If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравеите,искам да попитам някои дали знае защо слагат дунапрен преди филтъра,каква е ролята му. То е ясно че така и по малко гас се пуска но за какъв дявол , само заради икономия ли?
Дунапрен преди филтъра слагат на коли, на които не съвпада отвора на смесителя на газта. Когато е по - голям отвора, двигателя не може да засмуче достатъчно газ и затова му ограничават въздуха на филтъра с дунапрен или нещо друго. Това значи, че който е правил тази кола не е сложил смесител какъвто трябва, а е сложил какъвто е имал. По - този начин се увеличава разхода и колата не върви както трябва. За каква точно кола става на въпрос ?
Alfa Romeo 166 2.0ts - за мен
Alfa Romeo 156 1.9jtd - за жена ми
(Фен на Алфа-Ромео и AC/DC)
Дунапрен преди филтъра слагат на коли, на които не съвпада отвора на смесителя на газта. Когато е по - голям отвора, двигателя не може да засмуче достатъчно газ и затова му ограничават въздуха на филтъра с дунапрен или нещо друго. Това значи, че който е правил тази кола не е сложил смесител какъвто трябва, а е сложил какъвто е имал. По - този начин се увеличава разхода и колата не върви както трябва. За каква точно кола става на въпрос ?
Значи,става въпрос за 33-1.3 с два карбуратора.Изпаритела ми е BRC ,ама почна да ми се друса двигателя когато карам бавно с 15-20км и придърпва леко ,ходих на маистор и оня ми навре дунапрена, намали гаста , сега проблема го няма ама и вътък няма. Чудя се дали да не ида при друг маистор.
Закарай я пак при тоя майстор и му кажи че не караш Такси а Алфа и да си навре дунапрена в ... и да ти настрои колата както трябва.Ако си от София Лисан ще ти я барне и няма да имаш ядове.Аз така изкарах 4г. след неговата намеса.
Закарай я пак при тоя майстор и му кажи че не караш Такси а Алфа и да си навре дунапрена в ... и да ти настрои колата както трябва.Ако си от София Лисан ще ти я барне и няма да имаш ядове.Аз така изкарах 4г. след неговата намеса.
От Сливен сам и ми е далечко, ама благодаря много за съвета.
Ако идваш на Италфеста в Стара Загора на 6-ти октомври и не си се оправил още, ще я погледна и ще ти кажа какъв ти е проблема. Ще ме намериш по колата - Алфа 166 с номер "ОВ 9997 АН". Имам същата алфа 33. само че с 1,5 с 4 карбуратора и е 4x4, от 98 година до сега е вървяла само на газ. Спрях я преди един месец да я кърпя, обаче като я разглобих видях че е много изгнила и сигурно ще я разпродам на части. Това, че е била повечето време на газ и запази мотора до сега. Не се отказвай от газта, повечето от тези които са се отказали са го направили заради некадърно монтирани уредби. Направи ли се както трябва няма да имаш проблеми с години. Алфите с повече карбуратори горят по - малко газ от колкото бензин и работят по - гладко на газ, защото карбураторите трудно се регулират да работят еднакво всичките на бензин и се получават удари в коляновия вал от различната работа на цилиндрите - при газта този проблем отпада. А твоята алфа предполагам, че не е с 2 карбуратора, ами е с два двойни - значи 4. Ограничаването на въздуха при монтажа на газта не се прави с дунапрен, а трябва да е постоянен отвор, защото дунапрена се замърсява и се налага или да се чисти, или да се променя реглажа на сместа на газта. Това увеличава разхода и колата не върви с лекота, ами се мъчи. Надявам се да съм ти бил полезен. Успех!
Alfa Romeo 166 2.0ts - за мен
Alfa Romeo 156 1.9jtd - за жена ми
(Фен на Алфа-Ромео и AC/DC)
на газта не и трябва толкова въздух, колкото при бензин и затова явно ти е ограничил потока на въздух . А когато влиза повече въздух колата започва да мени обороти и да гасне
Ако искаш отиди при Юри зад "Пристата".
Ако идваш на Италфеста в Стара Загора на 6-ти октомври и не си се оправил още, ще я погледна и ще ти кажа какъв ти е проблема. Ще ме намериш по колата - Алфа 166 с номер "ОВ 9997 АН". Имам същата алфа 33. само че с 1,5 с 4 карбуратора и е 4x4, от 98 година до сега е вървяла само на газ. Спрях я преди един месец да я кърпя, обаче като я разглобих видях че е много изгнила и сигурно ще я разпродам на части. Това, че е била повечето време на газ и запази мотора до сега. Не се отказвай от газта, повечето от тези които са се отказали са го направили заради некадърно монтирани уредби. Направи ли се както трябва няма да имаш проблеми с години. Алфите с повече карбуратори горят по - малко газ от колкото бензин и работят по - гладко на газ, защото карбураторите трудно се регулират да работят еднакво всичките на бензин и се получават удари в коляновия вал от различната работа на цилиндрите - при газта този проблем отпада. А твоята алфа предполагам, че не е с 2 карбуратора, ами е с два двойни - значи 4. Ограничаването на въздуха при монтажа на газта не се прави с дунапрен, а трябва да е постоянен отвор, защото дунапрена се замърсява и се налага или да се чисти, или да се променя реглажа на сместа на газта. Това увеличава разхода и колата не върви с лекота, ами се мъчи. Надявам се да съм ти бил полезен. Успех!
Разбира се че съм ти много благодарен и научих нещо ново от теб, ако имам възможност наустина че доида. Още веднаъж ти благодаря
на газта не и трябва толкова въздух, колкото при бензин и затова явно ти е ограничил потока на въздух . А когато влиза повече въздух колата започва да мени обороти и да гасне
Ако искаш отиди при Юри зад "Пристата".
Аз само при него ходя, ама последния път кво направи, няма хъс колата. Върви не че не върви ама е мудничка . Благодаря ти все пак
Дунапрен преди филтъра слагат на коли, на които не съвпада отвора на смесителя на газта. Когато е по - голям отвора, двигателя не може да засмуче достатъчно газ и затова му ограничават въздуха на филтъра с дунапрен или нещо друго. Това значи, че който е правил тази кола не е сложил смесител какъвто трябва, а е сложил какъвто е имал. По - този начин се увеличава разхода и колата не върви както трябва. За каква точно кола става на въпрос ?
Колегата е прав такива интервенции се правят след некадърен монтаж на АГУ Те италиянците не са тъпи, ако беше така в комплекта АГУ щеше да има и парче дунапрен :P
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Колкото до монтажа, аз си я монтирах сам. Понеже е с два , и до колкото разбирам двоини карбуратора избрах варианта на BRC-AT90 E . За пояснение-електрически. Издупчих карбураторите и навих щуцери. Докарах сместа на слух и мириз, в смисъл миризмата от изгорелите газове да не е люта а благоприятна, и така карах три години без почти никакви корекции с изключение на зимните и летните месеци. Разхода беше; градско 11-13 извънградско 8. Но тази година започна от началото на пролетта да мени обороти да гасне на по остри завои и при по рязко спиране , та отидох при този маистор и ето ме с дунапрен. Да знаете случаино дали може да е от платната на изпаритела защото и зиме и лете все на газ карам,на бензин почти никога.
Мембраните са консуматив, аз ги сменям през 30-40х.км не знам ог газта ли що ли? Ако не си ги сменял скоро гаранция, че вече са шпекови
Ясно, значи трябва да ги сменям защото откакто съм сложил газовата, никакъв консуматив не съм сменял.От време на бреме само отварям големия болт отдолу на изпарителя да се източи клея които се е събрал от газта. БЛАГОДАРЯ за съвета.
Ако идваш на Италфеста в Стара Загора на 6-ти октомври и не си се оправил още, ще я погледна и ще ти кажа какъв ти е проблема. Ще ме намериш по колата - Алфа 166 с номер "ОВ 9997 АН". Имам същата алфа 33. само че с 1,5 с 4 карбуратора и е 4x4, от 98 година до сега е вървяла само на газ. Спрях я преди един месец да я кърпя, обаче като я разглобих видях че е много изгнила и сигурно ще я разпродам на части. Това, че е била повечето време на газ и запази мотора до сега. Не се отказвай от газта, повечето от тези които са се отказали са го направили заради некадърно монтирани уредби. Направи ли се както трябва няма да имаш проблеми с години. Алфите с повече карбуратори горят по - малко газ от колкото бензин и работят по - гладко на газ, защото карбураторите трудно се регулират да работят еднакво всичките на бензин и се получават удари в коляновия вал от различната работа на цилиндрите - при газта този проблем отпада. А твоята алфа предполагам, че не е с 2 карбуратора, ами е с два двойни - значи 4. Ограничаването на въздуха при монтажа на газта не се прави с дунапрен, а трябва да е постоянен отвор, защото дунапрена се замърсява и се налага или да се чисти, или да се променя реглажа на сместа на газта. Това увеличава разхода и колата не върви с лекота, ами се мъчи. Надявам се да съм ти бил полезен. Успех!
Comment