Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 16 to 30 of 60

Thread: Alfa Romeo 156/159 или Passat

  1. #16
    Запален алфист
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    София
    Posts
    438

    Default

    Точно тази, по проверка на номера в Италия излиза, че е на реални километри. Освен ако номера не е от друга кола.
    Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

  2. #17
    Запален алфист alfa_romeo_forever's Avatar
    Join Date
    Feb 2014
    Location
    Перник и околността
    Posts
    1,394

    Default

    Quote Originally Posted by NikMar View Post
    За С5 /нали за Ситроен става дума?/ не го препоръчвам, приятел на сина ми си купи такъв за 6К месец януари и нарина до сега още 2К, то небе турбо, свещи, дюзи, окачване отзад, отпред, абе ужас и цените са им повече от златни. Харесвам френските машини, но ако има кой да ми плаща поддъжката ще ги карам с кеф. Частите им спрямо Фиата който карам сега и съм доволен от него, са умножени по 2. Преди години имах Регата и карах служебно Пежо 405, частите му бяха точно умножени по две, а иначе като параметри бяха еднакви.
    Що е то това Ситроен ??

    Бъзикам се , за Ауди А6 C5 Говорех

    ---------- Post added at 07:55 ---------- Previous post was at 07:49 ----------

    Quote Originally Posted by dansguardian View Post
    Купуваш 159-ката 4500 лв., от там директно в сервиз, отваряне на мотор, ревизия и смяна на това, което е необходимо, смяна на ангренаж и ролки, рециклаж на турбо, смяна на окачване. Може накрая да ти стъпи на 8000 лв., но поне ще знаеш, че най-проблематичното е оправено. А като купиш кола на 142655 км. за 13800 лв. кой ти гарантира, че всичко е розово?
    Ма па по думите на продавача .. и съединител сменил , само си я докарал ( може би не е пояснил , че сам я е докарал ... с платформата )

    Иначе аз също съм на мнение че високата цена гаранции не дава , но пък на тази .. цената е в другата крайност .. и Все пак трябва да се види .
    Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
    Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

  3. #18

    Default

    Quote Originally Posted by alfa_romeo_forever View Post
    Бъзикам се , за Ауди А6 C5 Говорех
    Извинявам се, понеже не съм запознат с разновидностите на Ауди А6 незнаех че има Ауди А6 С5, затова помислих, че става дума за сутиена.

  4. #19

    Default

    А защо не се огледаш за 166-ца,ако търсиш Алфа?Иначе моят съвет е,ако ти изпадне читава Каппа-това е колата с дизелов мотор!По добра от 166.

  5. #20
    Газта е здраве LYBRAtor's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    София
    Age
    30
    Posts
    226

    Default

    Предполагам, защото търси комби, затова не поглежда 166...

    Капата е кола на 25 години като модел и вече на места започва да няма части...
    '05 E-class 3.0 24v LPG, '05 C-class 1.8 16v Kompressor Sportcoupe, '09 A-class 1.5 8v
    Ex:'07 147 1.6, '07 159 1.9 JTDm, '00 Lybra 1.9 JTD, '86 Delta GT 1.6, '04 C2 1.6, '97 Vectra 1.8, '97 Dedra 1.6

  6. #21

    Default

    Да, искам комби, каппа модел или марка е ? А и исках да питам какво ви е мнението за коженият салон, доста ме привлича.

  7. #22

    Default

    Quote Originally Posted by Liky View Post
    Да, искам комби, каппа модел или марка е ? А и исках да питам какво ви е мнението за коженият салон, доста ме привлича.
    Ланча Каппа,най здравият фиат за времето си,просто това е,като визитна картичка на марката за това време.Уникално здрав и комфортен автомобил.

  8. #23

    Default

    Що никой не ги кара тогава?
    Една капа не съм виждал наживо. А 156-ци виждам всеки ден.

  9. #24

    Red face

    Quote Originally Posted by ivopifeca View Post
    Ланча Каппа,най здравият фиат за времето си,просто това е,като визитна картичка на марката за това време.Уникално здрав и комфортен автомобил.
    +1 Капата е уникален автомобил, само да е читава, ще надживее повечето модели. За жалост все още й са скъпи частите.. Но за комфорт, возия и стъпка на пътя няма друга такава кола..59-ката ми се струва като каруца пред возията на Ланчата
    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

  10. #25

    Default

    Quote Originally Posted by KroGh View Post
    +1 Капата е уникален автомобил, само да е читава, ще надживее повечето модели. За жалост все още й са скъпи частите.. Но за комфорт, возия и стъпка на пътя няма друга такава кола..59-ката ми се струва като каруца пред возията на Ланчата
    Доста време търсих Капа,все не ми изпздаше,и като взех 166-цата,излязоха 2.Едната тдс,другата жтд...Ма късмет

  11. #26

    Default

    ...
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails passat.jpg  
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

  12. #27

    Default


    Quote Originally Posted by dansguardian View Post
    ...

  13. #28

    Default

    Quote Originally Posted by Liky View Post
    Ето например гледах вчера тази обява, какво не ви харесва за нея? И ако отида на оглед какво трябва да гледам
    https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...2&slink=7ilm6z
    Днес отидох и я погледнах, съединителя работеше добре може наистина да го е сменил, но вътре колата беше доста захабена, на километража показва 155 но минимум на двойно повече е мисля понеже най-малкото копчето за палене беше половината изтрито до бяло и всичко останало си личеше че е ползвано много но работеха нещата, само единия отвор на вентилацията беше със счупено копче за насочване на въздуха и сивата пластмаса посредата на нивото на касетофона беше пукната от край до край. За техническата част, не разбирам много и не съм я гледал обстойно но като натисна колата на предната гума и скърцаше при пускане, човека каза че било от биалтеката ли нещо такова, не от амортисьора т.е. евтино за смяна. И другото нещо, понеже отидох с гаджето ми да я гледам, каза че чула някакво жужене като се качих и тръгнах с колата, тя стоя отвън, обяснил им човека че се чувало от турбото този звук и така трябвало да бъде.
    За пари не съм си говорил с него той сам по едно време ми каза че ще ми я даде за 4000лв. но понеже това е първата алфа в която се качвам отказах искам да погледна и други, пък и наистина отвътре беше захабена, а под капака проблемите в сервиза ще ги оправят ама вътре в купето ми се струва доста по-трудно да се оправи, затова ми се иска да е по-запазен интериора макар и да е по-скъпа вие как мислите ?
    Last edited by Liky; 08-07-2018 at 21:36.

  14. #29
    Запален алфист sollider's Avatar
    Join Date
    Mar 2016
    Location
    Русе
    Posts
    473

    Default

    Какво да мислим, ти вече си решил, че това не е твоята кола, и правилно си решил. Дизелова 159 за 4 бона и то без пазарлък си е направо таралеж в гащите. Въобще тези евтинии ги пропускай, за да не губиш време и пари в разходки за огледи и т.н. И един съвет - не поставяй интериора като приоритет пред двигател, окачване и като цяло техническо състояние на какъвто и да е автомобил, без значение от марка и модел.
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

  15. #30

    Default

    Какво мислим... гледай сега. Имаш си гадже, което означава, че не ти трябва кола, с която да впечатляваш дамите, ти вече си я впечатлил, когато и с каквото е трябвало . Така, че ориентирай се към нещо бюджетно и еФтино за поддръжка. Например Алфа 156 1.9 Джей Ти Ди 16 В. На тази кола единствено предното окачване създава финансови главоболия, но ако се лекува с оригинални илачи, а не с генерици ще си я караш с удоволствие. По-натам, като станеш червив от пари можеш да мислиш за нещо по-джиджано.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •