Известие

Collapse
No announcement yet.

Дължината на маркучетата от рейката до дюзите...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дължината на маркучетата от рейката до дюзите...

    .....дали има някакво значение, питам тия дето са абсолютно убедени в отговора си - в смисъл че по пътя на логиката, ако те са по къси, газта ще стига по бързо до дюзата след като рейката отвори......ако са по дълги, газта ще минава повече път, или поне така аз си го обяснявам......
    Питам щото мойте ги скъсих максимално, средните на втора и трета дюза са не по дълги от 6-9 сантиметра......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Не е пагубно. По принцип е добре да са еднакви но това не винаги е възможно. Другото условие е да са максимално къси и не по дълги от 30 см.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #3
      Мда, на първи и 4 цилиндър са с по 8-9 см по дълги, но пък на 2-3 са доста къси......днеска видях на едно аверче му ги бяха изпльоскали почти зад пластм колектори, което по мое мнение беше 30 и 2-3-4-5 санта.....
      Друго - има ли значение диаметъра?
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Вътрешния диаметър обикновено е 4-6 мм., но това има отношение само доколкото трябва да влиза плътно в щуцерите на рейката и колекторите, иначе няма значение.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Мда, мерси....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            А верно ли е че колкото по близо са газовите дюзи до бензиновите е по арно за мотора и изобщо......
            Баси неска видях 156 с близо 30 санта маркучи от рейката до дюзите, и на всичкото отгоре праснати и забити в пластмасовите колектори......за да можело да му се слагал пластмасовия капак на двгто....ми че пак става, само че требе да си поиграеш малко повече....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              абе принципно е вярно, щото е мн лесно да се бучнат в пласмасовия колектор ама не съм виждал някой да го прави
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Ми вече 2 такива изпълнения видях.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Ми вече 2 такива изпълнения видях.....
                  Не мога да разбера какво те притеснява? Мисля ,че ти обясних, че е добре маркучите да са възможно по-къси и , до 30см. а щуцерите да са възможно най-близо до бензиновите дюзи. /това не означава, че няма изключения/.
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment


                  • #10
                    А ето къде е най-добре да бъдат дюзите:
                    Last edited by didod; d.m.y г., 20:22.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment

                    Working...
                    X