Известие

Collapse
No announcement yet.

Понамирисва на газ след спиране на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    другото което забелязвам е че като я оставя да поседи и после не иска да запали от първия път - т.е. пали и веднага угасва и втория път пали без проблем някой има ли идея що така?[/quote]
    Същия проблем го имам и аз след като сложих ГИ. Сутрин на студено пали и след няколко секунди изгасва, от втория път пали без проблем, след време от третия и накрая 30 пъти не запали!!! Оттогава 1 месец карах на бензин без следа от проблема. Сега от 1 седмица пак я пробвам на газ и няма проблем. Нямам обяснение.
    2014: Deutschland über alles

    Comment


    • #17
      Ми тя винаги би трябвало да пали на бенз - не виждам каква е връзката между ГИ и паленето, при Вас има един температурен датчик на изпарителя и като достигне температура подава импулс на компа на ГИ, който почва да захранва дюзите на ГИ и освобождава клапана на газа, същевременно спира захранването на безиновите дюзи и започва симулация на работата им за пред ЕКУ-то на колата. Това с "непаленето" на бенз. си го обяснявам със слаба връзка някъде....ма може и да са куп други работи.
      А иначе ако "изключите" ГИ би трябвало да си е все едно нямате АГУ, а да се "оправя " проблема понякога си мирише точно на хлабав кабел някъде...
      Mitsubishi Outlander
      Mitsubishi Space Star
      Daihatsu Terios

      Comment


      • #18
        Проблемът е само на бензин и не се оправя с изключване на ГИ! Определено не виждам как може да е лоша връзка, защото непаленето се появява след продължително каране на газ. От 2 седмици се мъча отново да карам на газ, но пускам ГИ ръчно след като отвори термостата. Така харча не по 1, а около 2-3 литра на сто км. градско, но поне засега няма никакъв проблем. Като вероятни причини виждам паметта на ЕКУ-то на ДВГ, който обсъждахме в моята тема или проблем с дюзите, когато се кара почти само на газ и нещо да се ебават на бензин. Възможно ли е при температури под нулата да замръзва нещо? Защото сега е сравнително топло. На моя ГИ не са го направили добре, защото дори при загрял ДВГ като пусне студената газ придърпва за 2-3 сек и понякога загасва. Дават го застудяване, ще видим. Не мисля, че може да не спира добре газта, защото тогава щеше да го има проблема винаги, а както казах посл. 2 седмици го няма. Засега.
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от slav40
          Първоначално публикувано от isoiso
          Няма какво да се шашкаш на мен ми го прави същото от време на време, газ ми гори малко под 15 градско - точно колкото и бензин, така че явно проблем няма. Ако има теч или кофти изгаряне разхода ще е друг. Ако гори 20-30% отгоре определено имаш проблем.
          А извънградско колко гори!?
          Гори 9газ/100 нормално каране до 130-140км/ч
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #20
            сега оправиха настройките и върви екстра, но разхода още не мога да го засеча предполагам около 10.

            даже вчера сипах в бяла слатина на лукойла догоре и после в търново около 200км на шела сипаха 2лв и казаха пълна е

            та претиснява ме че като спра и се чува едно думкане или все едно нещо хлътва, не знам как да го опиша откъм бутилката, даже тая сутрин като спрях в закрития паркинг и на ниски клатеше оборотите на газ от 800 до 1100, смених на бензин и хоп катенето спря угасих - откъм багажника се чуваше тоя звук запалих включи на газ и пак се клатеха, те се клатят и после се спират все едно се изравнява някакво налягане.

            и другото е че трудно паля сутрин - сигурно както каза адаша (николай) се записват някакви грешки - ще откача клемата за малко да видя дали няма да има подобрение
            Honda CB 500
            Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
            Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
            Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

            Comment


            • #21
              1. Газстанциите работат при различни налягания, Шел на по-ниски и изключва по-рано пистолета /съвет карай с газ от шел и лукойл/
              2. Чукането вероятно е от поплавъка на сондата, като се клати течността и чука по стената на бутилката - доста коли правят така, тва е щото "майстора" е бил "калпак" и не е съобразил дължината на пръчката на поплавъка с диаметъра на бутилката -> не е проблем ма дразни /знам от опит/
              3. Клатене на оборотите...кога при студен или топъл ДВГ?
              4. Паленето трудно не е от грешки /вероятно/ по скоро някой си е "оставил ръцете" по твоята АГУ - толкова мога да кажа от разстояние...
              Mitsubishi Outlander
              Mitsubishi Space Star
              Daihatsu Terios

              Comment


              • #22
                клатенето е когато е топъл ДВГ и не се получава винаги, забелязах че е свързано с въпросния страннен шум които описах по горе.

                инак че има нещо на АГУто има - ама трети път бях тая събота при маисторите и засега само върви добре и разхода е в норма, странностите си остават


                да се надявам че времето ще ги излекува
                Honda CB 500
                Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от lord_chuldarkar
                  клатенето е когато е топъл ДВГ и не се получава винаги, забелязах че е свързано с въпросния страннен шум които описах по горе.

                  инак че има нещо на АГУто има - ама трети път бях тая събота при маисторите и засега само върви добре и разхода е в норма, странностите си остават


                  да се надявам че времето ще ги излекува
                  И на мен взеха да ми се клатят оборотите отвреме на време като е топла и това само ако остана повече време на едно място, иначе на светофар не го прави На бензин е пушка
                  Alfa156 Against All

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от slav40
                    И на мен взеха да ми се клатят оборотите отвреме на време като е топла и това само ако остана повече време на едно място, иначе на светофар не го прави На бензин е пушка
                    Да бе за това бързо гниещите Вектрите 1,4 те изпреварват
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Novachev
                      Първоначално публикувано от slav40
                      И на мен взеха да ми се клатят оборотите отвреме на време като е топла и това само ако остана повече време на едно място, иначе на светофар не го прави На бензин е пушка
                      Да бе за това бързо гниещите Вектрите 1,4 те изпреварват
                      аз веднъж се пробвах с тунингована вектра на газ и не ме мина, даже беше доста изненадана - все пак беше инициатор на импровизираната гонка - не ми даде да го изпреваря
                      Honda CB 500
                      Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                      Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                      Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от lord_chuldarkar
                        Първоначално публикувано от Novachev
                        Първоначално публикувано от slav40
                        И на мен взеха да ми се клатят оборотите отвреме на време като е топла и това само ако остана повече време на едно място, иначе на светофар не го прави На бензин е пушка
                        Да бе за това бързо гниещите Вектрите 1,4 те изпреварват
                        аз веднъж се пробвах с тунингована вектра на газ и не ме мина, даже беше доста изненадана - все пак беше инициатор на импровизираната гонка - не ми даде да го изпреваря
                        С какъв мотор беше вектрата че не можа д аго изпревариш. Аз правих една гонка с една хонда 1,5 90 к.с. той твърдеше че се е гонил с същата като моята алфа и я бил изпреварил, разправям му аз че не може да буде а той ми вика ти знаеш ли как върви хондата. е ми дай да видим как върви първия път нещо не можах да уцеля втората като хората и през това време ме изравни но като захапа втора и го дръпнах а пък втория път първа 8000 втора 7800 и ония като видя колко изостана се отказа да гони нагоре.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          ъм не съм се изразил правилно:

                          зтачи тоя тип с вектрата 97-98 някъде по моя преценка (нямаше написано какъв двигател е беше с някакви споилери), та той си минава един жп прелез със 2кв в час да не си разтрие споилерите и аз реших да го изпреваря на прелеза - пътя беше две ленти в едната посока и две в другата.
                          В момента които реших да го изпреварвам вече минахме линията и тои даде газ, съответно и аз след това включих втора (на около 6000) и почнах да си търся бутона за газ да го превключа (все пак таман бях сложил газовото) междувременно бутнах трета на около 6000 и тоз вече беше отзад.

                          не ми даде да го изпреваря в смисъл нормално, наложи се да бъде неправилно изпреварването с несъобразена скорост
                          Honda CB 500
                          Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                          Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                          Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                          Comment


                          • #28
                            АААААА и аз викам нещо тука алфите се излагат а другия път превключи на 7000 да видиш какви ластици стават е не със всички коли де
                            156 1,8 ТS 99
                            Nissan Murano 2005

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Novachev
                              Първоначално публикувано от slav40
                              И на мен взеха да ми се клатят оборотите отвреме на време като е топла и това само ако остана повече време на едно място, иначе на светофар не го прави На бензин е пушка
                              Да бе за това бързо гниещите Вектрите 1,4 те изпреварват
                              1.4 а под капака 2.0 а аз на газ и то на 4500об/мин трябва да превкючвам щото забива муцуна как да не ме изпревари!?
                              Ти да не си с чип,че на 8000об/м превключваш .........!?
                              Наакахме темата - та сега какво стана с оборотите на ГАЗ - защо се клатят като е топла на място(не винаги) в движение няма проблем!?
                              Alfa156 Against All

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от slav40
                                1.4 а под капака 2.0 а аз на газ и то на 4500об/мин трябва да превкючвам щото забива муцуна как да не ме изпревари!?
                                Ти да не си с чип,че на 8000об/м превключваш .........!?
                                Наакахме темата - та сега какво стана с оборотите на ГАЗ - защо се клатят като е топла на място(не винаги) в движение няма проблем!?
                                За вектрата си разправял и в ддуги теми затова се пошегувах. А за прекъсвача на 8000 да имам ре-мап от Бобо
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X