Известие

Collapse
No announcement yet.

AG Zenit - работа на мн. ниски температури.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • AG Zenit - работа на мн. ниски температури.

    Както знаете, при ГИ паленето става на бензин и след това прехвърля на газ дали на обороти+температура, само на температура или както е настроен ГИ. Вече 2-3 пъти подред на последък, при минусовите температури, ми се случи следното: давам на контакт, бутонът на ГИ започва да мига (автоматичен режим), паля, електрониката на ГИ исписква още като въртя на стартер и изключва (бутонът угасва). След което аз ръчно, чрез натискане на бутона, минавам в автоматичен режим и вече всичко си е ОК.
    Та въпросът ми е дали това е опция на ГИ AG Zenit да го прави при много ниски температури?
    Last edited by sok1; d.m.y г., 13:05.
    italauto-bg.net
    Fiat Marea Weekend 1,6 16V 103 / AG Zenit


  • #2
    Много ти пада напрежението на акумолатора в момента на палене.Моята това го правеше и при +30 градуса със слаб акумолатор.
    Ако акумолатора си е добре провери си връзките към маса на колата или самите клеми

    П.П Инжекциона ми е същия.
    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от sok1 Покажи съобщение
      Както знаете, при ГИ паленето става на бензин и след това прехвърля на газ дали на обороти+температура, само на температура или както е настроен ГИ. Вече 2-3 пъти подред на последък, при минусовите температури, ми се случи следното: давам на контакт, бутонът на ГИ започва да мига (автоматичен режим), паля, електрониката на ГИ исписква още като въртя на стартер и изключва (бутонът угасва). След което аз ръчно, чрез натискане на бутона, минавам в автоматичен режим и вече всичко си е ОК.
      Та въпросът ми е дали това е опция на ГИ AG Zenit да го прави при много ниски температури?
      оставиго,не го бърникай!студ,зима,несъответствие в температурите.тези грешки се получават във всяка 1 електронна част при извън-нормално закодирани температури.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
        Много ти пада напрежението на акумолатора в момента на палене.Моята това го правеше и при +30 градуса със слаб акумолатор.
        Ако акумолатора си е добре провери си връзките към маса на колата или самите клеми

        П.П Инжекциона ми е същия.
        Дамм точно така.

        Comment


        • #5
          Благодаря за отговорите!
          italauto-bg.net
          Fiat Marea Weekend 1,6 16V 103 / AG Zenit

          Comment

          Working...
          X