Ае забрави....мина ми мерака.
Ае забрави....мина ми мерака.
По некой път седа и си мисла, а по некой път само си седа...
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW, Giulia 2,2 Veloce
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
VDC не се изключва с бутон, с бутона само се изключва АСР-а, иначе ако тръгне да поднася, пак задейства спирачките на дясна или лява част като се опитва да стабилизира автомобила. Много полезна екстра!
Alfa 159 2,4 JTDm Q4
ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
ex Alfa 156 1,9 JTD
ex Alfa 75 1,8
На някои коли се изключва изцяло. Иначе спира само АСР-а с бутона, ЕСП-то си остава включено.
Системата не е кой знае, какво на сняг. Пак може да се завъртиш стабилно.
На мокро върши работа. Повече кола без ЕСП няма да си взема, ама то като се замислиш всичко ново вече си го има стандартно
На 159 се изключват и двете системи една по една с бутон !!!!!!!
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Абе vdc-то и asr влияят ли се от датчика на abs-са. Имам предвид, ако имам развален заден ляв датчик на abs ( както е в момента) и съм взел от 156-ца, която обаче не знам дали има същите системи. Дали ще има проблеми, от гледна точна на съвместимост?
Хм, аз явно карам като баба, до сега Алфата не е удряла спирачки вместо мен
Alfa Romeo GT 2.0 JTS - ex
Alfa Romeo 146 1.6 TS - ex
Fiat Brava TD100 - ex
Моята няма тия екстри ... Ебц, я, ю ж-з ... И ми е много гот. Просто трябва да не се разсейва човек и да кара с акъл
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),155-(1.7 TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo), 159-(2.4 JTDm)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
при мен тая система ми дава грешка всеки път щом запаля...първо тая VDC и след т'ва ми дава че и ABS ми нещо не е в ред....ама пък иначе пак си спира колата мн добре
Влиаят се, от там се взима информация кое колело с каква скорост се върти. Не само това, ами и има разлика в задните датчици на кола с VDC и на кола без.
При мен имаше проблем с десния заден датчик - да не ти се налага да търсиш такова нещо. След като в сервиза ми казаха да го сменям не намерих никъде такъв, а оригиналния беше 246 евро, но благодарение на това в крайна сметка минах без смяна защото реших да разгледам по-подробно и се оказа проблем в кабела.
Ами провери си датчиците, ако един дава грешка се изключва всичко - ABS, EBD, ASR и VDC защото всичките тези системи разчитат на тези датчици. Виж си грешките, там пише кой е проблемния.