Известие

Collapse
No announcement yet.

що е то дунапрен пред възд.филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • що е то дунапрен пред възд.филтър

    Здравеите,искам да попитам някои дали знае защо слагат дунапрен преди филтъра,каква е ролята му. То е ясно че така и по малко гас се пуска но за какъв дявол , само заради икономия ли?
    Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX


  • #2
    Ако говориш за дунапрена залепен към хартиената част на въздушния филтър това е изпълнение за силно запрашени зони и няма нищо общо с газта

    Comment


    • #3
      Дунапрен преди филтъра слагат на коли, на които не съвпада отвора на смесителя на газта. Когато е по - голям отвора, двигателя не може да засмуче достатъчно газ и затова му ограничават въздуха на филтъра с дунапрен или нещо друго. Това значи, че който е правил тази кола не е сложил смесител какъвто трябва, а е сложил какъвто е имал. По - този начин се увеличава разхода и колата не върви както трябва. За каква точно кола става на въпрос ?
      Alfa Romeo 166 2.0ts - за мен
      Alfa Romeo 156 1.9jtd - за жена ми
      (Фен на Алфа-Ромео и AC/DC)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Cheri
        Дунапрен преди филтъра слагат на коли, на които не съвпада отвора на смесителя на газта. Когато е по - голям отвора, двигателя не може да засмуче достатъчно газ и затова му ограничават въздуха на филтъра с дунапрен или нещо друго. Това значи, че който е правил тази кола не е сложил смесител какъвто трябва, а е сложил какъвто е имал. По - този начин се увеличава разхода и колата не върви както трябва. За каква точно кола става на въпрос ?
        Значи,става въпрос за 33-1.3 с два карбуратора.Изпаритела ми е BRC ,ама почна да ми се друса двигателя когато карам бавно с 15-20км и придърпва леко ,ходих на маистор и оня ми навре дунапрена, намали гаста , сега проблема го няма ама и вътък няма. Чудя се дали да не ида при друг маистор.
        Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX

        Comment


        • #5
          Закарай я пак при тоя майстор и му кажи че не караш Такси а Алфа и да си навре дунапрена в ... и да ти настрои колата както трябва.Ако си от София Лисан ще ти я барне и няма да имаш ядове.Аз така изкарах 4г. след неговата намеса.

          Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от JORDANGT
            Закарай я пак при тоя майстор и му кажи че не караш Такси а Алфа и да си навре дунапрена в ... и да ти настрои колата както трябва.Ако си от София Лисан ще ти я барне и няма да имаш ядове.Аз така изкарах 4г. след неговата намеса.
            От Сливен сам и ми е далечко, ама благодаря много за съвета.
            Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX

            Comment


            • #7
              Ако идваш на Италфеста в Стара Загора на 6-ти октомври и не си се оправил още, ще я погледна и ще ти кажа какъв ти е проблема. Ще ме намериш по колата - Алфа 166 с номер "ОВ 9997 АН". Имам същата алфа 33. само че с 1,5 с 4 карбуратора и е 4x4, от 98 година до сега е вървяла само на газ. Спрях я преди един месец да я кърпя, обаче като я разглобих видях че е много изгнила и сигурно ще я разпродам на части. Това, че е била повечето време на газ и запази мотора до сега. Не се отказвай от газта, повечето от тези които са се отказали са го направили заради некадърно монтирани уредби. Направи ли се както трябва няма да имаш проблеми с години. Алфите с повече карбуратори горят по - малко газ от колкото бензин и работят по - гладко на газ, защото карбураторите трудно се регулират да работят еднакво всичките на бензин и се получават удари в коляновия вал от различната работа на цилиндрите - при газта този проблем отпада. А твоята алфа предполагам, че не е с 2 карбуратора, ами е с два двойни - значи 4. Ограничаването на въздуха при монтажа на газта не се прави с дунапрен, а трябва да е постоянен отвор, защото дунапрена се замърсява и се налага или да се чисти, или да се променя реглажа на сместа на газта. Това увеличава разхода и колата не върви с лекота, ами се мъчи. Надявам се да съм ти бил полезен. Успех!
              Alfa Romeo 166 2.0ts - за мен
              Alfa Romeo 156 1.9jtd - за жена ми
              (Фен на Алфа-Ромео и AC/DC)

              Comment


              • #8
                на газта не и трябва толкова въздух, колкото при бензин и затова явно ти е ограничил потока на въздух . А когато влиза повече въздух колата започва да мени обороти и да гасне
                Ако искаш отиди при Юри зад "Пристата".
                sigpicAlfa 156 1.8 TS '00

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Cheri
                  Ако идваш на Италфеста в Стара Загора на 6-ти октомври и не си се оправил още, ще я погледна и ще ти кажа какъв ти е проблема. Ще ме намериш по колата - Алфа 166 с номер "ОВ 9997 АН". Имам същата алфа 33. само че с 1,5 с 4 карбуратора и е 4x4, от 98 година до сега е вървяла само на газ. Спрях я преди един месец да я кърпя, обаче като я разглобих видях че е много изгнила и сигурно ще я разпродам на части. Това, че е била повечето време на газ и запази мотора до сега. Не се отказвай от газта, повечето от тези които са се отказали са го направили заради некадърно монтирани уредби. Направи ли се както трябва няма да имаш проблеми с години. Алфите с повече карбуратори горят по - малко газ от колкото бензин и работят по - гладко на газ, защото карбураторите трудно се регулират да работят еднакво всичките на бензин и се получават удари в коляновия вал от различната работа на цилиндрите - при газта този проблем отпада. А твоята алфа предполагам, че не е с 2 карбуратора, ами е с два двойни - значи 4. Ограничаването на въздуха при монтажа на газта не се прави с дунапрен, а трябва да е постоянен отвор, защото дунапрена се замърсява и се налага или да се чисти, или да се променя реглажа на сместа на газта. Това увеличава разхода и колата не върви с лекота, ами се мъчи. Надявам се да съм ти бил полезен. Успех!
                  Разбира се че съм ти много благодарен и научих нещо ново от теб, ако имам възможност наустина че доида. Още веднаъж ти благодаря
                  Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Stefan84
                    на газта не и трябва толкова въздух, колкото при бензин и затова явно ти е ограничил потока на въздух . А когато влиза повече въздух колата започва да мени обороти и да гасне
                    Ако искаш отиди при Юри зад "Пристата".
                    Аз само при него ходя, ама последния път кво направи, няма хъс колата. Върви не че не върви ама е мудничка . Благодаря ти все пак
                    Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Cheri
                      Дунапрен преди филтъра слагат на коли, на които не съвпада отвора на смесителя на газта. Когато е по - голям отвора, двигателя не може да засмуче достатъчно газ и затова му ограничават въздуха на филтъра с дунапрен или нещо друго. Това значи, че който е правил тази кола не е сложил смесител какъвто трябва, а е сложил какъвто е имал. По - този начин се увеличава разхода и колата не върви както трябва. За каква точно кола става на въпрос ?
                      Колегата е прав такива интервенции се правят след некадърен монтаж на АГУ Те италиянците не са тъпи, ако беше така в комплекта АГУ щеше да има и парче дунапрен :P
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #12
                        Колкото до монтажа, аз си я монтирах сам. Понеже е с два , и до колкото разбирам двоини карбуратора избрах варианта на BRC-AT90 E . За пояснение-електрически. Издупчих карбураторите и навих щуцери. Докарах сместа на слух и мириз, в смисъл миризмата от изгорелите газове да не е люта а благоприятна, и така карах три години без почти никакви корекции с изключение на зимните и летните месеци. Разхода беше; градско 11-13 извънградско 8. Но тази година започна от началото на пролетта да мени обороти да гасне на по остри завои и при по рязко спиране , та отидох при този маистор и ето ме с дунапрен. Да знаете случаино дали може да е от платната на изпаритела защото и зиме и лете все на газ карам,на бензин почти никога.
                        Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX

                        Comment


                        • #13
                          Мембраните са консуматив, аз ги сменям през 30-40х.км не знам ог газта ли що ли? Ако не си ги сменял скоро гаранция, че вече са шпекови
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от isoiso
                            Мембраните са консуматив, аз ги сменям през 30-40х.км не знам ог газта ли що ли? Ако не си ги сменял скоро гаранция, че вече са шпекови
                            Ясно, значи трябва да ги сменям защото откакто съм сложил газовата, никакъв консуматив не съм сменял.От време на бреме само отварям големия болт отдолу на изпарителя да се източи клея които се е събрал от газта. БЛАГОДАРЯ за съвета.
                            Alfa 33 VL-1.3 karb2 & Fiat Punto 1.7td ELX

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Cheri
                              Ако идваш на Италфеста в Стара Загора на 6-ти октомври и не си се оправил още, ще я погледна и ще ти кажа какъв ти е проблема. Ще ме намериш по колата - Алфа 166 с номер "ОВ 9997 АН". Имам същата алфа 33. само че с 1,5 с 4 карбуратора и е 4x4, от 98 година до сега е вървяла само на газ. Спрях я преди един месец да я кърпя, обаче като я разглобих видях че е много изгнила и сигурно ще я разпродам на части. Това, че е била повечето време на газ и запази мотора до сега. Не се отказвай от газта, повечето от тези които са се отказали са го направили заради некадърно монтирани уредби. Направи ли се както трябва няма да имаш проблеми с години. Алфите с повече карбуратори горят по - малко газ от колкото бензин и работят по - гладко на газ, защото карбураторите трудно се регулират да работят еднакво всичките на бензин и се получават удари в коляновия вал от различната работа на цилиндрите - при газта този проблем отпада. А твоята алфа предполагам, че не е с 2 карбуратора, ами е с два двойни - значи 4. Ограничаването на въздуха при монтажа на газта не се прави с дунапрен, а трябва да е постоянен отвор, защото дунапрена се замърсява и се налага или да се чисти, или да се променя реглажа на сместа на газта. Това увеличава разхода и колата не върви с лекота, ами се мъчи. Надявам се да съм ти бил полезен. Успех!
                              Имаш ЛС

                              Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                              Comment

                              Working...
                              X