Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 29

Thread: Парното ми работи постоянно

  1. #1
    Запален алфист alfon156's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Dobrich
    Posts
    125

    Default Парното ми работи постоянно

    Здравей те колеги имам проблем на скоро смених на топло парното и сега не се изключва.Алфата е 156 /2.0/ 98 г. климатика като го включа също духа горещо. Някой имал ли е този проблем.

  2. #2
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,171

    Default

    Блокирала ти е смесителната клапа в положение "топло".


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  3. #3
    Запален алфист alfon156's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Dobrich
    Posts
    125

    Default

    как се оправя, може ли помощ

  4. #4
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,171

    Default

    Първо пробвай да откачиш акумулатора за 10 мин. Може управлението на клапата да е забило и от това да се оправи.
    Ако не се оправи, ще трябва да локализираш моторчето на въпросната клапа (би трябвало да се намира странично на централната конзола откъм шофьорското място) и да видиш, какъв е проблема за да не се премества клапата в нормалното и положение.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  5. #5
    Запален алфист alfon156's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Dobrich
    Posts
    125

    Default

    Възможно ли е да е от врътката за градоси да се развалила

    ---------- Post added at 21:18 ---------- Previous post was at 21:18 ----------

    тя има ли датчик

  6. #6
    Запален алфист alfon156's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Dobrich
    Posts
    125

    Default

    Изключих акумолатора за 1ч. нищо не се промени

    ---------- Post added at 12:47 ---------- Previous post was at 12:41 ----------

    потенциометъра за градосите да ли не е

  7. #7
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,171

    Default

    Всичко е възможно, в т. ч. и самото управление да се е наакало.

    Форумната практика сочи обаче, че по-често дефектират механизмите на клапите.

    В случая се касае за означеното на скицата:



    Най-малкото би могъл ръчно да застопориш клапата в положение, което искаш, докато си решиш проблема.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  8. #8
    Запален алфист alfon156's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Dobrich
    Posts
    125

    Default

    Така ли изглежда моторчето за топло/студено
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails моторче клапи за парното.JPG  

  9. #9
    трошим всичко,тел.+359xxx radiboy's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Стара Загора
    Posts
    490

    Default

    99% е виновно моторчето,което управлява клапата за топло-студено,но то се намира откъм пасажера.Сваля се жабката и т.н.Ползвай търсачката има изписано много по този въпрос.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by radiboy View Post
    99% е виновно моторчето,което управлява клапата за топло-студено,но то се намира откъм пасажера.Сваля се жабката и т.н.Ползвай търсачката има изписано много по този въпрос.
    Онзи по горе го е нарисувал от другата страна.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  11. #11
    Запален алфист alfon156's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Location
    Dobrich
    Posts
    125

    Default

    Тази дупка на него значи ли че може да се върти ръчно и с какво ?
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=86841
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails моторче клапи за парното 2.JPG   моторче клапи за парното 3.JPG   24.jpg  
    Last edited by alfon156; 14-09-2018 at 19:57.

  12. #12
    трошим всичко,тел.+359xxx radiboy's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Стара Загора
    Posts
    490

    Default

    Quote Originally Posted by lordliness View Post
    Онзи по горе го е нарисувал от другата страна.
    Видях и се учудих.Лично съм сменял и трите моторчета ,намират се отдясно.

    ---------- Post added at 14:25 ---------- Previous post was at 14:17 ----------

    Quote Originally Posted by alfon156 View Post
    Тази дупка на него значи ли че може да се върти ръчно и с какво ?
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=86841
    Не можеш да въртиш моторчето,можеш да въртиш ръчно това,което е срещу него,като след това го оставяш да виси докато си намериш друго изправно.Това,което си постнал не ти трябва,то е за външната циркулация на въздуха.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

  13. #13
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,171

    Default

    Quote Originally Posted by radiboy View Post
    Видях и се учудих.Лично съм сменял и трите моторчета ,намират се отдясно....
    Явно има грешка в E-learn. Ако моторчетата не са стъпкови, вероятно информацията се отнася за вътрешния FL, но това не е упоменато.
    Last edited by ecotronic; 15-09-2018 at 14:31.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

  14. #14

    Default

    Quote Originally Posted by radiboy View Post
    Видях и се учудих.Лично съм сменял и трите моторчета ,намират се отдясно.

    ---------- Post added at 14:25 ---------- Previous post was at 14:17 ----------



    Не можеш да въртиш моторчето,можеш да въртиш ръчно това,което е срещу него,като след това го оставяш да виси докато си намериш друго изправно.Това,което си постнал не ти трябва,то е за външната циркулация на въздуха.
    Е някои дават съвети без да са ги виждали и докосвали важно е да се разпишат.
    Аз също като теб съм бърникал там. Дори имам две теми където се виждат горе долу.
    Този който проявява интерес миже да ги погледне.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  15. #15
    Алфист идеалист ecotronic's Avatar
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    София
    Posts
    14,171

    Default

    Quote Originally Posted by lordliness View Post
    Е някои дават съвети без да са ги виждали и докосвали важно е да се разпишат.
    Аз също като теб съм бърникал там. Дори имам две теми където се виждат горе долу.
    Този който проявява интерес миже да ги погледне.
    Аз и друг път съм давал съвети за неща, които не съм докосвал, и черпейки информация само от документацията а хората въпреки това успешно са си решавали проблемите, в т. ч. и самият ти.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •