Известие

Collapse
No announcement yet.

Въздушен филтър, свещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въздушен филтър, свещи

    Във всички форуми сързани с газови уредби пише, че въздушния филтър се сменя по често при каране на газ. Аз съм с газов инжекцион /това едва ли е от значение де/ и филтъра е на около 10 000 вече. Е то е време и за масло и за филтър, но така и така се сетих реших да питам: при по често каране на газ на колко е добре да се сменя филтъра. За свещите също: не съм и поглеждал даже с какви съм. Имам минимално тресене ва ДВГ на бензин, на газ след последните настройки също е минимално. Само на моменти се появяво по осезаемо за секунда и това е. Но все пак ако сменя въздушния филтър и това го има пак какви свещи препоръчвате при условие че карам 90% от времето на газ? Цената има значение.
    Alfa Romeo 156 '04 2.4 JTD M-jet

  • #2
    Бе твърди се че на газ филтъра се сменял по-често, ма тва според мен не е толкова необходимо, ако го правиш на 10 К /както е на бенз/ си е напълно нормално. Имай в предвид че по-честата смяна на филтър се отразява добре на ДВГ, от към дълговременност на употреба, ма то така си е с всички горива. А за свещите, слагай каквото е предписал завода производител /мисля в твоя случай НЖК/ и няма да имаш ядове стига да са оригинални свещите. На последък много се рекламират разни марки и модели "специално за газ" - личното ми мнение е че това е пазарен трик, няма свещ която да работи на бензин, а да не работи на газ!
    За твоят двг, мисля че има и Денсо, а цената май беше към 15-20 кинта коплекта /тва е по спомени/ - което си е направо ефтинко.
    Боксеровите ДВГ, доста често имат подобни сътресения, един от факторите за които са свещите, така че смяната на свещите почти задължително ще се отрази в положителна посока.
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      Благодаря. Смятам и двете да направя. Те свещите май са си добре, но може едно денсо да взема за проба. А сега си погледах филтъра - ми мръсен си е. Е не е като този с който дойде от Италия, но все пак е мизерен и ще го сменя утре още. Интересно е обаче че италианския е с мрежа отгоре, а тоя дето са ми го слагали в сервиза - без. Утре ще видим за разликата....
      Alfa Romeo 156 '04 2.4 JTD M-jet

      Comment


      • #4
        Свещите !

        Само в допълнение да вметна, че карайки повече на газ свещите имат по малък живот отколкото ако се кара само на бензин,но това не се отразява същественно на разходите
        Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

        Comment


        • #5
          Относно моя филтър, днес го погледнах и му нямаше нищо или по-точно не знам какво трябва да му е, беше си здрав чист и на място Почти на 9К е трябва ли да го смена задължително?
          Alfa Romeo 75 1.8

          Comment


          • #6
            Филтъра!

            Почти на 9К е трябва ли да го смена задължително?
            Задължително не съвсем но препоръчително да Въпрос на преценка съобразно състоянието на фитъра и режима на работа на мотора
            Това ,че е чист означава, че си карал колата в чиста и слабо запрашена среда! При дълъг пробег микрочастици /невидими с просто око/ се набиват във филтъра и оказват влияние върху паленето,разхода на гориво и др.
            Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

            Comment

            Working...
            X