Известие

Collapse
No announcement yet.

145 боксер+газов инжекцион?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 145 боксер+газов инжекцион?

    Има ли смисъл да слагам ГИ при положение, че минавам по 10 000 км средно на година? Или по- има смисъл да сложа конвенционална уредба (но с оглед на евентуалните проблеми предпочитам ГИ, защото не искам през 2 дни да ходя за настройка, надявам се при ГИ не се налага постоянно да се настроива, нали? А и парите в случая не са решаващи- бих дал 1000 лв. отгоре за ГИ. След година примерно мисля да мина на 156-ца, мога да си сваля ГИ и да си го сложа на 156-цата нали? По мой сметки ГИ ще се изплати за 16000- 17000 км. Мисля да сложа БРЦ, виждат ми се надеждни, вие какво мислите? Нещо друго да препоръчате или това е добре? Някакви общи съвети да дадете


    Четох и за някаква марка Тартарини и LANDIRENZO, но никъде не виждам бг сайт или вносител. За тях какво ще кажете? малко по- ефтини са Тартаринитата, а другите са малко по скъпи..

    П.С. някой по принцип има ли проблеми с ГИ?
    Lexus IS200

  • #2
    Относно обикновенната защо си милиш, че ще правиш настройки през 2 дена? Аз съм с обикновенна и мога да ти кажа, че има начин да си ги правиш сам с помоща на един уред за 20лв и то ще е по точно от газанализатора. Проблемите с обикновенната газова идват преди всичко от неподходящи емулатори или непоставени такива, или от грешна плочка, стари мембрани в изпарителя и най вече от "майстори". От последните доста си изпатих и затова ти препоръчвам ГИ. Ама относно предимствата и недостатъците си в заблуда. Между другото за ГИ или пък за конвенционална с ламбда контрол, ламбда сондата трябва да е перфектна. Ако имаш такъв проблем трябва първо да я смениш и тогава да слагаш газ.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от deadairplane
      ... и мога да ти кажа, че има начин да си ги правиш сам с помоща на един уред за 20лв и то ще е по точно от газанализатора ...
      Ами сподели де ,ако не е някаква голяма тайна
      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

      Comment


      • #4
        Ми то на боксера не му трябват никакви електронни боклуци, колкото пъти съм се опитвал да слагам симулатори и прочие, това винаги е довело до ядове /рано или късно/. Мое мнмение: сложи конвенционална АГУ /без никакви електронни боклуци/ единствено автоматичен ключ за да палиш винаби на бензин и после да обръща на обороти - цената на такава не трябва да давишава 400-450, избива се за 7-8000 км.
        Mitsubishi Outlander
        Mitsubishi Space Star
        Daihatsu Terios

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Crusader
          Ми то на боксера не му трябват никакви електронни боклуци, колкото пъти съм се опитвал да слагам симулатори и прочие, това винаги е довело до ядове /рано или късно/. Мое мнмение: сложи конвенционална АГУ /без никакви електронни боклуци/ единствено автоматичен ключ за да палиш винаби на бензин и после да обръща на обороти - цената на такава не трябва да давишава 400-450, избива се за 7-8000 км.
          Значи по твойте думи с обикновенна газова, без никаква електроника няма проблеми? Това значи ли, че като има газов инжекцион ще има повече проблеми, защото има електроника? Това, което не искам да става е да трябва да ходя да я настройват по 100 пъти.. Искам да сложа газовата и да не се занимавам с друго освен с зареждане- ще ми осигури ли това нещо газовия инжекцион? За конвенционалната, четейки мненията оставам с впечатление, че няма да стане без постоянно разкарване за донастройки.
          Lexus IS200

          Comment


          • #6
            @Mind_Control
            Аз си сложих обикновена АГУ LOVATO със симулатор. На реглаж съм ходил един път на 500км. след монтажа. За този пробег улягали мембрани и т.н. От тогава 16 000 км. не съм стъпвал на газаджия. АГУ-то ми струваше 546 лв. с монтаж,паспорт и стикери. Вече се е изплатила кажи-речи двойно. Разход ми дава 8.5-9 на дълго и 11.5-12 градско в СФ. Превключвам ръчно газ-бензин. Паля задължително на бензин и работи така до достигане на 45-50 градуса. После си обръщам на газ. Като е топла си я паля директно на газ. С две думи много съм доволен!
            sigpic33201
            930 Quattroporte

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA
              Ами сподели де ,ако не е някаква голяма тайна
              Това не е някаква тайна, обаче не съм го измислил аз, а човека от който го научих е персона нон грата тука, в момента в който напише нещо и му заключват темите. Ако той иска ще го напише, ако не търси във fiat-bg.org. Иначе ако настрройките са точни трябва да се получи както при @BaiJedi. Точно 2 пъти веднъж при слагането и веднъж като се раздвижат мембраните.

              Comment


              • #8
                аз съм минал към 80 000 км с 1.6 боксер със стандартна газова уредба без нито веднъж да посетя сервиз за газ .
                Газта е слагана в Италия и е с всички електроники , емулатор ламбда сонда , емулатор дюзи , + още някакви вакуумни джаджи накачени дето не знам за какво служат . Абсолютно никакви проблеми .

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Crusader
                  Ми то на боксера не му трябват никакви електронни боклуци, колкото пъти съм се опитвал да слагам симулатори и прочие, това винаги е довело до ядове /рано или късно/. Мое мнмение: сложи конвенционална АГУ /без никакви електронни боклуци/ единствено автоматичен ключ за да палиш винаби на бензин и после да обръща на обороти - цената на такава не трябва да давишава 400-450, избива се за 7-8000 км.
                  А да си сложа ли емулаатор да не свети лампичката на дюзите?
                  Lexus IS200

                  Comment


                  • #10
                    да

                    Comment


                    • #11
                      и аз се возя в боксер на газ с изпарител ловато... няма никфи емулатори никфи чудесии
                      екстра си е
                      гърми ако го оставиш да гръмне иначе при правилна експоатация няма проблеми
                      и на мен ми свети лампата щот газаджията турбоделта са кани от есента да я угаси... и тъй си седи вече сумати време

                      и разхода е много приличен. .. 8 и малко извън града 110 120 км/ч
                      и малко над 12 градско сега по тва време лятото мое и да падне па мое и дан падне ...
                      доволно...
                      ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Cvetelin
                        и аз се возя в боксер на газ с изпарител ловато... няма никфи емулатори никфи чудесии
                        екстра си е
                        гърми ако го оставиш да гръмне иначе при правилна експоатация няма проблеми
                        и на мен ми свети лампата щот газаджията турбоделта са кани от есента да я угаси... и тъй си седи вече сумати време

                        и разхода е много приличен. .. 8 и малко извън града 110 120 км/ч
                        и малко над 12 градско сега по тва време лятото мое и да падне па мое и дан падне ...
                        доволно...
                        А в какво се състой правилната експоатация?
                        Lexus IS200

                        Comment


                        • #13
                          ми винаги студена я карам на бензин...докато не загреее 50 60 градуса тогава на газ. винаги я паля на бензин. ако нещо гръмне или направи някоя мизерия веднага при газаджията да видим къде е проблема.
                          оставиш ли я няколко пъти да не и обърнеш внимание мое да напрае някоя голяма простотия ... я кутия на филтър да сцепи я нещо от сорта.

                          като гарам извън града да речем на 150 160 км я обръщам на бензин 2 3 км ги минавам така и после пак на газ...

                          до ся ми е гърмяла 1 път и щото аз съм си виновен... като я запалих не погледнах че са е обърнала на газ ... и гръмна иначе няма грижи ...

                          в общи линии тва е
                          ех. AR 166 FL 2.0 TS еx. AR 164 2.5 TD Super ex. AR 75 2.0 TS ex. AR 146 BOXER

                          Comment


                          • #14
                            Айде и аз съм вече с газова уредба (обикновенна с емулатор да не свети лампичката за дюзите като работи на газ). За сега колата върви като на бензин, само във високите обороти се усеща, че е газ. след 500-600 км. ще видиме как е
                            Lexus IS200

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от BaiJedi
                              @Mind_Control
                              Аз си сложих обикновена АГУ LOVATO със симулатор. На реглаж съм ходил един път на 500км. след монтажа. За този пробег улягали мембрани и т.н. От тогава 16 000 км. не съм стъпвал на газаджия. АГУ-то ми струваше 546 лв. с монтаж,паспорт и стикери. Вече се е изплатила кажи-речи двойно. Разход ми дава 8.5-9 на дълго и 11.5-12 градско в СФ. Превключвам ръчно газ-бензин. Паля задължително на бензин и работи така до достигане на 45-50 градуса. После си обръщам на газ. Като е топла си я паля директно на газ. С две думи много съм доволен!
                              Можеш ли да ми кажеш къде са ти слагали уредбата и с каква бутилка си?
                              Alfa Romeo 146 1.6 boxer

                              Comment

                              Working...
                              X