колеги отново съм изненадан,объркан и същото време заинтересуван.днеска в спор с колеги относно агу на автомобили пълен инжекцион станах свидетел на нещо за което от много време се говори във форума.та за колегите и колите им,едната е форд ескорт1.6 16v 97г.с агу ЛАНДИ РЕНЦО с пвц колектори +ламда контрол без никакъв клапон срещу евентуален БУМ,от италия е вноса до сега без никакви детонации от 2004 г насам.другата кола е опел вектра 1.8 16v 98г.модел отново внос от италия с напълно обикновенно агу без ламда контрол и предпазни клапани,от 4,5 месеца и отново без никакви кихания.та се питам толкова ли са капризни тези алфи че искат толкова гъдели?
Известие
Collapse
No announcement yet.
ПЛАСТМАСОВИ КОЛЕКТОРИ
Collapse
X
-
И мойта не беше гърмела много време. И в един светъл момент взе да гърми в следствие на неизправности. Сега пак не гърми. Това което се опитвам да кажа е, че ако колата е наред няма да гърми, но клапите са една добра застраховка, изискваща не особено големи инвестиции
166, 2.4 JTD'00
Comment
-
Първоначално публикувано от ChimevИ мойта не беше гърмела много време. И в един светъл момент взе да гърми в следствие на неизправности. Сега пак не гърми. Това което се опитвам да кажа е, че ако колата е наред няма да гърми, но клапите са една добра застраховка, изискваща не особено големи инвестиции
Comment
-
Виж сега колега, недей се замисля толкова на дълбоко кой къде какво слага. Да не мислиш, че в италия всички майстори са много добри. Пък може и да са измислили някакво решение, знам ли. Всеки си има лично виждане за това кое е най-правилно. Аз пък съм виждал и опели и какви ли не други с пластмасови колектори и с клапани. Та кой както може така си решава проблема. Ти май си изпаднал в големи терзания с тая газ
166, 2.4 JTD'00
Comment
-
всички тези устроиства наречени клапи се монтират за да се разтовари налягането при евентуална детонация. Това в никакъв случай не означава че това е предпазител. Чета , че много колеги смятат клапите за защита а това не е така! Никой и никога не може да бъде сигурен в кой момент някой кабел, бобина,свещ и каквото и да е по запалването в някоя мъглива и влажна сутрин ще прекъсне. Детонацията е сигнал , че нещо не е наред. Това в никакъв случай не означава "Тя си гърми ама аз си я карам".0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Ок, уточнение - относителна защита (от личен опит ефикасна) срещу пукане на всмукателните тръби и евентуално на дебитомер. Никъде не откривам твърдение, че с клапаните колата може да си дава залпове и да си я караш без проблеми
166, 2.4 JTD'00
Comment
-
явно неме разбрахте казах че не нтрябва 1во да говорим че непременно трябва за мотор след 97ма година газов инжекцион защото при 1 нередна свещ бубина която я има т.спарка и г.и.ще е същия парцал като обикновенното агу,а относно терзанията не съм просто съм 1 обикновен човек както и повечето от вас купил кола и много други работи на кредит и си мисля за нещо по-приемливо като разход,това е
Comment
-
прав си за разходите , също така и за това , че "братята" италианци правят масово коли с пластмасови колектори с обикновенни системи. Това зи е въпрос на личен избор. Факт обаче е ,че съм виждал блокирал двигател от парчета плаестмаса.И тогава щетите са доста големи.....иначе има измислени доста защити във вид на клапи които помагат , така ,че нещата опират наистина само до личен избор.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_ControlА може ли за кола с пластмасови колектори да се излеят метални?Honda CB 500
Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана)
Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
Зелен дванайсетак от яките (то други няма)
Comment
-
сменял съм на 155 защото има и от двата вида, но за други не знам.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
-
Първоначално публикувано от galinves71Първоначално публикувано от Mind_ControlА може ли за кола с пластмасови колектори да се излеят метални?Lexus IS200
Comment
-
Колектори!
[quote=Mind_Control]Първоначално публикувано от galinves71Първоначално публикувано от "Mind_Control":2bznqgavА може ли за кола с пластмасови колектори да се излеят метални?
Колега не се занимавай с глупости !
Отливането на колекторните тръби не е никак проста работа! Защото освен външната конфигурация /за която е небходим модел/, ще е необходимо и модел за "сърца", които оформят и вътрешните обтекаеми повърхнини! Дебелината на стените е малка и с метода на гравитационно леене в пясъчна форма никой леяр на Ал. сплави няма да ти изпълни формата! Това е обект на леене под налягане в метални форми /кокили/ и се лее на специализирани пресгуси!
По добре си намери тръби от някоя морга!Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !
Comment
-
апсолютно съм съгласен с JORDI. това е едно много трудоемко упражнение, с не много ясен край. дори смяната на същите колектори/ако ги намериш/ обикновенно излиза около 200лв. И като се замислиш: дали не си заслужава да посъбереш някои лев и да си монтираш нещо като хората.0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
Автогаз сервиз-
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727
Comment
Comment