Известие

Collapse
No announcement yet.

Забиване над 4500 об./мин.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Забиване над 4500 об./мин.

    Имаше подобна тема скоро, но за ГИ. Аз съм с обикновена и отдавна съм го усетил това явление и сега реших да се позанимая с него. Значи то пак ше се ходи на газанализатора, но там замерват само на 2 и на 3000 оборота, а в тоя диапазон е екстра. Та да споделят по-запознатите, да ги накарам ли да ми я замерят на 5000 об. примерно или как да процедирам Иначе сместа ми е екстра. Дали пък да не пусна малко аванта от тройника
    166, 2.4 JTD'00

  • #2
    Ти нали беше с ограничител на дебита на сместа /тоест едно стеснение на тръбата за въздух/?
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      Re: Забиване над 4500 об./мин.

      Първоначално публикувано от Chimev
      Имаше подобна тема скоро, но за ГИ. Аз съм с обикновена и отдавна съм го усетил това явление и сега реших да се позанимая с него. Значи то пак ше се ходи на газанализатора, но там замерват само на 2 и на 3000 оборота, а в тоя диапазон е екстра. Та да споделят по-запознатите, да ги накарам ли да ми я замерят на 5000 об. примерно или как да процедирам Иначе сместа ми е екстра. Дали пък да не пусна малко аванта от тройника
      Развий тоя тройник до край и по внимателно с крайния десен педал и няма да имаш ядове!
      Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

      Comment


      • #4
        С ограничител съм, но е около 39мм, а плочката трябва да е 38мм за моя двигател (той за това е и сложен, защото плочката е по-голяма) . А иначе с развиването не искам сам да пипам, че по-рано го пипах сам и взе да се побърква колицата . То не си ли я вкараш в "червенкото" от време на време за какво се борим . Май има някаква врътка за високите, та се чуда дали да не се направа на разбирач и да им кажа на газаджиите там малко да направят интервенция. Те не са лоши момчета, ама не ги ли подбутнеш малко ги боли една работа
        166, 2.4 JTD'00

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Chimev
          С ограничител съм, но е около 39мм, а плочката трябва да е 38мм за моя двигател (той за това е и сложен, защото плочката е по-голяма) . А иначе с развиването не искам сам да пипам, че по-рано го пипах сам и взе да се побърква колицата . То не си ли я вкараш в "червенкото" от време на време за какво се борим . Май има някаква врътка за високите, та се чуда дали да не се направа на разбирач и да им кажа на газаджиите там малко да направят интервенция. Те не са лоши момчета, ама не ги ли подбутнеш малко ги боли една работа
          точно щото не ги боли оная работа няма и дори да трепнат.

          Comment


          • #6
            Филтърчето на клапана е почистено, пак газанализатор (много добри показатели),вече съм с резонатор, на бензин го няма тоя проблем, на газ има осезаемо подобрение (върви супер), но си остава забиването на 4500 (не че не се ускорява и след тия обороти, но не е като до тяхното достигане). Някакви идеи? Според газаджията показателите са отлични и не следва да е проблема в остарели мембрани
            166, 2.4 JTD'00

            Comment


            • #7
              какъв е изпарителя?
              0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
              Автогаз сервиз-
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от robygas
                какъв е изпарителя?
                Добър въпрос - не знам . Ше погледна
                166, 2.4 JTD'00

                Comment

                Working...
                X