Известие

Collapse
No announcement yet.

Аванс процесор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аванс процесор

    Здравейте, трябва ми малко инфо от професионалистите. Значи взех един аванс процесор Cobra 510N със прерязан кабел (без букса), като с един приятел се мъчихме да го сложим, но... Значи закачаме го само между датчика на коляновия вал и компа, защото с другите екстри ставало много сложно, като се предполага, че кабелите сме ги закачили правилно(докато не пуснем захранване към него колата работи нормално). Резултата е, че се получи детонация и двигалетя изгасна. Дали не е причината в това, че не сме закачили кабела за потенциометъра на дросела? А и диода не светна
    166, 2.4 JTD'00

  • #2
    Ами това е излишно при ТС, има детонационен датчик, така че тоя процесор е излишен пък и трябва за всяка една бобина по отделно...бе дълга история и излишно главоболие
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      Детонационния датчик ъгъла на запалване ли променя?
      166, 2.4 JTD'00

      Comment


      • #4
        Ето ти и инфото за този ТАП. http://www.aeb.it/products/timing-ad...uctAttachment1
        Проблема е че този модел се препрограмира и има 14 версий и не се знае дали е сменена версията. Веднъж програмиран не може да се върне в първоначалното састояние.
        Щом не светка диода това означава че не внася предварение и не е вързан както трябва.
        Черно и синьо е за датчика кафяво и бяло е компа. Ето как става само поцветове http://www.aeb.it/products/timing-ad...uctAttachment1

        Comment


        • #5
          Мерси колега, полезна информация. Би трябвало нищо да не е препрограмирано - т.е. с оригиналния софт. Ако евентуално нещо е пипано, мога ли да го препрограмирам някак това животно?
          166, 2.4 JTD'00

          Comment


          • #6
            Можеш ли да ми кажеш къде да свържа кабела за позицията на дросела, че в линка има замо за 147 и буксата е различна
            166, 2.4 JTD'00

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
              Ако евентуално нещо е пипано, мога ли да го препрограмирам някак това животно?
              Да може с нов и с тяхния програматор ако имаш и тапата за софта им..
              Иначе жълто/синия кабел ако е колата от подписати трябва да го вържеш към зеления кабел на буксата. Трябва също да реголираш с тримера на ТАПа кога да се вкючва аванса *при колко натиснат педал на газта* да светка диода. За предпочитане е на тихи да няма аванс.
              Last edited by qnis3; d.m.y г., 13:26.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от qnis3 Покажи съобщение
                Да може с нов и с тяхния програматор ако имаш и тапата за софта им..
                Иначе жълто/синия кабел ако е колата от подписати трябва да го вържеш към зеления кабел на буксата. Трябва също да реголираш с тримера на ТАПа кога да се вкючва аванса *при колко натиснат педал на газта* да светка диода. За предпочитане е на тихи да няма аванс.
                Това вече е направено, благодарности . Диода го настроих като подам газ да светва. Сега ако кажеш и на колко градуса да го настроя цена няма да имаш. Пробвах го на 6 и 9 и не виждам осезаема разлика. Може би трябва да мина сега и газанализатор, а? . Иначе софта е същия, обясниха ми, че 510N е точно за туинспарковете, пък и работи де...
                166, 2.4 JTD'00

                Comment


                • #9
                  Сега ако кажеш и за каква кола с кой мотор и с какво гориво става дума сигорно ще мога и да ти кажа на колко гад. да я настройш.
                  Иначе този ТАП става за една камара коли http://www.aeb.it/products/timing-ad...uctAttachment2 но с различни версий.

                  Comment


                  • #10
                    От подписа, 1.4, 2000г. бош не знам точно какъв (ако е важно мога да погледна) за газ. От колко оборота да го настроя да сработва?
                    Last edited by Chimev; d.m.y г., 19:55.
                    166, 2.4 JTD'00

                    Comment


                    • #11
                      Направи ТАПа да сработва на 1100об. Може да му подадеш и по голям аванс но се ослушай в началото на пробата *при ряско подаване на газ и на по високи обор.* за детонаций в мотора ако има го свали с една позиция на долу.

                      Comment


                      • #12
                        166, 2.4 JTD'00

                        Comment

                        Working...
                        X