Известие

Collapse
No announcement yet.

Чип тунинг на газ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чип тунинг на газ?

    Има ли смисъл да се слага чип , ако колата е с газов инжекцион ?
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

  • #2
    ако денем лазиш из задръстванията на газ, а вечер ходиш по гонки и караш на бензин - да
    Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
    AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

    Comment


    • #3
      Всъщност защо не? Ако се настрои ГИ след това.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        чипа не играе на газ но както казва колегата на бензин да,а не съм сигурен че на газ се лази,аз се движа подобаващо и на двата вида гориво
        sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

        Comment


        • #5
          в задръстванията се лази, не че нещо от газта
          Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
          AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
            чипа не играе на газ но както казва колегата на бензин да,а не съм сигурен че на газ се лази,аз се движа подобаващо и на двата вида гориво

            След чипосването има разлика в аванса, друга разлика която остава при каране на газ не се сещам
            sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

            Comment


            • #7
              а на обикновенна газова чипа ще работили
              Mercedes W202 - 200kompressor 99'
              Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
              Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

              Comment


              • #8
                Чипа е безсмислен дори на бензин, камо ли на газ. Чипосват се турбинирани мотори, другото е да си дадете на някой излишните пари. Ефекта е близък до нулата.
                sigpic
                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Чипа е безсмислен дори на бензин, камо ли на газ. Чипосват се турбинирани мотори, другото е да си дадете на някой излишните пари. Ефекта е близък до нулата.
                  ахъъмм..
                  155 осем хиляди клапана 16 вериги
                  0884650778 токи4а

                  http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                  Comment


                  • #10
                    Ами аз си мисля, че ако газовите инжекции бяха достатъчно съвършени (с достатъчно бързи инжектори (както бензиновите и в резултат на това не се налагаше на газовото ECU да смята някакви безумни тримерни таблици, вместо само да повтаря сигнала от бензиновото ECU и да го уможава само с коефициентите отчитащи особеностттеи, като например налягане и температура на газа), нямаше да има никаква разлика след чипосване при бензин. А сега какво става - бензина се чипосва и след това трябва газовата инжекция да се настрой, защото коефициентите в таблиците са зададени предварително и трябва да се променят, че иначе на газ ще си върви по старому.
                    И аз си мечтая за ГИ, който само и единствено повтаря като "папагал" импулсите от бензиновото ECU без изобщо да се налагат каквито и да е настройки в различните режими, ама няма.
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      Не може да работи на газ със същите времена като на бензин. Иначе има газови уредби, на които се слага софтуера и повече нищо не се коригира.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        Да де, това е ясно, че бензиновите времена трябва да се коригират, защото газта като гориво няма абсолютно същите характеристики, но идеята е да се мине само с тези корекции, а не сложните сметки които правят газовите ECU-та в момента. Поне от изчетената публикувана техническа информация за ГИ из нета оставам с впечатлението, че това усложняване се налага именно заради тромавата работа на газовите инжектори. Не знам, мога и да греша, нека ме поправи някой ако бъркам в разсъжденията си.
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #13
                          Грешиш! Има газови дюзи по- бързи и от бензиновите. Разликата е в цифрите, и в това ,че съответната марка Г.И. трябва да може да се адаптира към всяка кола. Ако у-бата е специално за твойта, цифрата ще е съвсем друга!
                          0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                          Автогаз сервиз-
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                          Comment


                          • #14
                            Ето за това говоря, че няма единно мнение по въпроса ГАЗ + Чип = ???????
                            Едни викат ще върви по-добре, други викат няма ефект....Та колеги аз ще се прежаля(ще се чипосам) и ще ви кажа РЕАЛНО има ли ефект или не...Моят ГИ е БиГаз, и мисля че беше от тези с "бързите дюзи", така че ...дерзайте!!!
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                              Ами аз си мисля, че ако газовите инжекции бяха достатъчно съвършени (с достатъчно бързи инжектори (както бензиновите и в резултат на това не се налагаше на газовото ECU да смята някакви безумни тримерни таблици, вместо само да повтаря сигнала от бензиновото ECU и да го уможава само с коефициентите отчитащи особеностттеи, като например налягане и температура на газа), нямаше да има никаква разлика след чипосване при бензин. А сега какво става - бензина се чипосва и след това трябва газовата инжекция да се настрой, защото коефициентите в таблиците са зададени предварително и трябва да се променят, че иначе на газ ще си върви по старому.
                              И аз си мечтая за ГИ, който само и единствено повтаря като "папагал" импулсите от бензиновото ECU без изобщо да се налагат каквито и да е настройки в различните режими, ама няма.

                              Аз съм с такива инжектори и мисля ,че са достатъчно бързи!! Няма да пиша марки и тн.. Аааа и впрочем при мен се получава точно това ,газовата електроника следи импулсите които се подават към бензиновите инжектори и ги "пренасочва" към газовите ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ*

                              Време на отваряне на инжектора, мс.......................................1,6
                              Време на затваряне на инжектора, мс......................................1,2
                              Честота на работа, Hz, не по-малко .......... 200 (12 000 об./мин.)
                              Тип клапанна двойка............................................ .....метал-метал
                              Макс. разход, куб.м./час, не по-малко*...................................7,5
                              Съпротивление на намотката при t +20Gr С, ? ................ 2,3 Ома +/- 0,05
                              Работно напрежение, В .................................................. .......9 - 16
                              Линейност на характеристиката в цикличен режим
                              - при дължина на инпулса 2 мс. .............+/- 3%
                              - при дължина на импулса 3 мс. ............+/- 2%
                              Гарантирани работни цикли.......... 400 000 000 ( 200 000 км )


                              Това естествено го "копнах" ,но как и да е!!!Разлика на газ със и без чип ИМА ,но е слабо забележима особенно ако колата се кара леко!!
                              Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 13:02.
                              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                              Comment

                              Working...
                              X