Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с газова уредба BRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #32
      Колега какво да разбирам от отговора ти?
      Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
      ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

      Comment


      • #33
        Радвам се ,че откри топлата вода! Това което си написал е така ,само дето ако ставаше по този начин- врътни тук- врътни там.....но ако се побориш малко може и да се справиш! Само не можах да се светна откъдсе я намери тази лампа на "инжекциона".
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #34
          Ами колега не може всеки да разбира от всичко. А като опреш няколко пъти до газаджията и на всеки твой въпрос ти отговаря "Абе карай си колата нищо и няма" а ти да се мъчиш да обясняваш като човек, че наистина и има нещо, .не е работа. И ако избора ти е сведен до минимум за специалисти газаджии, какво правим? Ами имаш два варианта. Единия да се премириш а другия е да се помъчиш поне да си решиш сам проблема! В крайна сметка какво стана сега? Така и не получих отговор на въпроса си дали това прекъсване може да се дължи на бедна смес при ниските (защото след 2500 об. няма никакъв проблем) и дали може да се регулира от този вентил? А за лампата която питаш имах впредвид, че ECU'то ми регистрира грешка и ми светва индикацията за инжексиона на таблото.
          Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
          ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

          Comment


          • #35
            Не се съди де... На изпаритеря имаш един външен винт- които вътре завършва на игла, и едно винтче до него за шетограм 4-ка ,вземи един шестограм 4 мм. , запали колата на газ, вкарай шестограма в болтчето до иглата и и го отвивай леко. Оборотите на празен ход ще започнат да падат, тогава навий иглата за да доидат пак където трябва- и така докато може. Общо взето иглата може да е навита докрай а шестограма отвит горе долу на равно и ли малко извън корпуса. А за чека питам защото каза че си със стария мотор а там не съм виждал такава лампа. Ма то никога не е късно......... впрочем твоита е точно в момента когато се сменяват така че.... Е успех
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #36
              Направих набързо две снимки, не са много качествени но се вижда за какво става дума:


              За този шестограм ли става въпрос? То друг май не се вижда де.[/img][/list]
              Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
              ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

              Comment


              • #37
                ТОВА НЕ Е "BRC" !!!! А ЕМЕГАЗ !!!! Двете нямат прилика, камо ли да говорим за разлики.
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • #38
                  Това беше капак на всичко!!!! Просто нямам думи. Ако мога да заспа тази вечер просто ще е чудо. То бива простащина бива нахалство обаче това надминава всички граници. Колега благодаря ти, че ме светна в каква заблуда съм бил! И сега ако кажеш, че ЕММАGAS ли какво незнам, че е един от най калпавите изпарители няма да ти се разсърдя. Определено утре ще си поговорим за роднини с тоя умник! Бах ма... му да еб.. как до сега не се осъзнах!
                  Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
                  ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

                  Comment


                  • #39
                    Не се пали толкова, има и по тежки случай от тебе. Това са ти казали - за това си питаш. Просто аз не мога да ти кажа какво да правиш , защото не работя с марки за които трябва да се кръстя и да хвърлям боб преди да ги пусна. За много хора които карат с тази марка тя може и да си е добра , ама като монтилаш 1000 у-би и 300 ти правят проблеми едва ли ще мислиш така. Просто процента е доста голям...Ако човека може да ти смени изпарителя искай Ловато Супер или БРЦ 140 kw., има малка разлика в цената но си заслужава!
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #40
                      Колега наистина не знам как да ти благодаря, че ме светна за заблудата в която съм бил! Преди малко проведох приятен разговор с въпросния газаджия и последно изпарителя се сменя с BRC. Нямаше възражения от негова страна което доста ме учуди. Та понеделник оставям колата за смяна на изпарител. Да видим след това дали ще продължат проблемите или най-после ще се наслаждавам да си карам колата на газчица. Ще ви държа втечение какво е станало. А какви точно модел или модели на BRC да настоявам да ми сложи?
                      Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
                      ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

                      Comment


                      • #41
                        BRC 140 KW.
                        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                        Автогаз сервиз-
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от volkan
                          Колега наистина не знам как да ти благодаря, че ме светна за заблудата в която съм бил! Преди малко проведох приятен разговор с въпросния газаджия и последно изпарителя се сменя с BRC. Нямаше възражения от негова страна което доста ме учуди. Та понеделник оставям колата за смяна на изпарител. Да видим след това дали ще продължат проблемите или най-после ще се наслаждавам да си карам колата на газчица. Ще ви държа втечение какво е станало. А какви точно модел или модели на BRC да настоявам да ми сложи?
                          ооо благодари му най-сърдечно защото и аз като се газифицирах в началото газ пикаех но благодарение на него ,кръстоносеца и на янис благодарение на които ми се отвори погледа в/ху някои неща,споко!ще се оправиш,нали за това се ражда човек за да се и ядосва понякога

                          Comment


                          • #43
                            Отново сме в играта! Вече съм с BRC АТ90Е но за да ми е гадно въпреки всичко със 100KW версия а не с 140. Както и да е, за сега забелязах, че прекъсваннията ми са по малко със сравнение с ЕММЕ Газа и като чели набира доста по прилично. Малко ми са ниски оборотите но ще стигнем и до тях. Накарах го да ми сложи и две кихалки на колектора за всеки случай (а те се оказаха доста големи) най-скоро ще направя снимки да видите за какво става дума. Не приличат на тези които съм срещал из форума! Та да се върнем на оборотите. Доколкото разбрах май се регулирали от големия винт на изпарителя (а те са доста между другото ), ако е от него ще се опитам да ги вдигна малко, че доста тресе колата. Като чели за 10-15 мин. градско не ги забелязах колебанията които ги имах с другия изпарител. С една дума за сега сън по доволен от този а ако и разхода си остане същия май ще стане работата!
                            Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
                            ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от volkan
                              Отново сме в играта! Вече съм с BRC АТ90Е но за да ми е гадно въпреки всичко със 100KW версия а не с 140. Както и да е, за сега забелязах, че прекъсваннията ми са по малко със сравнение с ЕММЕ Газа и като чели набира доста по прилично. Малко ми са ниски оборотите но ще стигнем и до тях. Накарах го да ми сложи и две кихалки на колектора за всеки случай (а те се оказаха доста големи) най-скоро ще направя снимки да видите за какво става дума. Не приличат на тези които съм срещал из форума! Та да се върнем на оборотите. Доколкото разбрах май се регулирали от големия винт на изпарителя (а те са доста между другото ), ако е от него ще се опитам да ги вдигна малко, че доста тресе колата. Като чели за 10-15 мин. градско не ги забелязах колебанията които ги имах с другия изпарител. С една дума за сега сън по доволен от този а ако и разхода си остане същия май ще стане работата!
                              ЕВАЛА КОЛЕГА ОБИЧАШ ДА ЕКСПЕРИМЕНТИРАШ

                              Comment


                              • #45
                                Само до експерименти ми е точно сега колега, просто съм свикнал докато сам не пробвам и опитам нещо да не се моля на разни майстори. А като стана дума за майстори колега я кажи как стоят нещата в Шумен, има ли някъде газанализатор да я закачим да видим каква сме я надробили? Иначе ентусиазъм не ми липсва, само ако имах и малко повечко свободно време и наистина щях да почна с експериментите
                                Alfa Romeo 166 2.4 jtd 04'г.
                                ex..Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd 00'г. ex..Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 94'г.

                                Comment

                                Working...
                                X