Page 28 of 28 FirstFirst ... 18262728
Results 406 to 415 of 415

Thread: Избор на масло 10w60. Selenia vs The others

  1. #406
    Болен алфист BillyBoy`'s Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    село Крумово
    Age
    41
    Posts
    1,599

    Default

    Ама така и не разбра какво е студен старт,овърташ някакви други неща ама и нищо по темата.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

  2. #407
    Запален алфист miraco's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Пловдив
    Posts
    203

    Default

    Колеги я кажете какво ви е мнението за масло Repsol 5W40 за Алфата от подписа ми.
    Мой приятел се прибра от Испания и ми подари една 5 литра туба...
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02

  3. #408

    Default

    Сипвай смело, идеално е.

  4. #409
    Запален алфист miraco's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Пловдив
    Posts
    203

    Default

    Така и ще направя...питам защото много не се говори тук за тази марка масло.
    Пък и в БГ не е много известна тази марка...ще видя как ще се отрази на Алфата от към разход на гориво и масло.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02

  5. #410

    Default

    Аз карам спарка с репсол карера 10в60.
    Предния собственик ми го даде.
    Не гори, не трака, нямам никакви оплаквания. Moже би е малко гъсто за зимата, но това си е от вискозитета.
    Твоето е 5в40, няма да имаш такива проблеми.

  6. #411
    +- mimouzunov's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    гр. София
    Age
    37
    Posts
    2,340

    Default

    На моторетката слагах репсол преди време... Гола вода!!
    Предполагам че просто си е било менте...
    Щом твоито не е взимано от България обаче мисля, че няма да има никакви ядове.
    (и спрея за верига на репсол е гола вода също)
    155 2.0 +белия голф +Киви-то...

  7. #412
    чичка с очила и шкембенце Член на клуба mordohy's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    Кюстендил Перник.
    Age
    56
    Posts
    6,940

    Default

    Отклонявате се!

    Действително съществуват масла, които издържат по 100 000 мили.Обаче това са за бавнооборотни мотори от типа на МАК, дето работят на фантастичните 600-800 об/м. Баджанакът ми мина над 2 000 000 мили или 3 200 000 км на неговия камион. Но забележете. Тъпите шведи са сложили на американския мотор освен подгряване и помпи както на антифриза, така и на маслото. Малък бензинов агрегат се грижи всичко да става автоматично, дори на северния полюс. Миналата година камиона отиде за скраб, но не по вина на мотора, а защото шасито започна да се пропуква. По неговите думи, същите мотори но на други модели камиони изкарват не повече от милион мили и се скапват.
    Дадох тоя пример само за да уголемя проблема.

    Нашите мотори през годините вървят през отвратителни към отегчителни.
    Вече е похвално дизелов мотор да издържа 250 000 км, което си е позор от всякъде. Изискват все по-редки масла.
    Самите производители се чудят как , ако може, моторите да се чупят, а защо не и на 100 000км.
    Те са способни да внушават всякакви гадости, които биха довели до покупката на нова кола.
    Потеглянето със студен двигател е една от тях.
    Ама както казват руснаците:
    "Застав дурака молится Богу, а он и лоб прошибет"
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР. Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  8. #413
    ретро маниак
    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Бангладеш
    Posts
    110

    Default

    Така е колега,навремето са са правили коли за да създадат имидж на марката,а сега е точно обратното!А това че selenia е най-подходящо масло за нашите коли си е чист бизнес и договорка между фирмите!

  9. #414
    Болен алфист BillyBoy`'s Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    село Крумово
    Age
    41
    Posts
    1,599

    Default

    Quote Originally Posted by dragonman View Post
    Така е колега,навремето са са правили коли за да създадат имидж на марката,а сега е точно обратното!А това че selenia е най-подходящо масло за нашите коли си е чист бизнес и договорка между фирмите!
    Правилно.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

  10. #415

    Default

    Quote Originally Posted by mordohy View Post
    Отклонявате се!

    Действително съществуват масла, които издържат по 100 000 мили.Обаче това са за бавнооборотни мотори от типа на МАК, дето работят на фантастичните 600-800 об/м. Баджанакът ми мина над 2 000 000 мили или 3 200 000 км на неговия камион. Но забележете. Тъпите шведи са сложили на американския мотор освен подгряване и помпи както на антифриза, така и на маслото. Малък бензинов агрегат се грижи всичко да става автоматично, дори на северния полюс. Миналата година камиона отиде за скраб, но не по вина на мотора, а защото шасито започна да се пропуква. По неговите думи, същите мотори но на други модели камиони изкарват не повече от милион мили и се скапват.
    Дадох тоя пример само за да уголемя проблема.

    Нашите мотори през годините вървят през отвратителни към отегчителни.
    Вече е похвално дизелов мотор да издържа 250 000 км, което си е позор от всякъде. Изискват все по-редки масла.
    Самите производители се чудят как , ако може, моторите да се чупят, а защо не и на 100 000км.
    Те са способни да внушават всякакви гадости, които биха довели до покупката на нова кола.
    Потеглянето със студен двигател е една от тях.
    Ама както казват руснаците:
    "Застав дурака молится Богу, а он и лоб прошибет"
    При камионите,двигателя на Волво кара най много км,диапазона на оборотите е от 900 до 1600,при спускане , моторната спирачка е най ефективна при 2200-2400 оборота

Page 28 of 28 FirstFirst ... 18262728

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •