156 1.8 ts 98' 144kc
Известие
Collapse
No announcement yet.
ФОБОС
Collapse
X
-
Моята 156 2.0 не обича сервизи , най вече " компетентни" диагностици. Има си всичко-клатене на обороти, сутре6но придарпване, харч на масло и т.н. Отидох във Фобос за монтаж на газов инжекцион и вече 2 години не е пипана. Много сам доволен от тях. Даже един "майстор", който сменя6е тампони на предницата сряза кабела, отиващ до бутилката и направи късо, от което ми изгоря компютъра на газта, кабела и дат4ика в купето. След 8 4аса работа по жиците, нов комп. и индикатор те ми взеха 170лв за цялата тази история. Наистина сам доволен от тях и от 6ефа им.
Лошото е, че са малко далече-след околоврастното преди Долни Богров.
Колега, 4 и 6 не са букви! "Й" е буква!
roygasLast edited by robygas; d.m.y г., 13:27.
Comment
-
Абе колега, ти може и да си късметлия, ама на мен ми скъсаха нервите с някакви дребни проблеми, като изключа монтажа. По принцип ми тръгна там на много "кадърен" монтаж (казвам ти няма никъде друг толкова некадърен монтаж- такова нещо не си си и представял), та трябваше да ходя втори път та да си оправят резилите след като оревах два форума където пишат само газаджий. Оттогава най-малко 5-6 пъти съм ходил, като два пъти бяха докато и се изредят 3-ма разбирачи да я настроят (като първия беше шефа, който направи и най-некадърната настройка, лапаше като змей и като отпуснех газта продължаваше да си върви още няколко секунди така все едно не съм го отпускал). Всъщност последната настройка, която ми направи единия от тях, нямаше грешка (момчето ми каза - покарай я малко и или ще си супер доволен или ще ме биеш), ама той отдавна вече не бачка там. Изгониха ли го, той ли си тръгна, не знам, ама май беше най-много в час от всички. Та след това ходих за запушен тръбопровод - сещай се какви стружки са били (добре, че някой плъх не се е шмугнал докато са правили монтажа) щом единия от монтажниците рече "такова нещо досега не съм виждал брат в моята практика" - ама как ще е виждал след като практиката му е на два петъка, съдейки по монтажа, който ми беше направил, и едва ли е имало време оттогава да се видят последствията от поразяващите му ръце. Както и да е отпушиха го след много надуване с компресора. След това ходих няколко пъти заради евросондата, защото не изключваше клапана на 80% и пълнеше до горе. Смениха я, ама новата се оказа, че на 20 литра (при положение, че трябва някъде на 32) изключва. Както и да е след две ходенета се разбра, че тези сонди, които слагат били два вида в зависимост от диаметъра на бутилката, който също бил два размера при тях. Оказа се, че втората, която изключваше на 20 е точно тази, която трябва да е за моята бутилка - странно обаче първата каква е била след като в началото преди да се прецака ми изключваше на 32л. Най-накрая взеха очевидно единственото решение в случая, да се изкриви рамото на поплавъка. След няколко проби я нагласихме и сега вече ОК и се приключи и с този проблем. След това ходих три пъти за един проблем, който още не е решен и трябва да го оправя. Изглежда налягането на редуктора е малко ниско, защото когато е много студено навън (под 10 градуса) и бутилката не е до горе пълна, като дам ряз и ми обръща на бензин. Колкото е по-студено времето толкова е по-силно проявено. В най-големите студове, когато беше -14/15 още при 3500-4000 оборота ми обръщаше. При пълна до горе бутилка няма проблем, ама като падне на 70% и започва леко да се проявява, някъде към 6К оборота. Също така през лятото в горещините също няма подобен проблем. Грешката беше моя, че не бях установил зависимостта от количеството газ в бутилката и двата пъти, когато ходих преди това я бях натъпкал до горе и се проявяваше чак малко преди да стигне прекъсвач. След това проблема се задълбочи, ама това съвпадна и със задръстването на филтрите и се отдаде именно на тях. Обаче след смяната им уж всичко беше ок, ама не отдадох значение, че беше тогава сравнително топло и бях с пълна бутилка. След като падна температурата и проблема пак лъсна и вече открих зависимостта. Отивам аз да го оправят в студовете и на гаража бележка - Уважаеми клиенти поради очакваните ниски температури през следващите дни на 16 и 17, сервиза няма да работи. Бах ги в пичовете, да идат в Сибир, там поне ще са в непрестанна почивка. Изобщо няма да споменавам и няколко други разкарвания, при едно, от които отивам и гледам само един младеж бачка и ми вика "абе ела след обяд за настройка, защото единия колега е болен, а на другия преди малко му падна чук на ръката и човека, който прави настройките отиде да го кара в болницата". Хубаво идвам след обяд, ама настройчика, който им е и някакъв бригадир, вика - абе нямам време сега, че сме в намален състав а на тия две коли трябва до довечера да монтираме уредбите. Както и да е, аз ли съм някакъв карък, ама човек трябва да има достатъчно свободно време и здрави нерви, за да се разправя с тях. Да не говорим, че всяко ходене до там ми е едно 30км. а там те очаква една пълна трагедия и знаятчийска работа. Иначе съм доволен от самата газова инжекция, защото върви много добре и разхода ми е приблизително с около 1л над бензина, само че сервиза им е страшна мъка. Един познат, който също е с фобус ме светна преди време да зарежа гаранционната поддръжка (както той е направил) и да ходя в пансервиз на околовръстното и да търся шефа им ( името му било Наско), който бил много точен и е бил меко казано , много на ти с тези ГИ. Та смятам да го послушам, че ми омръзна да се разправям с този прословут сервиз в Долни Богров, още повече, че вече като ме видят с алфата и направо им пречернява. Ще ме прощават създателите на фобус, ама така бизнес не се прави. Както казва колегата robygas "всички уредби са направени за да работят", само че въпроса е дали ще ти я монтират адекватно и ще получиш ли след това адекватна и компетентна поддръжка.Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 00:18.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Хех тука всички доволни от Илия са го похвалили, начело с Доко, айде и аз да се наредя оня ден му закарах едно GTV, направи го перфектно при все, че на бензин е трагедия го направи на газ да върви суперМомчето е много печено, усеща ги и най-вече му се занимава, респект.
пп Първо впечатление - влизам в гаража и гледам слагат метан на най-новия модел ML 500 - потресен . .sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
GTV-то на газ даде до Варна и обратно под 11/100 газ, т.е. около 12лв/100км, при все, че на бензин не работи коректноНа бензин със 100 октана и молитви гори 25лв/100км.
Освен това колата понавървява осезаемо повече
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Този разход , на какъв режим на мен до Ямбол и обратно ми даде окло 10 ,но имам и градско и не мога да определя точно но на магистралата си я карах 180-200 гоних се с един опел ама той умря много рано ,но си продължих със същата скорост, но до Варна си е кеф завои и смяна на предавките, а иначе градско окло 10-12 и това след като смених ламдата,но съм на икономичен режим.АР 156 1.8 ТС 2000г
Comment
-
Първоначално публикувано от BatGergi Покажи съобщениеТози разход , на какъв режим на мен до Ямбол и обратно ми даде окло 10 ,но имам и градско и не мога да определя точно но на магистралата си я карах 180-200 гоних се с един опел ама той умря много рано ,но си продължих със същата скорост, но до Варна си е кеф завои и смяна на предавките, а иначе градско окло 10-12 и това след като смених ламдата,но съм на икономичен режим.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от BatGergi Покажи съобщениеТози разход , на какъв режим на мен до Ямбол и обратно ми даде окло 10 ,но имам и градско и не мога да определя точно но на магистралата си я карах 180-200 гоних се с един опел ама той умря много рано ,но си продължих със същата скорост, но до Варна си е кеф завои и смяна на предавките, а иначе градско окло 10-12 и това след като смених ламдата,но съм на икономичен режим.Лудия
Comment
-
едвали от всички пишещи тук някои е "ръчкал" повече от мен Фобос и да ви обясня с тез режими де ги има таз система.В икономочен режим системата обеднява картата в целия диапазон с 3%,респективно в турбо става обратното пак с 3% но в повече и какво прави това : В икономичен ламбата отчита обеднена смес и увеличава времето на бензиновите дюзи за да вкара сместа в норма и ако е повече от 5 % в времето вкарва сисремата в чек режим,същото се получава когато системата е в турбо режим, но тогава сместа е обогатена и се стреми да намали времето на бензиновите дюзи.И едното и другото - гадно за мотроника на бензиновата система,а в чек режим системата остава с фиксирани настроики, което от никаде не може да се види, че е така, освен,ако не се закачи на КТС или на Виза .Затова в софтуера има едни отметки и аз ги включвам и дали си на ''икономичен'' или на ''турбо'' системата си работи на номален режим и проблеми с Мотроника няма.Така,че Иво Вендов де е измислил таз система на някои коли става,но на повечето им разказва играта.Които не ми вярва може да направи следния опит:кара на някои от двата режима опредлени километри и както си е на скорост ,обръща на бензин и колата извесно време ''затъва'',"чудисе'' какво да прави на бензин докато не си настрои Мотроника (ако вече не е забил в чек режим) и след извесно време се оправя .sigpicAlfa Romeo 155 1,8 8V TS ; Suzuki Vitara
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO.....
Comment
Comment