Известие

Collapse
No announcement yet.

Не вижда бензиновите инжектори.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не вижда бензиновите инжектори.

    Газовата е Oskar N SAS mini. Беше на Алфи, но го смачкаха и сега я сложих на новата, която е с 1.8 ТС. Кабеляците си имат букси мъжко-женско, така, че само вадиш и слагаш. Всичко си работи нормално, като обороти, ламбда, напрежение, налягане на газ и тн, но не вижда времената на газовите инжекциони и съответно, като реши да мине на газ и угасва.

    Защо компа не вижда времената на бензиновите инжектори? Къде е проблема

    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

  • #2
    Обикновено ГИ могат да се настроят да взимат инфо за оборотите от бобина или от първи инжектор. При теб вероятно е настроена за бобина. Пробвай да я смениш на първи инжектор и виж дали газовият компютър ще вижда обороти.
    Ако вижда, мисля, че трябва да търсиш проблема другаде.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Оборотите ги вижда. Не вижда времената на бензиновите инжектори. Имаше от 2009-та тема по въпроса във Форума на Фиат, но не казват как са го решили.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Оборотите ги вижда. Не вижда времената на бензиновите инжектори.
        Това го разбрах.

        Не разбрах, кой вход за обороти е настроен на газовия компютър.

        бобина или първи бензинов инжектор?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Бобината. При два цилиндъра за бобина. Оборотите са коректни
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Бобината. При два цилиндъра за бобина. Оборотите са коректни
            E - смени източника (софтуерно) от бобина на първи инжектор и виж дали пак вижда коректни обороти.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              E - смени източника (софтуерно) от бобина на първи инжектор и виж дали пак вижда коректни обороти.
              Оборотите ги вижда коректно.
              Времето на впръскване не вижда.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Щом така вижда обороти, означава, че най-вероятно ел. свързването е коректно. Виж да не е объркан реда на впръснане (паралелен, последователен или полу-последователен). Няма ли този компютър автоматична настроика? Би трябвало сам да се настрои според работата на инжекторите.

                Съгласно този ферман - картинката на стр.15, провери настройката "Injectors controlled by" да не би да е цъкната на +. Трябва да е "-".
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 22:36.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Щом така вижда обороти, означава, че най-вероятно ел. свързването е коректно. Виж да не е объркан реда на впръснане (паралелен, последователен или полу-последователен). Няма ли този компютър автоматична настроика? Би трябвало сам да се настрои според работата на инжекторите.

                  Съгласно този ферман - картинката на стр.15, провери настройката "Injectors controlled by" да не би да е цъкната на +. Трябва да е "-".
                  На минус е, но за всеки случай го цъках и на плюс. Никаква промяна. На тоя инжекцион му знам и кътните зъби в настройките. Ползвам го от поне пет години. Имам го и на Фиата. Някаква простотия е, която още не мога да хвана. Утре ще проверя за всеки случай, да не би да са обърнати кабелите, които прекъсват инжекторите.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Проблемът е разрешен!
                    Оказа се най-тъпото!
                    Просто кабелите в снопа за инжекторите бяха срязани и разменени. Освен това, много добре маскирани.
                    Винаги съм казвал, че като правиш някаква простотия, то трябва да я направиш така, че всеки, който погледне да я види. С различен по цвят кабел или изолирбанд, но нещо трябва да има. Така в името на естетиката ме боля два дена главата.
                    С размяната на кабелите, газовия комп вместо да гледа активния кабел е "гледал" плюса.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Не ми е ясно, как при това положение, газовият компютър е виждал обороти, с конфигуриран вход - първи инжектор.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        вижда вижда, дори и преминало управление през бубината , пак подава сигнал, просто нее акуратен, но затова си има коефициент за изчисляване на оборотитеи пак може да се докара поне празен ход .
                        Късно видях темата инак щях да ти спестя ровенето понеже още с първия пост бях сигурен какво е , но уви малко късно- сори за това.
                        Имайте предвид ,че някой коли ако има се комутира + през газовият комп , направо гасят бензинови цилиндри и нема палене и пали с зор и дава грешки
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Не ми е ясно, как при това положение, газовият компютър е виждал обороти, с конфигуриран вход - първи инжектор.
                          Оборотите ги вижда през отделен кабел, свързан на една от бобините. Никъде не съм казал, че конфигурацията е била "първи цилиндър". Тоя кабел може да го закачаш навсякъде, където има импулси и само да коригираш множителя. Като зададени има от бобина , инжектор или импулсен датчик.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Явно нещо не съм разбрал от написаното в пост № 7 и останах с впечатлението, че си направил настройката за която говорих:

                            на стр. 15:

                            d) set proper value of “RPM signal level” -[5V or 12V or Injector] -usually 12V if signal is taken
                            from ignition coil. Select Injector to take RPM signal from petrol injector wiring (in that case RPM signal wire from the ECU harness doesn't have to be connected)

                            Въпросният кабел не е нужно да го закачаш никъде, ако си конфигурирал, като източник за обороти първи инжектор.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:52.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Това съм го пропуснал. просто като съм видял кабела и съм го свързвал на бобина или каквото има.
                              Сега чакам да се събере бензиновата карта и пак ще му пусна една настройка. Няма никаква разлика от вървежа на бензин. След смяната на свещите, разбира се.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X