Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен вапрос относно ГИ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Странен вапрос относно ГИ

    Здравеите колеги.Та четох в една тема че колата на ГИ имала 2 режима на каране , нещо като обикновен режим до 4500 върви си нормално и харчи по малко и вървежен режим, с които колата вървяла повече отколкото на бензин и харчела малко повече.Не знам дали това е така , ако моvе някакво инфо да ми дадете .
    ПС. ето от тази тема четох http://www.alfaromeo-bg.com/forum/viewt ... c&start=30

  • #2
    По принцип има ГИ, чийто софт се настройва автоматично, според стила на каране. Моят ГИ не знам дали е такъв, но си върви доста добре на газ без да харчи много. Днес ми даде 11,2 газ градско. Това стана след няколко донастройки де.
    Те разхода и динамиката не са проблем. Проблемите на газ са други.
    2014: Deutschland über alles

    Comment


    • #3
      А в какво се изразяват другите проблеми ???.

      Comment


      • #4
        Ами при мен на студено пали така:
        http://www.youtube.com/watch?v=2HWzxVPPbZ4
        (ако запали). Освен това ми дава грешки на извънградско и разни подобни. Проблемът е, че ЕКУ-то при Алфа има доста добра памет и се самонастройва според горивото, т.е. за да караш нормално и на газ и на бензин, настройките на газ трябва да са много прецизни. При някои колеги се е получило, но за моята кола е трудна работа.
        2014: Deutschland über alles

        Comment


        • #5
          Затова обикновено АГУ. От време на време припуква, ама... . Поне не се настройва през седмица
          166, 2.4 JTD'00

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Chimev
            Затова обикновено АГУ. От време на време припуква, ама... . Поне не се настройва през седмица
            купи си 1.8 ТС с пласмасови колектори и му сложи обикновенна - ако нямаш проблеми година пускаи тото


            извинявам се не съм видял че ти имаш ТС - но незнам дали е с пласмасови колектори
            Honda CB 500
            Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
            Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
            Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lord_chuldarkar
              Първоначално публикувано от Chimev
              Затова обикновено АГУ. От време на време припуква, ама... . Поне не се настройва през седмица
              купи си 1.8 ТС с пласмасови колектори и му сложи обикновенна - ако нямаш проблеми година пускаи тото


              извинявам се не съм видял че ти имаш ТС - но незнам дали е с пласмасови колектори
              Да да, с пластмасови колектори с 4 клапи на тях и над 2 години с агу-то. Веднъж съм имал по-сериозен проблем, но това сме го дъвкали вече
              166, 2.4 JTD'00

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Chimev
                Първоначално публикувано от lord_chuldarkar
                Първоначално публикувано от Chimev
                Затова обикновено АГУ. От време на време припуква, ама... . Поне не се настройва през седмица
                купи си 1.8 ТС с пласмасови колектори и му сложи обикновенна - ако нямаш проблеми година пускаи тото


                извинявам се не съм видял че ти имаш ТС - но незнам дали е с пласмасови колектори
                Да да, с пластмасови колектори с 4 клапи на тях и над 2 години с агу-то. Веднъж съм имал по-сериозен проблем, но това сме го дъвкали вече
                хвала тебе колега случил си на доктор по газовите уредби

                Comment


                • #9
                  Общо взето съм доволен. Е, има какво още да се иска, но..
                  166, 2.4 JTD'00

                  Comment


                  • #10
                    eee савсем ме забравихте с тази тема

                    Comment

                    Working...
                    X