Известие

Collapse
No announcement yet.

Търся кабел за ГИ бардолини

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Търся кабел за ГИ бардолини

    Търся кабел за ГИ бардолини или теляфона на някой който разбира от настройките на тоя ГИ.
    ГИ е още в гаранция но ми писна да се разкарвам до сервиза и да ми правят настройки. Колата си се движи горе долу добре, но според мен не е това което трябва да бъде.
    FIAT Punto 1,9 JTD
    EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
    sigpic

  • #2
    Е стига де няма ли хора с такава газова? Всички ли ходят само на сервиз?
    FIAT Punto 1,9 JTD
    EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
    sigpic

    Comment


    • #3
      Абе аз съм със същата, но настройките ми се правят в движение, в смисъл качвам Арбанаси няколко пъти и майсторчето до мен на дясната седалка с лаптопа...и така докато "ми хареса". Обаче, сам на място доста пермотации на графиките ще изпишеш докато получиш оптимума! Колегата Стенли от ВТ май имаше такъв кабел-пиши му на лични, дано има време да чете. Успех!
      Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

      Comment


      • #4
        В София при кой да отида да направи настройка в движение, понеже не ми се занимава с гаранционния сервиз, там досега в движение не са ми правли настройка
        FIAT Punto 1,9 JTD
        EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
        sigpic

        Comment


        • #5
          eto vi kabel ako ne vi se dawat pari moge da si go sglobite ili nekoi ji4kadjiq da wi go napravi elemintite struwat w magazinite za elektonika 5lv.
          http://www.citroen-bg.net/forum/view...p?f=34&t=24888

          Comment


          • #6
            Колега писането на КИРИЛИЦА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!!!!
            0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
            Автогаз сервиз-
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

            Comment


            • #7
              Аз уж съм с "Бардолини" , търся такъв кабел (щото и на мен ми )... не е проблем да го сглобя по схемата, но ми направи впечатление, че схемата от линка има 3 извода към куплунга на газовия колпютър (контролер ) - маса, и доколкото разбирам, Rx и Tx. При мен обаче куплунга има 4 проводника - черен, син, червен и бял (не мога да цитирам сега кое краче какъв цвят е). Въпроса ми е това (първото по схемата) краче за какво е (може би там вървят 12 волта ...) Някакви коментари...?

              robygas Благодаря сърдечно=
              Last edited by serafim; d.m.y г., 21:02. Основание: благодаря
              sigpic
              Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

              Comment


              • #8
                Плюс ,маса, К и Л линия.
                0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                Автогаз сервиз-
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                Comment


                • #9
                  три пина са достатачни кабела работи! Три са маса , Rx ,Tx схемата е за RS232 порт и принципно имаме и плус ама от порта на компютара ! Там имаме -12волта когато програмата не е стартирана и +12(който в последствие се преобразуват в 5волта) като я стартираме!
                  Last edited by ivaylo_gr; d.m.y г., 15:35.

                  Comment


                  • #10
                    Еееех най-накрая му дойде времето на тоя кабел
                    Платката е готова само трябва да си купя СОМ буксата, че като купувах елементите я забравих нея . Отре трябва да тесвам вече, че ми писна като подмина 5000-5500 оборота и колата да не поема на газ
                    FIAT Punto 1,9 JTD
                    EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Нещо не става, правя всичко уж както трябва, но не иска да се върже с ГИ. Трябва още четене

                      Кабела тръгна, вече 2 дена си играя с настройките, сега колата върви доста добре до към 7000 оборота, преди след 5000 почваше да сеца. Сега ще засичам разхода, дано да няма изненади
                      Last edited by kartell; d.m.y г., 18:43.
                      FIAT Punto 1,9 JTD
                      EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Кабел за диагностика

                        Здравейте Колеги
                        Някой може ли да ми каже дали тази схема и този кабел ще могат да прочитат данните от ГИ Стилогаз? Благодаря
                        ALFA ROMEO 145 1.4TS 2000 г.

                        Comment


                        • #13
                          Виж във форума на ситроен, колегата "dzwer" ще ти даде информация надявам се.
                          FIAT Punto 1,9 JTD
                          EX Alfa 166 2.0TS 155hp with 18'' RIM
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Какво стана с настройките?
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #15
                              Имам такъв оригинален кабел и го продавам, но нека ви споделя мойте преживявания с Бардолинито.

                              Значи, преди около 3 години сложих Бардолини на писана ми, защото ми предстояха доста пътувания по европа и хилядите километри щяха да го избият. Да маа не. Като ми го сложиха, в София, Младост-1а до атомния център, бях доволен от разхода 10/100, толкова ми беше и на бензин, докато не излязох извън градско(в случая заминах за Германия)
                              По пътя установих, че колкото харчи в града, почти толкова и извън. Пълен шит, предстоящото ми пътуване вече щеше да бъде на друга цена . Както и да е, преглътнах го и като се прибрах, право при същият майстор та после разходки и по поне 5 други. От там една невероятна сага от настройки и проби, като ако успееше да свали разхода на към 9/100 щеше да е за сметка на невероятно мъчно вървене на колата. Пробвах да си направя кабел, като си купих от компютърен магазин USB to RS232 конвертор и разни куплунгчета и кабелчета, но нещо не стана при все че схемата е ясна GND | RX | TX, нищо сложно. А, да не забравя да спомена че конвертора струваше 40лв и с кабели и т.н. стигна 45лв. т.е. 5лв. разлика с оригиналният. Купих и него и в продължение на 5хиляди км. по европейските пътища ръчках бардолинито но НЕ, НЕ и НЕ - под 8.5~9/100 не падаше. Отчаях се и си викам ще я разкарвам, баси боклука, за какво я купих 1300лв. В тоя момент се чух с един познат, който се занимава по принцип с копирни машини и принтери, но нали е с инжинерно образование беше почнал да произвежда и монтира и газови инжекционни. Отидох при него, и само при вдигането на капака вика "Пич, та те са ти вързали отоплението на изпарителя на подгряването на колекторните тръби. Така им е било най-лесно. Много малък дебит!!! В града успява да докара градусите, но като дигнеш 100км и на горе, от влизащия въздух изпарителя се охлажда и почва да вкарва повече газ, и от там и разхода заминава." И наистина, качваме се в колата и гледаме градусите на изпарителя, като съм с ниска скорост, ок 60, 60 и нещо, но като вдигнеш скорост и пада до към 30. Викам си ебаси нещастните малоумници са тия газаджии, аз и от преди го бях забелязал това, с предишната кола. Пича предложи да оправи бакиите, но аз вече бях решил да я махам и да не се занимавам никога повече в живота си с газ. Та така, махнах я и я продадох, но оригиналният кабел ми остана и го продавам.
                              Пиша ви това с идеята да обърнете внимание две неща.
                              1.Газовата сигурно е хубава, но всяко хубаво нещо може да бъде осрано от калпави майстори.
                              2. Да правите кабел, излиза като цена почти като оригиналният.
                              3. Ако някой иска кабелът, да ми пише на mlade77@hotmail.com или да ми звънне 0889405094

                              Дасвидания, и дано вашите газови са монтирани правилно

                              Comment

                              Working...
                              X