувството, че с карбуратор от жигули ще върви повече...даже съм сигурен!

    Следва смяна на съединител и скоростна кутия...

    Някой да има стойки? За продаване...под наем...няма значение!
    Искам да я вдигна височко, а и на тях мисля спокойно ще си повиси няколко дена...

    Снимките са преди якото разглобяване...
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 02062010176.jpg   08062010177.jpg   08062010178.jpg   08062010179.jpg   08062010180.jpg  

    08062010181.jpg   08062010182.jpg   08062010183.jpg   08062010184.jpg  
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

  6. #36
    Запален ланчист Peak1's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Пловдив, Кичука
    Age
    30
    Posts
    233

    Default

    Браво колега! И на мен отдавна ми е мерак да набарам една делтона 1чка, но HF Turbo и да си я направя реплика на Интеграле, с калниците, фаровете, капак и т.н. Като неможем да си позволим звяра, да се кефим на нещо, което поне прилича на него
    Last edited by Peak1; 27-06-2010 at 05:47.
    Alfa Romeo 166 2.4JTD /// Lancia Delta 2.0 16V GT

    ex Mercedes-Benz W124; ex Lancia Kappa

  7. #37
    S 16 компресия 5 mitaka_cs's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    София
    Age
    27
    Posts
    1,185

    Default

    Quote Originally Posted by Peak1 View Post
    Браво колега! И на мен отдавна ми е мерак да набарам една делтона 1чка, но HF Turbo и да си я направя реплика на Интеграле, с калниците, фаровете, капак и т.н. Като неможем да си позволим звяра, да се кефим на нещо, което поне прилича на него
    Благодаря колега!
    Ще има HF промени по външния вид.
    Last edited by mitaka_cs; 19-05-2016 at 14:24.
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

  8. #38

    Default

    Quote Originally Posted by mitaka_cs View Post
    Благодаря колега!
    Ще има HF промени по външния вид:
    http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...hp?f=5&t=22847
    Ще правим реплика на интеграле, а ?!
    Евалата

    B&B Racing | bb-racingteam.com
    Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

  9. #39
    Ventura garage Mury's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София;кв.Бели брези
    Age
    37
    Posts
    10,439

    Default

    Абе Митак,ти отде я взе тази кола.Един приятел внесе такава преди около 2 години от швейцария на малко километри,абсолютно същата,и като беше при него ми течаха лигите по нея,ма после я даде на братер за Пежо 106 и пари/той си е търговец-въпреки че винаги е бил фен на италианките,сега не кара/.Ако е тая кола,евала че си се докопал до нея,просто невероятен екземпляр,без грам забележка
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

  10. #40
    S 16 компресия 5 mitaka_cs's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    София
    Age
    27
    Posts
    1,185

    Default

    Quote Originally Posted by Mury View Post
    Абе Митак,ти отде я взе тази кола.Един приятел внесе такава преди около 2 години от швейцария на малко километри,абсолютно същата,и като беше при него ми течаха лигите по нея,ма после я даде на братер за Пежо 106 и пари/той си е търговец-въпреки че винаги е бил фен на италианките,сега не кара/.Ако е тая кола,евала че си се докопал до нея,просто невероятен екземпляр,без грам забележка
    Преди мен я караше едно момче от Овча Купел, но беше регистрирана на името на един маниак Ланчист.
    Цветан Мицев се казва и той я е внесъл в тук. Когато се срещнахме за прехвърлянето имаше Бета и Фулвия в перфектно състояние и наскоро беше купил един Фиат Тополино за реставрация. Ще мине година откакто не сме се чували, но имам негова визитка с телефони и можем да минем на ЛС, за да стане ясно дали за един и същи човек си говорим

    П.П: Като се прибера в София ще кача снимки на някои HF части, които си купих.
    Благодаря на колегите от Ланча форума!
    Last edited by mitaka_cs; 02-08-2010 at 23:30. Reason: П.П...
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

  11. #41
    Ventura garage Mury's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София;кв.Бели брези
    Age
    37
    Posts
    10,439

    Default

    Quote Originally Posted by mitaka_cs View Post
    Преди мен я караше едно момче от Овча Купел, но беше регистрирана на името на един маниак Ланчист.
    Цветан Мицев се казва и той я е внесъл в тук. Когато се срещнахме за прехвърлянето имаше Бета и Фулвия в перфектно състояние и наскоро беше купил един Фиат Тополино за реставрация. Ще мине година откакто не сме се чували, но имам негова визитка с телефони и можем да минем на ЛС, за да стане ясно дали за един и същи човек си говорим

    П.П: Като се прибера в София ще кача снимки на някои HF части, които си купих.
    Благодаря на колегите от Ланча форума!
    Не не е този човек
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

  12. #42
    S 16 компресия 5 mitaka_cs's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    София
    Age
    27
    Posts
    1,185

    Default

    Last edited by mitaka_cs; 19-05-2016 at 14:29.

  13. #43
    S 16 компресия 5 mitaka_cs's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    София
    Age
    27
    Posts
    1,185

    Default

    Last edited by mitaka_cs; 19-05-2016 at 14:32.

  14. #44
    S 16 компресия 5 mitaka_cs's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    София
    Age
    27
    Posts
    1,185

    Default

    Attached Thumbnails Attached Thumbnails lancia_delta_s4_san_remo.jpg   InteriorB.jpg  
    Last edited by mitaka_cs; 19-05-2016 at 14:34.

  15. #45
    S 16 компресия 5 mitaka_cs's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    София
    Age
    27
    Posts
    1,185

    Default

    Джантите ги търкалях вече. Не са боядисвани допълнително и май вече им е време..
    Търся капачки за тях.
    Гумите засега остават 165/65
    Купих едни седалки "LANCIA RECARO" според мен от Делта 2 HPE.
    Поне 10 пъти по-твърди са от стандартните на колата.
    Задните също ги имам, но от тях най-вероятно ще ползвам само алкантарата...
    Бяха на една бърза 155 Q4, на която ще се слага клетка и са на 90% същите като на Делта Интеграле Ево 2.
    Минаха през тапицер...изпрани ще ви ги покажа като ги сложа на колата
    Ще има малко промени по захващането заради типовската платформа
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails 06022011286.jpg   09022011295.jpg   09022011296.jpg   09022011298.jpg   lanciaintegralep6d.jpg  

    lancia-delta-hatchback-1482892297-640x480.jpg  
    Last edited by mitaka_cs; 13-02-2011 at 21:50. Reason: тралала
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

Page 3 of 8 FirstFirst 12345 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •