Last edited by digitalundgrd; 19-04-2011 at 14:35.
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
МEGANE RS CUP ''20
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Last edited by ФЕРАРИСТ; 19-04-2011 at 21:37.
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
днес и бай Змей потвърди участието си на трак дея...
специален екип журналисти ще следят представянето му на пистата муаахахах
п.с. от еко министерството също ще пратят екипи да следят дизелите по пистата
http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Спортно окачване Race Land.Генерация,със спортни катализатори.Спортен фитър FK,,въздухозаборник от 328(Е46)сменен дебитомер от 328(Е46),тръба в бронята.Изпразнен багажник,(разкостен до нулата).Снимката Е30 325(192к.с) моята гордост!
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Това е нещо което е много относително, има значение с каква кола си, колко тежи, колко може да я караш, какво искаш да постигнеш, къде ще я караш, и още няколко неща.....чисто теоретично 15ки се развъртат по бързо, но имат по малка стъпка, 17ките се развъртат малко по бавно, но имат по голяма стъпка......
Ако нямах 8 джанти 17ки, и трябваше да почна от някъде, за това което имам щях да търся 18ки.....
Но както ти казах тва е много относително и зависи от много неща, няма универсален отговор, на пистата всичко е компромис между поне 2 фактора.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
На втория трак дей по спомен мисля ,че бяха записани 48 участника....а сега като чета, бая народ се кани да спортува
Викаш има вероятност да дойда на пистата и да немога да се запиша ?!?
Колко е максималния брой коли които могат да участват?
има ли някакво ограничение според правилниците ?
146 Turbo
не ограничение няма, но по принцип опита показва, че на нашите мероприятия тавана е толкова към 45 коли за да не се чака много за каране, защото на последния свободен ден съм чакал средно по един час за да се пусна, на края на деня чаках близо два, добре беше Живко, че ме предреждаше постоянно.
А И ТАЗИ ГОДИНА МИСЛИМ ДА СЕ ПУСКАМЕ ПО ГРУПИ КАТО В ГЪРЦИЯ С ЦЕЛ ПО-ГОЛЯМ РЕД И ПО РАВНОСТОЙНИ СЕСИИ.
п.с За сега са ... към 20 човека записали се, но все пак има още малко време до края на 30 левовия срок... скоро като ни остане време ще публукуваме и временен списък.
ЧЕТЕТЕ И ПРАВИЛНИКА... КОЙТО Е ЗАПИСАН СУТРИНТА ... ТОЙ ЩЕ КАРА. СЛЕД СТАРТИРАНЕТО НА КОЛИТЕ НЯМА ДА СЕ ЗАПИСВАТ ДРУГИ УЧАСТНИЦИ. ЦЕЛТА Е ВСИЧКИ ДА СА НА ЛИНИЯ СУТРИНТА.... ЩЕ ИМА И ОБЩА СНИМКА на участниците
Last edited by ne0; 21-04-2011 at 11:39.
http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Тримата обичайни хайвани от СТЗГ неска пуснахме 9000 стотинки по сметката, и се водим записани......печките си купиха бранд ню сликс......язък.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
само да вметна, че 75-ците са почти десет
http://www.facebook.com/TempoGarageSofia
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."