Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 29 of 29

Thread: Мнения и препоръки за 147

  1. #16

    Default

    Mии, не особено. Особено пък 105 дето е без вариатор...

    1.8 и 2.0 единствено има смисъл да се чипват, щото имат и вариатор, и VIM , може да им се качат едни 12-15 коня с чип. С махане на катализатори, откачане на балансиращите валове, олекотена шайба на КВ могат да се измъкнат още 10тина коня...
    Продават се и спортни разпр. валове, но са доста скъпи.

    Общо взето, като си купиш бензинка си я карай така.

    Дизела може да го чипваш, но се готви за съединител с маховик и бонус някое каре.
    Last edited by dhtj; 09-06-2018 at 15:38.

  2. #17
    Alfa Romeo 156 vesk0's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Yambol
    Age
    36
    Posts
    115

    Default

    За бензиновите TS и JTS сервизните интервали за смяна на ремък и ролки са 36000км. Погрешно сметнати 72000км от завода са били причина за доста скъсани ремъци и последствията свързани с това. За това от Алфа Ромео са намалили на половина пробега за обслужване. Отнася се за моделите 147/156/GT.
    Alfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
    Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex

  3. #18

    Default

    Quote Originally Posted by vesk0 View Post
    За бензиновите TS и JTS сервизните интервали за смяна на ремък и ролки са 36000км. Погрешно сметнати 72000км...

    Не километри, а мили е това, което си чел.

    В километри е ~ 60 000 и 120 000.

    Имало е няколко случая на дефектни ролки в началото и за да се презастраховат са намалили сервизния интервал.
    Реално, ако се монтират качествени ролки и ремъци може и над 200 000км да си карат.

    Ферариста някъде беше споменал че и 300 000 е изкарал без да сменя нищо и още не е скъсал.

  4. #19
    Alfa Romeo 156 vesk0's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Yambol
    Age
    36
    Posts
    115

    Default

    Quote Originally Posted by dhtj View Post
    Не километри, а мили е това, което си чел.

    В километри е ~ 60 000 и 120 000.

    Имало е няколко случая на дефектни ролки в началото и за да се презастраховат са намалили сервизния интервал.
    Реално, ако се монтират качествени ролки и ремъци може и над 200 000км да си карат.

    Ферариста някъде беше споменал че и 300 000 е изкарал без да сменя нищо и още не е скъсал.
    Да колега, прав си - 36000мили е препоръчителния интервал, което си е 60000км.
    Alfa Romeo 155 1.6TS 16V, 1997 | LPG - ex
    Alfa Romeo 155 1.8TS 8V, 1995 MY95 Sport - ex
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 8V, 2005 Sport - ex

  5. #20

    Default

    Ще ходя да гледам една кола ,обаче е 1.9 JTD 140 коня някъде бях чел ,че този мотор бил проблемен, в сравнение с 1.9 JTD 116 коня,това вярно ли е? И естествено състоянието на колата е най-важно ,колкото и мнения да изчета ако взема кола която е на доизживяване няма как да няма проблеми.

  6. #21
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,111

    Default

    Quote Originally Posted by vKazaliev View Post
    А само да попитам бензиновия мотор, примерно 1.6 105 коня, търпи ли на тунинг?Чип примерно да му се сложи или нещо което да вдигне кончетата малко? Извинявам се ако е глупав въпроса,но не съм в час с тези неща.
    Пари за тунинг на атмосферен двигател, са пари хвърлени навятъра. Крайният ефект е минимален.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  7. #22

    Default

    Quote Originally Posted by vKazaliev View Post
    Ще ходя да гледам една кола ,обаче е 1.9 JTD 140 коня някъде бях чел ,че този мотор бил проблемен, в сравнение с 1.9 JTD 116 коня,това вярно ли е? .
    Не, нищо по проблемно няма. Даже това е по-добрия избор, разликата в разхода е минимална, а в динамиката е значителна, като 16в мотора върви по приятно и работи малко по-меко, щото е с хидравлични повдигачи, а стария с механични.
    А и 8 клапановите мотори останаха в миналия век...

  8. #23

    Default

    Quote Originally Posted by dhtj View Post
    Не, нищо по проблемно няма. Даже това е по-добрия избор, разликата в разхода е минимална, а в динамиката е значителна, като 16в мотора върви по приятно и работи малко по-меко, щото е с хидравлични повдигачи, а стария с механични.
    А и 8 клапановите мотори останаха в миналия век...
    Благодаря колега,ще отида да я огледам ако е хубава може направо да я взема и да съм алфист!

  9. #24

    Default

    Quote Originally Posted by dhtj View Post
    Не, нищо по проблемно няма. Даже това е по-добрия избор, разликата в разхода е минимална, а в динамиката е значителна, като 16в мотора върви по приятно и работи малко по-меко, щото е с хидравлични повдигачи, а стария с механични.
    А и 8 клапановите мотори останаха в миналия век...
    Как така 8v моторите не са с хидравлични повдигачи??

  10. #25

    Default

    Колеги,още един въпрос.Искам да знам дали окачването на старата 156 преди фейслифта и новата след фейслифта е едно и също?

  11. #26

    Default

    156, 147, GT, от 97 до 2011 всичките са с еднакви носачи.
    Има разлики в дебелината на стабилизиращите щанги , както и твърдост на пружини/амортисьори.

  12. #27

    Default

    Quote Originally Posted by dhtj View Post
    156, 147, GT, от 97 до 2011 всичките са с еднакви носачи.
    Има разлики в дебелината на стабилизиращите щанги , както и твърдост на пружини/амортисьори.
    Благодаря за бързия отговор колега!

  13. #28
    Хайдутин СЕЛЯНДУР KILLER
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    София
    Posts
    3,793

    Default

    Quote Originally Posted by vKazaliev View Post
    Благодаря за бързия отговор колега!
    156 и 2011 са несъвместими числа

  14. #29

    Default

    Последните ГТ-та са 2011.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •