Известие

Collapse
No announcement yet.

Български или италиански ГИ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    С какво BIGAS е по-добро от конкуренцията? Визирам най-вече българските. Няма проблем, ще отделя още 500лв, но трябва да знам защо ги давам. Това е по-добро...ок....с какво е по-добро обаче? Трябва да има обосновка, което ще помогне на много колеги....

    Говорих с Роби, единствен се ангажира с нещо конкретно,да даде консултация и да отговори на въпросите ми, но ми е много трудно да се измъкна преди празниците от работа.....така че се надявам за момента на форума.
    156 2.0TS '99

    Comment


    • #17
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • #18
        С какво BIGAS е по-добро от конкуренцията? Визирам най-вече българските. Няма проблем, ще отделя още 500лв, но трябва да знам защо ги давам. Това е по-добро...ок....с какво е по-добро обаче? Трябва да има обосновка, което ще помогне на много колеги....
        Ами нека да започнем с това, че Bigas съществуват и разработват системи за алтернативни горива от 30 години, докато БСМ правят Бардолини от около 2-3 години. От тук започвам с основните технически характеристики:

        1. Инжекторната рейка
        - Bigas - Инжекторната рейка (Biagiotti FAST) си е тяхна разработка, това е рейката с едни от най-бързите времена на впръскване в света. Впръсква газта под много високо налягане в цилиндрите, от тук следва и никаква разлика в динамиката на автомобила.
        - БСМ - Инжекторните им рейки са Rail и Matrix. Това са най-лошите рейки които съществуват в момента. Най-евтините и най-бавните. С такива рейки са най-евтините уредби които може да се намерят на пазара.

        2. Изпарителя
        - Bigas - отново тяхна разработка, от 140kW до 280kW.
        - БСМ - до 174kW. Преди няколко месеца са преговаряли с Bigas да слагат техни изпарители. Това няма да се случи :P Наскоро са говорили с BRC. Там не знам какво ще стане, но очевидно знаят колко са им надеждни изпарителите.

        Bigas правят уредби за всички двигатели за които се сетите. Искам да видя как ще сложите БСМ на V12 или на някой механичен инжекцион. Доколкото знам в София има Порше Кайен на метан с Bigas.

        От тук нататък, който се интересува да чете :
        http://www.bigas-bg.com/p1.htm

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ratamahata
          И от какво си доволен ако не е тайна, че колата върви ли . То и ако я бутам надоло по баира пак ще върви. Много компетентно изказване, сигорно така говорят културните хора като излезнат от "тоалетната"
          Въпреки че не питаш мен, аз бих казал мнението си - Мареата ми мина близо 30000 км от септември 2007 когато и сложиха БСМ до сега без никакъв проблем с газта, проблемите си ги създавах аз като вече от няма и къде се чудех какви настройки да си блъсна по кабела на лаптопа - то не бяха промяна на времена, спортни, икономични и прочее - гърч отвсякъде.....сега и на Алфата сложих същото.....и засега е същото......
          Ми нямам причина да съм недоволен.....не съм сляп подръжник на българското, но пък не съм и на мнение че западното винаги е по - добро......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            Така е!

            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
            Първоначално публикувано от ratamahata
            И от какво си доволен ако не е тайна, че колата върви ли . То и ако я бутам надоло по баира пак ще върви. Много компетентно изказване, сигорно така говорят културните хора като излезнат от "тоалетната"
            Въпреки че не питаш мен, аз бих казал мнението си - Мареата ми мина близо 30000 км от септември 2007 когато и сложиха БСМ до сега без никакъв проблем с газта, проблемите си ги създавах аз като вече от няма и къде се чудех какви настройки да си блъсна по кабела на лаптопа - то не бяха промяна на времена, спортни, икономични и прочее - гърч отвсякъде.....сега и на Алфата сложих същото.....и засега е същото......
            Ми нямам причина да съм недоволен.....не съм сляп подръжник на българското, но пък не съм и на мнение че западното винаги е по - добро......
            Абсолютно! Това исках да разбере и колегата ratamahata и не разбирам за какво се газира толкова с тези изцепки
            Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

            Comment


            • #21
              Въпреки че не питаш мен, аз бих казал мнението си - Мареата ми мина близо 30000 км от септември 2007 когато и сложиха БСМ до сега без никакъв проблем с газта, проблемите си ги създавах аз като вече от няма и къде се чудех какви настройки да си блъсна по кабела на лаптопа - то не бяха промяна на времена, спортни, икономични и прочее - гърч отвсякъде.....сега и на Алфата сложих същото.....и засега е същото......
              Ами само да те питам нещо преди да приключа въпроса. Защо ти е трябвало да пипаш настройките на уредбата, щом е била перфектна? Аз лично ако имам кола която се държи перфектно, няма да тръгна да я човъркам просто така за ташака . Май не е била толкова перфектна?

              А още нещо, спомена че си си създал проблеми сам, като си започнал да си играеш със софтуера. Нали уж било много просто да настроиш с отличният български софтуер уредбата . Не ме разбирай погрешно, и на мен ми е идвало да си изям мъдите като почна да ровя в този брутално заталачен софтуер на Бардолини.

              Това е от мен. От тук нататък ви оставям да се самозаблуждавате (с което се справяте отлично )

              Comment


              • #22
                ЗА БОГА БРАТЯ........... ВЕЛИК ДЕН ИДВА! МИР ЗА ВСИЧКИ ! БЪДЕТЕ ЗДРАВИ!
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ratamahata
                  Ами само да те питам нещо преди да приключа въпроса. Защо ти е трябвало да пипаш настройките на уредбата, щом е била перфектна? Аз лично ако имам кола която се държи перфектно, няма да тръгна да я човъркам просто така за ташака . Май не е била толкова перфектна?

                  А още нещо, спомена че си си създал проблеми сам, като си започнал да си играеш със софтуера. Нали уж било много просто да настроиш с отличният български софтуер уредбата . Не ме разбирай погрешно, и на мен ми е идвало да си изям мъдите като почна да ровя в този брутално заталачен софтуер на Бардолини.
                  Ми пич, човъркам си, щото съм любознателен бре - интересно ми е ако направя това, какво ще стане, ако бъзикна тука, ако повиша тук и там, ако намаля другаде - все пак съм си сейвал стандартните настройки и ако нещо се огелпи мога да си ги възтановя - интересно ми беше кога ми гори повече, кога по малко, аз освен любител на скороста, съм и любител на икономичното каране - затва си човърках из софта, не изкарвай че съм оправял кусури.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    Подобен тон не се толерира в този форум

                    Уважавам познанията Ви, но няма да търпя повторно подобни изказвания от никой от потребителите на този форум

                    Последните няколко мнения ще ги изтрия като ненужен спам
                    Mitsubishi Outlander
                    Mitsubishi Space Star
                    Daihatsu Terios

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от robygas
                      каквото ти скимне това ще ти монтирам!
                      колега здравеи на моита 155 ца сложихме преди около година фобос и никакви проблеми само че до едно време
                      чистиха ми дузите на бенца и ми обаркаха кабелите на реиката за гаста и от тогава си има едно придарпване на на независимо коия и да е предавка на ниска скорост

                      може ли да ми кажеш как са цветовете по последователност от лияво на диясно на реиката на дузите на гаста
                      сега ми са
                      1/биял_червен, 2/зелен-червен, 3/сив_червен,4 син_червен

                      но си мислия че не беха така преди благодария ти предварително
                      155 осем хиляди клапана 16 вериги
                      0884650778 токи4а

                      http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                      Comment


                      • #26
                        За BSM мога да споделя само хубави неща, имам две коли, едната е Бардолини а другата с Кар Газ.
                        Монтирани са в различни сервизи, но и двете коли работят безупречно, като моята навъртя над 90 000км. за две години, а на жена ми е съвсем нова.
                        Явно ratamahata е решил да оплюе всичко конкурентно и да остане сам на пазара ?
                        Само да не забравя че българските уредби не може да ги стигне по цени, Кар Газ ми я монтираха на 950 лева, може да не е идеалната уредба, но ми върши чудесна работа и нямам никакви проблеми .

                        Интересно ми е защо предлагате Бардолини, след като е дъното на уредбите.
                        Last edited by urko; d.m.y г., 21:26.

                        Comment


                        • #27
                          Монтираха ми Фобос за 1300лв. Колата върви перфектно, харчи газ колкото и бензин, има 3 режима на каране и индикатор колко е пълна бутилката. Всичко е вързано с бордовия комп. - какво повече...
                          sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                          Comment


                          • #28
                            Че кво му е на Бардолинито??
                            2 години карам никви ядове...
                            '99 156 1.9 JTD SP3

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Alfoso Покажи съобщение
                              Че кво му е на Бардолинито??
                              2 години карам никви ядове...
                              аз пък съм с АЦ и нямам никакви проблеми вече 2 месеца на 6200 оборота си прехвърля обратно на бензин докато ги бутне под тези и върви и работи доста прилично смея да твърдя

                              http://stargasvedrare.com/ceni.html

                              имат доста интересни автомобили на които са монтирали от тази марка газов инжекцион
                              Last edited by Христо_Сираков; d.m.y г., 09:36.
                              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
                              www.ico83.snimka.bg/[/url]

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ico83 Покажи съобщение
                                имат доста интересни автомобили на които са монтирали от тази марка газов инжекцион
                                Даммм разботят доста добре но има един проблем. Говорим за СТАГ200 че е в пласмасова кутия която не е хермитизирана и може да има проблеми с електрониката от влага прах и....
                                На мен се падна честа да слагам на една кола газ от която сигорно има само няколко бройки в БГ.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X