Известие

Collapse
No announcement yet.

Як гърмеж се получи...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Як гърмеж се получи...

    Тая вечер такава зверска детонация се получи(при отпускане на газта при 160км/ч), че и клапаните не помогнаха. Освен, че два от тях са се отлепили и колектора отдолу се пукна. Та въпроса е какъв метален колектор да търся, еднакви ли са на всички туин спаркове и ако не са за какво трябва да гледам? Благодаря предварително!
    166, 2.4 JTD'00

  • #2
    Колега , съжалявам за станалото и последствията и едва ли тук ще намериш колектори , но пък твоята случка ,може би ще даде насока на всички ентусиасти които мислят ,че на тях няма да се случи. Само ще те помоля като се оправиш /дано да е скоро/, да споделиш колко време, нерви ,пари и загуби си претърпял заради компромиса с уредбата.
    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
    Автогаз сервиз-
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

    Comment


    • #3
      Дано поне дебиметърът да е оцелял...
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        Нали се сещаш при тази скорост какво е всмукването в цилиндрите и съответно в колекторите ,а оттам и силата на запалена готова гориво-въздушна смес.........извън цилиндъра.
        0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
        Автогаз сервиз-
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
          Колега , съжалявам за станалото и последствията и едва ли тук ще намериш колектори , но пък твоята случка ,може би ще даде насока на всички ентусиасти които мислят ,че на тях няма да се случи. Само ще те помоля като се оправиш /дано да е скоро/, да споделиш колко време, нерви ,пари и загуби си претърпял заради компромиса с уредбата.
          Напълно те подкрепям!

          Само като се сетя тия колектори какви охлюви са, представям си каква е била детонацията

          п.с. Забрави да прибавиш и частите по техническо обслужване - филтър, кабели и свещи
          sigpic

          Comment


          • #6
            между другото интересното е, че това ми се случва на четвъртата година от експлоатацията на газовата. Относно дебитомера - той си е извън строя от много време . Да се надяваме, че ще се мине само с колектора
            166, 2.4 JTD'00

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
              между другото интересното е, че това ми се случва на четвъртата година от експлоатацията на газовата. Относно дебитомера - той си е извън строя от много време . Да се надяваме, че ще се мине само с колектора

              Имал си късмет.. Можеше да е на 2-рата седмица. Никога не се знае, кога ще гръмне- ФАКТ! Това, което се знае със сигурност е, че рано или късно гърми.. А ако ти се случи 2 пъти, язък за икономията от газта..
              Lexus IS200

              Comment


              • #8
                Абе тя е гърмяла много пъти (основно когато съм барникал нещо), но толкова силна детонация не е имало. Кихалките са спасявали работата. Чудя се дали няма нещо общо адванс процесора с тая работа. Колегата Янис ако види темата съм сигурен, че ще има какво да каже
                166, 2.4 JTD'00

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Chimev Покажи съобщение
                  Абе тя е гърмяла много пъти (основно когато съм барникал нещо), но толкова силна детонация не е имало. Кихалките са спасявали работата. Чудя се дали няма нещо общо адванс процесора с тая работа. Колегата Янис ако види темата съм сигурен, че ще има какво да каже
                  Значи не е на 4-та година
                  Кихалката е по-скоро за успокоение
                  Реши ли да се резне като хората, може и по-сериозен проблем да стане
                  Според мен не е от аванса, а ти е обеднила сместа и се е възпламенила в колектора.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    не знам,возил съм се в много коли различни от алфа ромео,и в мое присъствие са паткали,дори и таксита съм виждал но,паткането при алфите сякаш се проявява в друга светлина.например мой колега има бмв316, неговата думкала когато я реже яко при изреждане на предавките.братчеда има омега неговата е думкала в повечето случаи при обръщане бензин-газ.при мен се получава обикновенно когато вляза в завой или в тясна улица на висока предавка с ниска скорост.според мен това е от кирливия вариатор,много пъти съм го споменавал и вече съм 100% сигурен,няма достатъчно динамика,няма добро изгаряне.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
                      не знам,возил съм се в много коли различни от алфа ромео,и в мое присъствие са паткали,дори и таксита съм виждал но,паткането при алфите сякаш се проявява в друга светлина.например мой колега има бмв316, неговата думкала когато я реже яко при изреждане на предавките.братчеда има омега неговата е думкала в повечето случаи при обръщане бензин-газ.при мен се получава обикновенно когато вляза в завой или в тясна улица на висока предавка с ниска скорост.според мен това е от кирливия вариатор,много пъти съм го споменавал и вече съм 100% сигурен,няма достатъчно динамика,няма добро изгаряне.
                      Колкото са по-големи колекторите, толкова повече думка
                      Все пак всяка кола си има газоразпределяне, запалване, предверение и т.н. и не може ей така да кажеш "онази думка малко, моято е много".
                      Истината е, че пълните инжекциони са капризни и изискват газов инжекцион. Има коли, които нямат проблем и други, които са адски проблемни.
                      Чувал ли си за ДВГ на Форд? Там какви ревове са с газовите - само инжекциони и пак думкат. Колекторите им са като сламки и цъвкат от първия път.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                        Колкото са по-големи колекторите, толкова повече думка
                        Все пак всяка кола си има газоразпределяне, запалване, предверение и т.н. и не може ей така да кажеш "онази думка малко, моято е много".
                        Истината е, че пълните инжекциони са капризни и изискват газов инжекцион. Има коли, които нямат проблем и други, които са адски проблемни.
                        Чувал ли си за ДВГ на Форд? Там какви ревове са с газовите - само инжекциони и пак думкат. Колекторите им са като сламки и цъвкат от първия път.
                        1 от приятелите ми има ескорт 97г с пласмаски и с обикновенно агу,и дори с повреден ламда контрол и си я кюта без дум,тряс,пляс и квото ти иде на ум.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
                          1 от приятелите ми има ескорт 97г с пласмаски и с обикновенно агу,и дори с повреден ламда контрол и си я кюта без дум,тряс,пляс и квото ти иде на ум.
                          Въпросът е до кога?

                          п.с. Това с ламбда контрола ...
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Ура, тръгна колата . Костваше ми 130 лева и близо 2 седмици, като за едната аз съм си виновен, че се мотах. Трябват съвсем леки преработки, за да стане металния колектор и няма къде да се включи отдушника за маслените изпарения от сепаратора, но се надявам това да не е проблем. Дано всичко да е наред
                            166, 2.4 JTD'00

                            Comment


                            • #15
                              Не знам какъв метален колектор си взел, но може да видиш на снимките тука къде се включва отдушника. На първата снимка отблизо - маркуча с виолетовия маркер е този от вентилацията (точно до отворите за МПХ), а на втората се вижда малко по-отдалече как влиза над дросела.
                              Успех...

                              AR 145 QV '97

                              Comment

                              Working...
                              X