Page 2 of 10 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 16 to 30 of 139

Thread: Налягане на маслото на 164-ка

  1. #16
    Lupi the bad wolf Член на клуба Grigor's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Sofia
    Age
    40
    Posts
    1,695

    Default

    Марката понеделник мога да видя. цената беше около 60-80лв
    2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
    GSM: 0888 520 600

  2. #17
    Болен алфист virusalfa's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Благоевград
    Posts
    2,382

    Default

    Quote Originally Posted by Boby
    Да не е като тези боклуци в Т&Н дето ги продават?65лв струва и в най-добрия случай изкарва 8 месеца.
    Оригиналния е друг боклук-Велия и кара малко повече За около 50лв може да си купиш Бош
    Аlfa 164 Super 2.5TD

  3. #18
    Старши алфист Iltcho's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Враца
    Age
    37
    Posts
    625

    Default

    Я малко да посъбудя тая тема. Наблюдавам интересно явление напоследък. Смених скоро маслото с началото на новия зимен сезон. Отново Селения - 5W40 за зимата - по редичко. Та сега ето го проблема :

    При температура навън от 3 до 14 градуса (по-високи от месец и половина не е имало) датчика показва ту 5,5, ту 6 атмосвери. Когато загрее - веднъж 2.5 някъде, веднъж 3, веднъж 1,5.

    При външна температура 0 до -10 градуса - колебае се между 4 и 5, като при подаване на газ пада налягането. При загрял мотор - ха 1,5 ха 2, ха 1, ха 1.5. Лампи и тямподобни при палене на мотора гаснат и до сега премигване и присветкване не е имало. Маслото е с ниво по средата на масломерната пръчка между минимума и максимума.

    1 въпрос: Как да си направя диагностика дали датчика отчита вярно, и вообще дали работи или има моменти на неработа? Нормално ли е такова поведение на колата, при положение, че когато я купувах ме овещаваха, че била на реални километри - 97 хиляди, а сега е на 106 хиляди. Вътрешно е почти нова.
    2 въпрос: На бензиновия туинспарк 2.0 става ли датчика от Лада, който твърдите, че е верен?
    3 въпрос Дайте номера на ладовия датчик, и трябва ли да се преправя нещо по него.
    ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
    ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
    Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
    Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

  4. #19
    Старши алфист 164 td's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Popovo-Zemst
    Age
    44
    Posts
    733

    Default 164 td

    за какви налаганиа от 8 атмосфери става вапрос не мога да разбера и как ги мерите?клапана на помпата избива на малко повече от 4.аз лично навартах 200 000 само с дено и сащо масло.EUROL 10W40.това е полусинтетика и е холандско.тук струва 24 евро 5 литра.има го вече и в булгариа.
    164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

  5. #20
    Moderator Boby's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    34
    Posts
    2,557

    Default

    Клапана за налягането отваря на 6 атмосфери
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  6. #21
    Болен алфист virusalfa's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Благоевград
    Posts
    2,382

    Default

    Ладовия датчик си е един.Пренарязва му се резбата и се слага друг дихтунг Аз не съм чул на лада да се е развалил този датчик
    Аlfa 164 Super 2.5TD

  7. #22
    Болен алфист virusalfa's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Благоевград
    Posts
    2,382

    Default

    Quote Originally Posted by virusalfa
    Ладовия датчик си е един.Пренарязва му се резбата и се слага друг дихтунг Аз не съм чул на лада да се е развалил този датчик
    А клапана на помпата зависи как е настроен,регулира се,като "охлабва" с течение на времето и пробега
    Аlfa 164 Super 2.5TD

  8. #23
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Plovdiv
    Posts
    42

    Default

    супер темичка, тамън като за начинаещ
    на мойта алфета стрелката стои забита на 8-ицата - винаги, няма топла, няма студена, стои и немърда ... евентуално някаква причина ?
    само да кажа че двигателя е на 5 хил. км след основен ремонт, държи обороти перфектно, няма хлъцвания, мърдания, върви (според мен) доста добре...
    караше 164 2.5ТД - много ниската печка
    сега друг и се радва

  9. #24
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Plovdiv
    Posts
    42

    Default

    само някакво упътване каде да я намеря тази букса - до щеката за маслото ли, или там беше нещо друго
    или ако има някакви материали, снимки на ДВГ-то и там да го погледна....
    доста почетох тия дни във форум и в момента ми е пълна каша.....
    караше 164 2.5ТД - много ниската печка
    сега друг и се радва

  10. #25
    започва да се пристрастява
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Plovdiv
    Posts
    42

    Default

    потърсих нещо подобно но неможах да открия точно същият проблем в темите, та за да непускам нова тема, тук ще попитам малко за оборотите на 2.5 ТД двигателчето ми:

    тази сутрин при паленето никакви грижи - запали си нормално, оставих я малко да поработи, имах друго да свърша за няколко минутки, качих се и тръгнах, по едно време на едно кръгово се нареждам на опашката и гледам оборотите стотят на 1500, а съм на място, на празен ход...викам то е нормално, след малко ще паднат до 900, да ама не. Стигнах до работа, спирам и изчаквам....и чакам...а те на 1500 заковани, двигателя си бучи...загасих я, изчаках малко и запалих, отначало добре, но започнаха пак да се вдигат и на 1500 спират, колата небеше загряла на 90 градуса, но все пак мисля че трябва да си се нормализират....евентуално някакви идеи ?
    мерси
    караше 164 2.5ТД - много ниската печка
    сега друг и се радва

  11. #26
    Запален алфист Член на клуба dellltata's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    софия
    Age
    45
    Posts
    483

    Default

    виждал съм ризница/155 ЦА/ 2.0 КОЯТО ОТСИЧАШЕ НАЛЯГАНЕТО на 5000 оборота и светва лампа.-ужас-оказа се некъв шибан филтър ...непомня къв но с два клапана по спомен-след смяната му колата е супер.друг случай за който се сещам на магистралата пада налягането на 1 бар при 4000 оборота и остава да свети през времто под 1800-2000 оборота хехе и се оказва блокирал клапана на помпата -байпаса на налягането в алумин. корпус и постоянни нередностти при показването на онова манометърче което създава толкова коментари-истината е забучваш механичния манометър и мериш-обикновено клапаните са настроени да отсичат при 6-6.4 за бенз на който му показва повече.......да се светка сам
    75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
    kavasaki zzr-600 100 жребеца
    147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

  12. #27
    155 team icedoc's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Най-бандитския квартал
    Posts
    505

    Default мм

    Колеги помагаите ,
    и аз имам някъв проблем с датчика на маслото . От едно известно време спря да се вдига когато дам газ , седи си на 5 милиметра от най-долната граница и не помрадва нито нагоре нито надоло . Къде може да е проблема ? трябва да сменям маслото след около 2000 км ... дали меже да е от него нещо или филтър ?
    Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
    АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
    АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
    eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

  13. #28
    Болен алфист virusalfa's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Благоевград
    Posts
    2,382

    Default Re: мм

    Quote Originally Posted by icedoc
    Колеги помагаите ,
    и аз имам някъв проблем с датчика на маслото . От едно известно време спря да се вдига когато дам газ , седи си на 5 милиметра от най-долната граница и не помрадва нито нагоре нито надоло . Къде може да е проблема ? трябва да сменям маслото след около 2000 км ... дали меже да е от него нещо или филтър ?
    И това твойто намирисва на датчик-проблем.Я извади му буксата,един да даде на контакт и ти дай кабела на маса.Ако иде на крайно положение стрелката на налягането,смени си датчика първо.Мойта маслото е на 11000км и си показва колкото трябва
    Аlfa 164 Super 2.5TD

  14. #29
    155 team icedoc's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Най-бандитския квартал
    Posts
    505

    Default а

    добре ще опитам , само моля те кажи ми къде е този датчик ?
    Алфа Ромео 147 2.0 Selespeed НА ЧАСТИ 2 БРОЯ
    АЛФА РОМЕО 156 1.6 Т.С. НА ЧАСТИ
    АЛФА РОМЕО 147 1.6 Т.С.ЕКО НА ЧАСТИ
    eX Alfa Romeo 164 Super 2.5 TDi , 155 2.0 , 75 2.0

  15. #30
    Moderator Boby's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    София
    Age
    34
    Posts
    2,557

    Default

    Датчика се намира отляво на мотора под колекторите.Един кръгъл тумбест с едно кабелче.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

Page 2 of 10 FirstFirst 1234 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •