Известие

Collapse
No announcement yet.

Гасне на газ само на свободен ход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
    Значи не съм се мъчил да и отстранявам проблема.Тук често се срещат хора да питат за това и обикновенно се спряга причината от директно влизащия въздух към филтъра.Промених посоката на тръбата преди него но ефекта е същия,и за това се примирих с това състояние.А и както се казва,1но л-но колкото повече го бъркаш толкова повече мирише.
    Всъщност, това Е най-вероятната причина при “обикновени” газови уредби! Също така имай в предвид, че входа на въздухопровода се поставя в зона под влиянието на динамично налягане, и ефекта от завъртането на посоката на “тръбата” може да е несъществен (все пак зависи от модела на автомобила).
    Не знам каква ти е колата, но опитай с по-драстични мерки, временно разкачи въздуховода към филтъра или по някакъв друг начин подведи въздух от двигателното отделение към филтъра, тогава провери дали има разлика.
    Има и друг начин, който според мен е най-правилния - да “балансираш” редуктор-изпарителя.
    Разбира се има го и варианта да съм написал пълни глупости
    Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

    Comment


    • #17
      Едно л-но не е приемлива приказка във форума! Гасненето на колата при отпускане на педала може да има поне 5 причини. Вярно е ,че тази е най- често срещаната ,но не е единствената!
      0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
      Автогаз сервиз-
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

      Comment


      • #18
        Вече не гасне и мощност си възвърна ,1/4оборот обратно на час.стрелка и стана друга.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от JJJ Покажи съобщение
          Всъщност, това Е най-вероятната причина при “обикновени” газови уредби! Също така имай в предвид, че входа на въздухопровода се поставя в зона под влиянието на динамично налягане, и ефекта от завъртането на посоката на “тръбата” може да е несъществен (все пак зависи от модела на автомобила).
          Не знам каква ти е колата, но опитай с по-драстични мерки, временно разкачи въздуховода към филтъра или по някакъв друг начин подведи въздух от двигателното отделение към филтъра, тогава провери дали има разлика.
          Има и друг начин, който според мен е най-правилния - да “балансираш” редуктор-изпарителя.
          Разбира се има го и варианта да съм написал пълни глупости
          Е видяхте ли,че и от "глупостите" има полза!?Никога не се знае!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Е видяхте ли,че и от "глупостите" има полза!?Никога не се знае!

            Comment


            • #21
              на място работи, ако я бутна напред или назад без да пипам педала на газта опитва да гасне.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
                Значи не съм се мъчил да и отстранявам проблема.Тук често се срещат хора да питат за това и обикновенно се спряга причината от директно влизащия въздух към филтъра.Промених посоката на тръбата преди него но ефекта е същия,и за това се примирих с това състояние.А и както се казва,1но л-но колкото повече го бъркаш толкова повече мирише.
                няма значение в коя посока се движи колата просто тръгне ли гасне, и независи как тръгва (надолнище; напред или назад)

                Comment


                • #23
                  ами развий и малко кранчето както е направил колегата.
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    Колежке, все си мислех ,че ще се вразумиш и ще се набуташ с някой лев за компютърна диагностика - ама не! Тази кола има датчик за движение! Мисля ,че е на скоростната кутия. Това естествено е мое мнение без да те ангажирам. Никъде не разбрах дали този проблем е и на двете горива или само на газ.
                    0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                    Автогаз сервиз-
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                      Колежке, все си мислех ,че ще се вразумиш и ще се набуташ с някой лев за компютърна диагностика - ама не! Тази кола има датчик за движение! Мисля ,че е на скоростната кутия. Това естествено е мое мнение без да те ангажирам. Никъде не разбрах дали този проблем е и на двете горива или само на газ.
                      Тъкмо щях да я питам това.

                      Comment


                      • #26
                        Аз така и не разбрах за кой мотор става дума.

                        Comment

                        Working...
                        X