Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 47

Thread: Ръководство - Retrofit на мултиволан 147/156

  1. #31
    Старши алфист phoenix's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Варна
    Age
    41
    Posts
    748

    Default

    Емо, можеш ли да кажеш останалите пинове от 12 пиновата букса на клокспринга кои са или къде отиват?
    Описал си 6, предполагам 2 са за клаксона и останалите 4 знаеш ли кои са?
    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
    сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

  2. #32
    Младши алфист
    Join Date
    Jul 2014
    Location
    София
    Posts
    5

    Default

    Някой успя ли да разбере кой 2 пина са за клаксона?

  3. #33

    Default

    Можеш ли да преокабелиш климатроник от фейс 156 към старата 156

  4. #34

    Default

    То само 10 кабела влизат в 12-пиновата

  5. #35

    Default

    Пиновете на клаксона не излизат на кабели.....едни ,,пъпки,, има отстрани на конектора, те са за клаксона

  6. #36

    Default

    Бат' Генчо, ей така, просто от чисто любопитство... какъв е замисълът на проекта, който си захванал? Нещо грандиозно ще да е, волани, климатици...
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

  7. #37

    Default

    фейс-лифтирам старата 156......нищо грандиозно

    ---------- Post added at 17:45 ---------- Previous post was at 17:41 ----------

    Ама виждам бая зор......мултиволана стана.....но климатроника за сега- пълна греда

  8. #38
    започва да се пристрастява Dany_iv's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Sofia
    Posts
    40

    Default

    Здравейте,

    Първо, Честита Нова Година, здраве и много безаварийни километри.
    Въпроса ми е,
    Знае ли някой вътрешното свързване на бутоните към изводите на буксата?
    Предполагам са резистори през към бутоните и към + или -...
    Та, някой замервал ли ги е или пък да има схемата?

    Поздрави.
    Alfa 164 T.S.
    JEEP Grand Cheroke 4,7
    Alfa 147 1.6 T.S.

  9. #39
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,097

    Default

    Quote Originally Posted by Dany_iv View Post
    Здравейте,

    Първо, Честита Нова Година, здраве и много безаварийни километри.
    Въпроса ми е,
    Знае ли някой вътрешното свързване на бутоните към изводите на буксата?
    Предполагам са резистори през към бутоните и към + или -...
    Та, някой замервал ли ги е или пък да има схемата?

    Поздрави.
    От документацията E-learn:



    пин 2: шаси

    пин 3:

    2.95V Source
    1.92V Scan +
    1.00V Scan -

    пин 4:

    1.92V Volume increase
    1.00V Volume decrease
    2.95V Mute

    пин 5: +12V от контакт

    Напреженията на пинове 3 и 4 се изработват от резистивни делители.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  10. #40
    започва да се пристрастява Dany_iv's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Sofia
    Posts
    40

    Default

    Quote Originally Posted by ecotronic View Post
    От документацията E-learn:



    пин 2: шаси

    пин 3:

    2.95V Source
    1.92V Scan +
    1.00V Scan -

    пин 4:

    1.92V Volume increase
    1.00V Volume decrease
    2.95V Mute

    пин 5: +12V от контакт

    Напреженията на пинове 3 и 4 се изработват от резистивни делители.

    Много благодаря.
    Безценна информация.

    Поздрави.
    Alfa 164 T.S.
    JEEP Grand Cheroke 4,7
    Alfa 147 1.6 T.S.

  11. #41
    започва да се пристрастява kirekchiev's Avatar
    Join Date
    May 2018
    Location
    Plovdiv
    Age
    19
    Posts
    95

    Default

    Здравейте! Изчетох темата, но не разбрах какво точно е този ретрофит. Слагането на мулти волан на кола без такъв ли? И възможно ли е, ако евентуално си сложа мулти волан, той да работи с aftermarket CD на Sony?
    2005 156 1.9JTD 115

  12. #42
    започва да се пристрастява Dany_iv's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Sofia
    Posts
    40

    Default

    Quote Originally Posted by ecotronic View Post
    От документацията E-learn:



    пин 2: шаси

    пин 3:

    2.95V Source
    1.92V Scan +
    1.00V Scan -

    пин 4:

    1.92V Volume increase
    1.00V Volume decrease
    2.95V Mute

    пин 5: +12V от контакт

    Напреженията на пинове 3 и 4 се изработват от резистивни делители.

    Здравейте колега, отново.
    Още един въпрос...
    Знаете ли стойностите и на другите два бутона?

    Поздрави.
    Alfa 164 T.S.
    JEEP Grand Cheroke 4,7
    Alfa 147 1.6 T.S.

  13. #43
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,097

    Default

    Quote Originally Posted by Dany_iv View Post
    Здравейте колега, отново.
    Още един въпрос...
    Знаете ли стойностите и на другите два бутона?

    Поздрави.
    За кои други 2 бутона иде реч?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  14. #44
    започва да се пристрастява Dany_iv's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Sofia
    Posts
    40

    Default

    Quote Originally Posted by ecotronic View Post
    За кои други 2 бутона иде реч?
    Видях, че има Алфи и с по 4 бутона от двете страни, а и в схемата, която даде са два реда по 4 бутона.
    Поздрави.
    Alfa 164 T.S.
    JEEP Grand Cheroke 4,7
    Alfa 147 1.6 T.S.

  15. #45
    и аз алфист angelovi69's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Kazanlak, no ot Veliko Tarnovo
    Age
    49
    Posts
    761

    Default

    За тези бутони ли говориш? Не са ли само за коли с телефон и навигация?
    https://www.ebay.co.uk/itm/Alfa-Rome...9/273212717315[COLOR="Silver"]
    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •